Zet er een rauwe zanger neer en dan was het een 13 in een dozijnband die niet op Serious Request had gestaanquote:Op zondag 21 december 2025 20:53 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het helpt ook niet echt om een Vlaming op rock-achtige noten in het NL's, met 'Pommelien' als naam te horen zingen
Band is verder wel ok. Zet er een echte, rauwe zanger neer en je hebt een mooie output
...op dit nummer na, dat dan weer wel
Ja ik moet wat minder op FOK! zitten tijdens het rijdenquote:Op zondag 21 december 2025 20:56 schreef hole1988 het volgende:
Hoeveel spookrijders zijn er wel niet deze week.Dit is al de vierde deze week.
Pommelien... das klinkt meer als de wederhelft van dat Betuwe jam poppetje....quote:Op zondag 21 december 2025 20:55 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Zet er een rauwe zanger neer en dan was het een 13 in een dozijnband die niet op Serious Request had gestaan
Het blijft natuurlijk wel gewoon een popartiest, daar moet je de verwachtingen wel een beetje op bijstellenquote:Op zondag 21 december 2025 20:53 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het helpt ook niet echt om een Vlaming op rock-achtige noten in het NL's, met 'Pommelien' als naam te horen zingen
Band is verder wel ok. Zet er een echte, rauwe zanger neer en je hebt een mooie output
...op dit nummer na, dat dan weer wel
Ik ben fanquote:
DIE-MOTHERFUCKER-DIE muziek past er ook niet helemaal bij neequote:Op zondag 21 december 2025 20:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel gewoon een popartiest, daar moet je de verwachtingen wel een beetje op bijstellen
Ik zag hier vanmiddag iemand in het Almelose met zo'n sjaal rondlopen, rare gewaarwording was dat!quote:Op zondag 21 december 2025 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
Mooi ook dat de Bosschenaren massaal de Oeteldonk-sjaaltjes aanhebben.
jij bent overduidelijk geen brabanderquote:
kloptquote:Op zondag 21 december 2025 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
jij bent overduidelijk geen brabander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |