Heel veel sterkte gewenst in deze donkere tijden..quote:Op zondag 21 december 2025 20:30 schreef bloempjuh het volgende:
Ik kan Pommelien vanuit mijn huiskamer in Boschveld horen
Ik vind haar live veel beter dan op plaat.quote:Op zondag 21 december 2025 20:38 schreef Viv het volgende:
Ik kende Pommelien niet tot ze dit jaar op Serious Request gedraaid werd, maar na dat nummer vind ik het live nog alleszins meevallen.
Ja, ik vond het ook wel prima. In ieder geval de eerste twee nummers. Beetje slechte versie van Paramorequote:Op zondag 21 december 2025 20:41 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik vind haar live veel beter dan op plaat.
Die bunker is juist het keerpunt geweest, na het dwaalspoor van de lifeline. En die dode locatie van Amersfoort was bewust zo gekozen vanwege corona, niet in het centrum, niet in een drukke stad, zodat er geen mensenmassa zou ontstaan.quote:Op zondag 21 december 2025 19:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik blijf er bij dat die samenwerking met het rode kruis in eerste instantie vanaf 2018 de nek heeft omgedraaid. Terwijl er genoeg problemen waren in Nederland
Toen kwamen ze met de lifeline wat al helemaal niet boeiend was. Toen de bunker tijdens corona, wat ook niet hielp. En dan Amersfoort 2x... Een stad nog doder dan Staphorst.
Dit soort goede doelen hebben Nederlanders nou immers meer mee. En dan een drukke studentenstad.
Ja maar toen was ook de samenwerking met het rode kruis voorbij. Heeft allemaal wel wat invloed gehad denk ikquote:Op zondag 21 december 2025 20:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Die bunker is juist het keerpunt geweest, na het dwaalspoor van de lifeline. En die dode locatie van Amersfoort was bewust zo gekozen vanwege corona, niet in het centrum, niet in een drukke stad, zodat er geen mensenmassa zou ontstaan.
TS is er zelf die kan de tussenstand er prima in zettenquote:Op zondag 21 december 2025 20:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat mag niet je moet de OP nog bijwerken hee
Dan dit topic maar vol makenquote:Op zondag 21 december 2025 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
TS is er zelf die kan de tussenstand er prima in zetten
Het helpt ook niet echt om een Vlaming op rock-achtige noten in het NL's, met 'Pommelien' als naam te horen zingenquote:Op zondag 21 december 2025 20:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Je merkt toch wel weer dat (akoestische) drums en elektrische gitaren een boel leven in zo'n optreden blaast, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |