DONEER HIERRquote:
Combineren met darten.quote:
de snackbarboer stopt ermeequote:
Afbeelding maar aangepast.quote:Goedemiddag,
Wat supertof dat jullie in actie komen voor 3FM Serious Request en Spieren voor Spieren!
Echter willen we jullie verzoeken om de afbeeldingen van jullie actiepagina aan te passen. Het logo dat jullie hebben gebruikt is niet toegestaan. Dit is het originele logo van NPO 3FM. Helaas is het gebruik hiervan niet toegestaan, omdat wij niemand de indruk willen geven dat de acties ook door ons worden georganiseerd/gesteund. Via de website 3FM.nl/downloads kan je het "Wij Steunen/Ik Steun 3FM Serious Request" logo downloaden. Dit is het enige logo dat is toegestaan om gebruikt te worden door actievoerders.
Bedankt voor de medewerking en begrip. Meer informatie over de actievoorwaarden vinden jullie hier.
We waarderen de inzet enorm. Heel veel succes toegewenst met jullie actie!
welke stond er dan?quote:
quote:Op zondag 21 december 2025 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
welke stond er dan?
heul niet op gelet
die staat er nuquote:
Was Restaria Kavelaar dan zo goed.quote:
denk tquote:
ging t om die schuine lettering??quote:Op zondag 21 december 2025 19:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Is veranderd naar dit.
[ afbeelding ]
Nee de tekst "Wij steunen" ontbrak.quote:
nog ergerquote:Op zondag 21 december 2025 19:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nee de tekst "Wij steunen" ontbrak.
bijna 7.4mquote:
En nog een beetje!quote:
8 reageerde ik op met de bijnaquote:
Half miljoentje ernaast.quote:
Nu de rest nogquote:Op zondag 21 december 2025 19:52 schreef The-BFG het volgende:
Heel knap dat 3FM dit weer zo populair heeft gekregen.
Het helpt ook mee dat RTL Boulevard over dit succes bericht.quote:Op zondag 21 december 2025 19:52 schreef The-BFG het volgende:
Heel knap dat 3FM dit weer zo populair heeft gekregen.
ja die is af en toe nog sneller dan een rouletteballetjequote:
Daarom is het misschien nog wel knapper dat dit iig weer werktquote:
Krijg je straks de handtekening van fucking Wijndalquote:Op zondag 21 december 2025 19:54 schreef Felagund het volgende:
Gesigneerd Ajax pakket al met een bod van 1.1 miljoen.
Vraag is of dat bod al meetelt nuquote:Op zondag 21 december 2025 19:54 schreef Felagund het volgende:
Lijkt mij niet toch? Volgens mij kan er nog op worden geboden.quote:Op zondag 21 december 2025 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vraag is of dat bod al meetelt nu
1100 euroquote:Op zondag 21 december 2025 19:54 schreef Felagund het volgende:
Ah, dat is logischer.quote:
Amerikanen hebben iets met komma's in getallen.quote:
In Nijmegen hadden ze ook wel echt een geweldige line up aan artiesten. Dat heeft ook wel geholpen om het weer leven in te blazen. Dat is dit jaar echt een stuk minder.quote:Op zondag 21 december 2025 19:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik blijf er bij dat die samenwerking met het rode kruis in eerste instantie vanaf 2018 de nek heeft omgedraaid. Terwijl er genoeg problemen waren in Nederland
Toen kwamen ze met de lifeline wat al helemaal niet boeiend was. Toen de bunker tijdens corona, wat ook niet hielp. En dan Amersfoort 2x... Een stad nog doder dan Staphorst.
Dit soort goede doelen hebben Nederlanders nou immers meer mee. En dan een drukke studentenstad.
Toch merk je er weinig van. Behalve dan dat het in de nacht erg rustig is.quote:Op zondag 21 december 2025 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
In Nijmegen hadden ze ook wel echt een geweldige line up aan artiesten. Dat heeft ook wel geholpen om het weer leven in te blazen. Dat is dit jaar echt een stuk minder.
Heel veel sterkte gewenst in deze donkere tijden..quote:Op zondag 21 december 2025 20:30 schreef bloempjuh het volgende:
Ik kan Pommelien vanuit mijn huiskamer in Boschveld horen
Ik vind haar live veel beter dan op plaat.quote:Op zondag 21 december 2025 20:38 schreef Viv het volgende:
Ik kende Pommelien niet tot ze dit jaar op Serious Request gedraaid werd, maar na dat nummer vind ik het live nog alleszins meevallen.
Ja, ik vond het ook wel prima. In ieder geval de eerste twee nummers. Beetje slechte versie van Paramorequote:Op zondag 21 december 2025 20:41 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik vind haar live veel beter dan op plaat.
Die bunker is juist het keerpunt geweest, na het dwaalspoor van de lifeline. En die dode locatie van Amersfoort was bewust zo gekozen vanwege corona, niet in het centrum, niet in een drukke stad, zodat er geen mensenmassa zou ontstaan.quote:Op zondag 21 december 2025 19:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik blijf er bij dat die samenwerking met het rode kruis in eerste instantie vanaf 2018 de nek heeft omgedraaid. Terwijl er genoeg problemen waren in Nederland
Toen kwamen ze met de lifeline wat al helemaal niet boeiend was. Toen de bunker tijdens corona, wat ook niet hielp. En dan Amersfoort 2x... Een stad nog doder dan Staphorst.
Dit soort goede doelen hebben Nederlanders nou immers meer mee. En dan een drukke studentenstad.
Ja maar toen was ook de samenwerking met het rode kruis voorbij. Heeft allemaal wel wat invloed gehad denk ikquote:Op zondag 21 december 2025 20:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Die bunker is juist het keerpunt geweest, na het dwaalspoor van de lifeline. En die dode locatie van Amersfoort was bewust zo gekozen vanwege corona, niet in het centrum, niet in een drukke stad, zodat er geen mensenmassa zou ontstaan.
TS is er zelf die kan de tussenstand er prima in zettenquote:Op zondag 21 december 2025 20:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat mag niet je moet de OP nog bijwerken hee
Dan dit topic maar vol makenquote:Op zondag 21 december 2025 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
TS is er zelf die kan de tussenstand er prima in zetten
Het helpt ook niet echt om een Vlaming op rock-achtige noten in het NL's, met 'Pommelien' als naam te horen zingenquote:Op zondag 21 december 2025 20:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Je merkt toch wel weer dat (akoestische) drums en elektrische gitaren een boel leven in zo'n optreden blaast, he?
Zet er een rauwe zanger neer en dan was het een 13 in een dozijnband die niet op Serious Request had gestaanquote:Op zondag 21 december 2025 20:53 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het helpt ook niet echt om een Vlaming op rock-achtige noten in het NL's, met 'Pommelien' als naam te horen zingen
Band is verder wel ok. Zet er een echte, rauwe zanger neer en je hebt een mooie output
...op dit nummer na, dat dan weer wel
Ja ik moet wat minder op FOK! zitten tijdens het rijdenquote:Op zondag 21 december 2025 20:56 schreef hole1988 het volgende:
Hoeveel spookrijders zijn er wel niet deze week.Dit is al de vierde deze week.
Pommelien... das klinkt meer als de wederhelft van dat Betuwe jam poppetje....quote:Op zondag 21 december 2025 20:55 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Zet er een rauwe zanger neer en dan was het een 13 in een dozijnband die niet op Serious Request had gestaan
Het blijft natuurlijk wel gewoon een popartiest, daar moet je de verwachtingen wel een beetje op bijstellenquote:Op zondag 21 december 2025 20:53 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het helpt ook niet echt om een Vlaming op rock-achtige noten in het NL's, met 'Pommelien' als naam te horen zingen
Band is verder wel ok. Zet er een echte, rauwe zanger neer en je hebt een mooie output
...op dit nummer na, dat dan weer wel
Ik ben fanquote:
DIE-MOTHERFUCKER-DIE muziek past er ook niet helemaal bij neequote:Op zondag 21 december 2025 20:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel gewoon een popartiest, daar moet je de verwachtingen wel een beetje op bijstellen
Ik zag hier vanmiddag iemand in het Almelose met zo'n sjaal rondlopen, rare gewaarwording was dat!quote:Op zondag 21 december 2025 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
Mooi ook dat de Bosschenaren massaal de Oeteldonk-sjaaltjes aanhebben.
jij bent overduidelijk geen brabanderquote:
kloptquote:Op zondag 21 december 2025 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
jij bent overduidelijk geen brabander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |