In de vierde ronde was Wout maar een seconde langzamer dan Mathieu.quote:Op maandag 22 december 2025 15:22 schreef H.Vviv het volgende:
In ieder geval een betere Van Aert dan vorig jaar.
Is WOUT de morele winnaar?quote:Op maandag 22 december 2025 15:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In de vierde ronde was Wout maar een seconde langzamer dan Mathieu.
Dan ken jij Sporza en HLN niet. De hypemachines gaan gewoon weer op volle toeren draaien.quote:Op maandag 22 december 2025 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fijn dat we in elk geval al geen hoop hoeven hebben op een strijd tussen 'Grote Drie' bij de klassiekers. Wout komt teveel tekort.
In Roubaix heeft een WOUT in vorm best wel een kans.quote:Op maandag 22 december 2025 15:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan ken jij Sporza en HLN niet. De hypemachines gaan gewoon weer op volle toeren draaien.
Voor de mythe moet hij nog een paar jaar tekort komen om dan op zijn 35e ultimo nog een keer te winnen op de velodrome Andre Petrieuxquote:Op maandag 22 december 2025 15:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Roubaix heeft een WOUT in vorm best wel een kans.
Ik zou het hem oprecht gunnen.quote:Op maandag 22 december 2025 15:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voor de mythe moet hij nog een paar jaar tekort komen om dan op zijn 35e ultimo nog een keer te winnen op de velodrome Andre Petrieux
Misschien als Tadej en Mathieu drie keer lek rijden. Wout heeft naar eigen zeggen een betere voorbereiding gedraaid voor het veldrijden tov eerdere jaren en toch zit hij mijlenver van niveau van Tjeu af. Het is gewoon pijnlijk.quote:Op maandag 22 december 2025 15:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Roubaix heeft een WOUT in vorm best wel een kans.
Dit is niet echt vergelijkbaar met Roubaix toch? Al zit WOUT niet op het niveau van 2023 lijkt me.quote:Op maandag 22 december 2025 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien als Tadej en Mathieu drie keer lek rijden. Wout heeft naar eigen zeggen een betere voorbereiding gedraaid voor het veldrijden tov eerdere jaren en toch zit hij mijlenver van niveau van Tjeu af. Het is gewoon pijnlijk.
Nee klopt maar het geeft wel een indicatie van basisniveau van de rijders denk ik. Wout kan die inhaalslag naar Tadej en Mathieu niet maken helaas.quote:Op maandag 22 december 2025 15:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is niet echt vergelijkbaar met Roubaix toch? Al zit WOUT niet op het niveau van 2023 lijkt me.
Opdonderenquote:Op maandag 22 december 2025 16:21 schreef Momo het volgende:
https://www.youtube.com/live/J-qNZQoUuiU?si=5divD2d7he4rGpW-
Over 9 minuten live
Dit heeft niks met veldrijden te maken en hoort dus ook niet thuis in dit topic.quote:Op maandag 22 december 2025 16:21 schreef Momo het volgende:
https://www.youtube.com/live/J-qNZQoUuiU?si=5divD2d7he4rGpW-
Over 9 minuten live
quote:41 minuten geleden
Ook de kroost is mee
De voltallige familie Van Aert is op post in Heusden-Zolder. Onder het toeziend oog van vrouw Sarah laat zoontje Jerome (2) in de coulissen zijn fietskunsten zien.
Geen Alvarado, geen Pieterse. Het gaat voor B-garnituur worden bij de vrouwenquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:58 schreef DiegoFuser het volgende:
Geen Brand en geen Van der Poel aan de start. Erg mooi.
Van Alphen en Van der Heijden doen wel gewoon mee. Ook Vas keert terug.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen Alvarado, geen Pieterse. Het gaat voor B-garnituur worden bij de vrouwen
Komt Vos deze winter nog eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Alphen en Van der Heijden doen wel gewoon mee. Ook Vas keert terug.
Ik kan er niets over vinden, alleen dat ze een maand geleden aan gaf voorlopig nog niet in actie te komen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Komt Vos deze winter nog eigenlijk?
Zal ook niet gek zijn als ze alles in het teken van Roubaix zet dit jaarquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan er niets over vinden, alleen dat ze een maand geleden aan gaf voorlopig nog niet in actie te komen.
Die zal vast snel ploffenquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Blanka Vas op kop.
Het Sanne Cant effect.
Ze voelt gelijk de druk van de Premjur liekquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:49 schreef DiegoFuser het volgende:
Irene Moors zelfs mee in de kopgroep.
Hopelijk laat GeorgesGod weer even weten dat hij met flauwekulletjes geen genoegen neemt en niets minder dan de zege EIST!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |