SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 december 2025 12:24 schreef ISVV het volgende:
Voel me hondsberoerd jongens, dan weten jullie dat.
In de vorm van een shirtje?quote:Op zondag 21 december 2025 12:26 schreef Zipportal het volgende:
ESPN heeft een extra camera op Veerman. De echte fans kunnen die beelden op DVD kopen.
quote:Op zondag 21 december 2025 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)g#Echobox=1766306102
De oven in.
Beterschap gewenstquote:Op zondag 21 december 2025 12:24 schreef ISVV het volgende:
Voel me hondsberoerd jongens, dan weten jullie dat.
Iedereen met een fatbike.quote:Op zondag 21 december 2025 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)g#Echobox=1766306102
De oven in.
Waar Pepi voor kokkie speelt en nu meer bezig is met de recepten dan met de wedstrijdquote:Op zondag 21 december 2025 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
PSV zit met de gedachtes al aan de kerstdis.
Zou jij Woordle Premium nemen?quote:Op zondag 21 december 2025 12:40 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die een Telegraaf Premium account hebben.
1,5 miljoen Nederlandse accountsquote:Op zondag 21 december 2025 12:40 schreef GGMM het volgende:
Zijn die er?quote:Op zondag 21 december 2025 12:40 schreef GGMM het volgende:
Wie is kietquote:Op zondag 21 december 2025 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
Aadgod zat trouwens in de Eerste de beste show. Hij gaf tussen neus en lippen door dat kietgod er niets van kan.
Erg jammer.
Kiet de Visserquote:
Ze stonden aan de verkeerde krant?quote:
Rood + Nijhuis -VAR = geelquote:
Ik had 'm voor Linssen terechter gevonden.quote:
Ja, ik eigenlijk ook.quote:Op zondag 21 december 2025 12:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik had 'm voor Linssen terechter gevonden.
Of het buitenspel is.quote:Op zondag 21 december 2025 12:51 schreef Zorro het volgende:
Dit is toch duidelijk buitenspel, waar kijken ze naar
Zijn ze de regels eerst nog aan het leren of watquote:
Gister 3 puntjes gepakt dus ik droom voorlopig primaquote:
quote:
quote:Op zondag 21 december 2025 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het wonderlijk dat FC Utrecht nog altijd een soort van wegkomt met het centrum Viergever/VdHoorn
Ook met de lijntjes zie ik het niet idd, maar ja je moet ze niet de gelegenheid geven die voorzet zo te geven uiteindelijk. Terechte voorsprong Utrechtquote:Op zondag 21 december 2025 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie er nog steeds buitenspel in maar goed.
Foutje Mauroquote:Op zondag 21 december 2025 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook met de lijntjes zie ik het niet idd, maar ja je moet ze niet de gelegenheid geven die voorzet zo te geven uiteindelijk. Terechte voorsprong Utrecht
Het was geen voorzet🤣Terechte voorsprong is het ook nietquote:Op zondag 21 december 2025 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook met de lijntjes zie ik het niet idd, maar ja je moet ze niet de gelegenheid geven die voorzet zo te geven uiteindelijk. Terechte voorsprong Utrecht
Tegen de gehele top 3.quote:Op zondag 21 december 2025 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht altijd dat Utrecht alleen goed was tegen Ajax.
Jawelquote:Op zondag 21 december 2025 12:59 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Terechte voorsprong is het ook niet
Ze zoeken een nieuwe uitdaging nu van Ajax winnen niet meer zo moeilijk is.quote:Op zondag 21 december 2025 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht altijd dat Utrecht alleen goed was tegen Ajax.
Jawel.quote:Op zondag 21 december 2025 12:59 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Het was geen voorzet🤣Terechte voorsprong is het ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |