Ja niet echt waar voor je 15 centquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zijn die blikken dun trouwens tegenwoordig.
En beste opkomstnummer van Kumar.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:02 schreef Kopiko het volgende:
Opkomsten duurden langer dan de partij. En waren spectaculairder.
Ik ben pro-statiegeld.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja niet echt waar voor je 15 cent
Er is daar geen bed denk ikquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet die miniatuur-Bunting niet naar bed
Het is nog niet voorbij!quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is toch wel een van de meest teleurstellende zaterdagavonden in de geschiedenis van het WK.
Door alles op alles te zetten om vanaf nu alle legd te winnen?quote:
Hopen dat het leg boven is.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Door alles op alles te zetten om vanaf nu alle legd te winnen?
3 van de 5 is genoegquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Door alles op alles te zetten om vanaf nu alle legd te winnen?
toch een schamele 25.000 Pond mee naar huisquote:
Ryan Joyce Krzysztof Ratajskiquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Tot morgen dan maar. Wie hebben we dan?
Allemaal de schuld van de dopinglul. Of de drugsregels. Je mag kiezen.quote:
Ja. 1 wedstrijd gaat niet door.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Tot morgen dan maar. Wie hebben we dan?
Oh goden, de traagheid.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ryan Joyce Krzysztof Ratajski
74 Joe Cullen Mensur Suljović
75 Luke Woodhouse Max Hopp
76 Rob Cross Ian White
Doping? Met dartsen?quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de dopinglul. Of de drugsregels. Je mag kiezen.
Jezus aidsquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ryan Joyce Krzysztof Ratajski
74 Joe Cullen Mensur Suljović
75 Luke Woodhouse Max Hopp
76 Rob Cross Ian White
Ja, een recidivist.quote:
Jij kijkt geen wierennenquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:13 schreef Makamba_ het volgende:
Is Ashton nu niet meer de slechtste darter? @:ale veelte moeilijk usernaam.
Kumar 75,18 gemideld in deze pot ja. Onder de 77,13 van Lisa Ashtonquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:13 schreef Makamba_ het volgende:
Is Ashton nu niet meer de slechtste darter? @:ale veelte moeilijk usernaam.
Hij had het beste legje voor moeten zetten.quote:
Het zat er Nitin.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij had het beste legje voor moeten zetten.
Gelukkig zijn er leuke eredivisiepotjes.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
die mdidagsessie is pure aids
@Alaphilippe_quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die man heeft er nog -_ iets erbij, alaphilippegod lukt mij
Morgen alvast een vervroegde kerstbrunch dus ik mis alles.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er leuke eredivisiepotjes.
Ik heb aan mijn vrienden gevraagd (zonder context) of ze dit blousje als ‘stom’ of ‘achterlijk’ kwalificeerden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:25 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een bingo toch, @:Gurneyisbestoke?
Helaas weer aan de drugs zo te zien.quote:Op zondag 21 december 2025 00:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DSdBgZ0DQr_/?igsh=anpkbnp6c2F3anA5
Richie Burnett zit zo erg om geld verlegen dat ie moet meedoen in een Love Actually-parodie met Paul Hinks
Want op vakantie kijk je geen dartsen?quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:18 schreef Makamba_ het volgende:
Nou was mij een genoegen iedereen, dan ga ik nu op vakantie.
Groetjes!
Geen viaplay beschikbaar en een brakke stream doe ik mijzelf niet aan.quote:Op zondag 21 december 2025 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want op vakantie kijk je geen dartsen?
Nee een abo voor 1 maandquote:Op zondag 21 december 2025 09:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen viaplay beschikbaar en een brakke stream doe ik mijzelf niet aan.
Behoorlijk grieperig laatste dagen eigenlijkquote:Op zondag 21 december 2025 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is iedereen hier na tien dagen nog een beetje in goede dartsconditie?
Ik heb het de afgelopen dagen tamelijk verpest door mij klaar te stomen voor mijn wedstrijd, maar vanaf vandaag ga ik mij vol focussen op mijn dartsconditie. Zometeen in de Kuip mijn kop eraf zuipen tegen de oogaids en daarna chicken wings, en dan kom ik vanavond dartsfit binnen vallenquote:Op zondag 21 december 2025 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is dit. Blijf dan thuis.quote:Op zondag 21 december 2025 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zometeen in de Kuip mijn kop eraf zuipen tegen de oogaids
Dartsfit genotquote:Op zondag 21 december 2025 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het heerst.quote:Op zondag 21 december 2025 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behoorlijk grieperig laatste dagen eigenlijk
Ach, Feyenoord. Natuurlijk is Twente ook een volledig labiele tegenstander, maar Robin moet wel echt weer een keer een potje gaan winnen.quote:Op zondag 21 december 2025 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het de afgelopen dagen tamelijk verpest door mij klaar te stomen voor mijn wedstrijd, maar vanaf vandaag ga ik mij vol focussen op mijn dartsconditie. Zometeen in de Kuip mijn kop eraf zuipen tegen de oogaids en daarna chicken wings, en dan kom ik vanavond dartsfit binnen vallen
Hey hey hey hey heyquote:Op zondag 21 december 2025 10:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord. Natuurlijk is Twente ook een volledig labiele tegenstander, maar Robin moet wel echt weer een keer een potje gaan winnen.
Snotverkouden!quote:Op zondag 21 december 2025 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je moet gewoon niet op 90 eindigen, alle mogelijkheden op 90 zijn gewoon kut.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:47 schreef The_Undertone het volgende:
Terechte klacht over Dirk:
[ x ]
Supergriepedquote:Op zondag 21 december 2025 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behoorlijk grieperig laatste dagen eigenlijk
Ik groei letterlijk naar een weldadige vormpiek toe.quote:Op zondag 21 december 2025 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bohhh bohhhquote:Op zondag 21 december 2025 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu wil ik oliebolen en appelflappen gaan halen. Maar even dik inpakken
quote:Op zondag 21 december 2025 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Lokaal koudefrontje?quote:Op zondag 21 december 2025 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Terminaal.quote:
Fijne vakantie ouwe reus.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:18 schreef Makamba_ het volgende:
Nou was mij een genoegen iedereen, dan ga ik nu op vakantie.
Groetjes!
Ik mis ook nog een puntje.quote:Op zondag 21 december 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer wat correcties aan de nostra. Ik ga hem volgend jaar maar even helemaal opnieuw opbouwen. Ik heb nou alles langsgelopen en voor nu klopt het weer. Maar er is gebleken dat er door een onhandig gekozen functie heel soms punten toegekend worden waar dat niet terecht geweest was. En "heel toevallig" was dat in het voordeel van precies de man die ooit die hele sheet gebouwd heeft.
[ afbeelding ]
Maar goed, vanaf nu heerst er gewoon 100 % controle en volgend jaar zorg ik dat het opgelost is.
Zo dan.quote:Op zondag 21 december 2025 12:03 schreef Szura het volgende:
NOS heeft een nieuwe selfiestick-verslaggeefster. Ik vind het gelijk een stuk beter te kijken.
https://nos.nl/video/2595(...)venbode-vergist-zich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |