Regulier seizoen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:59 schreef roos94 het volgende:
Nou ik zie jullie weer zaterdag 28 februari 2026 om 20:30
Ik heb hem ook nooit verdacht.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:00 schreef Moira het volgende:
Nou ik heb meermaals dit seizoen gedacht “Nathan kan het niet zijn” dus hij heeft me goed gefopt
Ja dat vond ik dus verdacht van zowel Merel als Loes om in mee te gaan, en eveneens ook van Nathan om het bij beiden niet door te hebben, maar ik dacht alsnog dat het eerder Loes of Merel zou zijnquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
Rutjes was zo overduidelijk bezig bij het zwembad met het meenemen van allebei de artikelen en het verstoren van het proces. Toen stond hij hier scherp op het netvlies.
Na eerst voor Imanuelle, Sahil, Dennis en Jurre te hebben gekozen…quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:02 schreef golfer het volgende:
Nathan stond wel bij mij bovenaan mijn lijst.
Zit je nog steeds op Loes?quote:
Ik begon met Richard, maar daarna steeds Nathan als mol.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
Ik had Nathan vanaf het begin als mol in de prono
Ik had aflevering 2 en 3 Nathan als Mol, en Merel als winnaar. Daarna vergeten in te vullen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begon met Richard, maar daarna steeds Nathan als mol.
Dat zijn naam in beeld kwam bij dat restaurant, vond ik anders wel een duidelijke, maar dat viel toen ook op omdat ik al een beetje in de Nathantunnel zat toen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef jcdragon het volgende:
Hints zijn niet te doen. Maar wel begrijpelijk, ze stoppen geen hints er meer in waardoor je makkelijk de Mol kan ontmaskeren.
Dat doen goede mollen altijd. Eerst kijken of de kandidaten zelf de boel in de soep laten lopen, indien nodig erin mee gaan.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:49 schreef NailQueen het volgende:
Leuke mol maar leunde te veel op mollende kandidaten
Dat is inderdaad erg bijzonder. Vroeger mochten de deelnemers tijdens het spel volgens mij niet eens een telefoon bij zich hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:21 schreef xzaz het volgende:
Er is gewoon nog contact in dit geval met Dennis NA het afvallen.
Dat kan toch niet. Wat een blamage
Vaak doen ze dat op de site later.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:07 schreef winterapfel het volgende:
Ik dacht echt dat al die voetbalzaken hints waren. Maar de werden niet eens genoemd.
Van de scheidsrechter die "aus" floot bij de opdracht op school, via het free fall spel waar de zak binnen de lijnen gegooid moest worden, de tuinman bij de moordzaak die stond te harken op een grasveld met spellijnen, de vele shots van voetbalvelden en Nathan die ergens niet mee deed want hij ging ff voetbal kijken....
Hints werden niet genoemd...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Nathangenot. Geen hele spectaculaire mol, maar wel heel berekenend en gewoon goed gedaan hoor. Vond het ook wel een leuke finaleaflevering overigens, gelukkig niet zo veel kansloze "interviews" met een live publiek maar best veel laten zien. Ben alleen nog enorm benieuwd hoe hij zo'n strak gezicht hield bij al dat geschreeuw en Pinkelotje gedoe van Jurre.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |