abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219581142
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat we geregeerd worden door landverraders is een gegeven, dat wil nog niet zeggen dat de EU het vehikel is om de democratie te ontmantelen.
Tsja, en toch zijn het niet de landverraders die smachtend zitten te wachten op buitenlandse interventies hier.
pi_219581143
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ah dus Crouton heeft dat helemaal niet gezegd……
Zo goed ken je je overlords.
Je realiseert je dat die opmerking van Crouton ging over eerlijke verkiezingen hè? Dat als er verkiezingsfraude gepleegd wordt of als (bijvoorbeeld) Musk invloed probeert te kopen er Europese wetten zijn om die integriteit te bewaken.

Lijkt me geen schokkende of anti-democratische opmerkingen, jou wel?
pi_219581147
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat we geregeerd worden door landverraders is een gegeven, dat wil nog niet zeggen dat de EU het vehikel is om de democratie te ontmantelen.
Landverraders nog wel, waren de absurdismes im de aanbieding vandaag?
  woensdag 24 december 2025 @ 22:01:37 #204
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219581152
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:59 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Je realiseert je dat die opmerking van Crouton ging over eerlijke verkiezingen hè? Dat als er verkiezingsfraude gepleegd wordt of als (bijvoorbeeld) Musk invloed probeert te kopen er Europese wetten zijn om die integriteit te bewaken.

Maar dat maakt niet he. Als je dat kan draaien naar je eigen politieke twist, dan is dat de waarheid he.
pi_219581185
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 19:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
True, maar aan de overkant is het nog steeds niet veel beter. Ik zie dat er nog steeds niemand is opgestaan en de tijd begint toch wel een beetje te dringen.
Newsom profileert zich wel aardig als een mogelijke opvolger. Of jij daar blij van wordt is niet zo relevant verder.
pi_219581215
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 22:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Newsom profileert zich wel aardig als een mogelijke opvolger. Of jij daar blij van wordt is niet zo relevant verder.
Ja hij doet zijn best, zodra de kritische vragen komen over zijn beleid in Californië dan zakt hij in elkaar als een mislukte pudding.
Het is aan Newsom om vooral bij de voor hem zeer vriendelijke media aan te schuiven.
pi_219581219
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 22:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja hij doet zijn best, zodra de kritische vragen komen over zijn beleid in Californië dan zakt hij in elkaar als een mislukte pudding.
Het is aan Newsom om vooral bij de voor hem zeer vriendelijke media aan te schuiven.
Beetje zoals Trump bij FOX?
pi_219581222
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 21:59 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Nou poeh hè, eerlijke verkiezingen. Ik vind het nogal wat dat de EU zich bemoeit met verkiezingen. Vooral ook voorsorteren dat als AFD wint dat het wel doorgestoken kaart moet zijn. Behoorlijk Trumpiaans lol en hier word het uiteraard verdedigd.
pi_219581224
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 22:15 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Beetje zoals Trump bij FOX?
Exact, Newsom heeft wat dat betreft veel meer opties.
pi_219581231
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 22:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Prima kandidaat als je 'm op dezelfde meetlat als Trump legt waarin o.a. Matt Gaetz een deel van de media speelt. Bedankt voor je goedkeuring.
pi_219581244
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 22:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nou poeh hè, eerlijke verkiezingen. Ik vind het nogal wat dat de EU zich bemoeit met verkiezingen. Vooral ook voorsorteren dat als AFD wint dat het wel doorgestoken kaart moet zijn. Behoorlijk Trumpiaans lol en hier word het uiteraard verdedigd.
Ik verdedig het niet hoor, ik nuanceer de onzin die je uit. Is wel wat anders dan wat je net zei namelijk.

Er is ook niet gezegd dat als AFD wint het doorgestoken kaart moet zijn, er is gezegd dat Musk zich erbuiten moet houden, zeker op ‘t moment dat hij werk voor de Amerikaanse overheid doet. Lijkt me logisch dat een land zich niet met de verkiezingen van een ander soeverein land bemoeit. Oftewel: er is herhaald dat de Europese wetgeving sterk genoeg is om inmenging en verkiezingsfraude aan te pakken.
pi_219581254
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 22:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Prima kandidaat als je 'm op dezelfde meetlat als Trump legt waarin Matt Gaetz de media speelt.
Prima kandidaat inderdaad, hij kan de slogans goed oplepelen, heeft een goede gladde uitstraling waar hij veel mensen mee in de maling kan nemen.
Hij doet mij denken aan een oude cliënt van mij die ook in de handel zat. Mon cler jasje, Botticelli schoentjes aan Mercedes onder zijn kont en verslaafd aan de zonnebank, die kon je eigen onderbroek nog aan je verkopen als je hem niet zou kennen.
Newsom is er ook zo eentje, als hij de grote hoop is van de democraten dan hoop ik voor de democraten dat hij niet vaak kritisch bevraagd word, uiteindelijk breken dat soort mensen altijd onder druk.
pi_219581293
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 22:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Prima kandidaat inderdaad, hij kan de slogans goed oplepelen, heeft een goede gladde uitstraling waar hij veel mensen mee in de maling kan nemen.
Hij doet mij denken aan een oude cliënt van mij die ook in de handel zat. Mon cler jasje, Botticelli schoentjes aan Mercedes onder zijn kont en verslaafd aan de zonnebank, die kon je eigen onderbroek nog aan je verkopen als je hem niet zou kennen.
Newsom is er ook zo eentje, als hij de grote hoop is van de democraten dan hoop ik voor de democraten dat hij niet vaak kritisch bevraagd word, uiteindelijk breken dat soort mensen altijd onder druk.
Okay. Jouw democraat. De druk van Aipac zal mogelijk wat zwaarder voor 'm worden dan de druk van de Epsteinfiles.
pi_219581333
Stop toch eens met voeren.
pi_219581380
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 22:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Okay. Jouw democraat. De druk van Aipac zal mogelijk wat zwaarder voor 'm worden dan de druk van de Epsteinfiles.
Dat Epstein gedoe gaat helemaal niets worden, als ik de strategie van Newsom zou moeten bepalen dan zou ik vooral wijzen op de antisemitische mafketels die zich steeds meer beginnen te profileren op rechts. Je loopt dan wel de kans om aangevallen te worden door de antisemieten op links maar dat is sowieso een groep die je liever kwijt moet zijn dan rijk.
pi_219581427
twitter

Een mooi staaltje newspeak van de opperambtenaar tante Ursula die blijkbaar van mening is dat vrijheid van meningsuiting bij haar hoog in het vaandel staat. Overigens vind ze wel dat aan die vrijheid beperkingen zitten en dat de bronnen waar je je mening van mag vormen streng gecontroleerd dienen te worden.

Ik zie ook dat haar opvattingen behoorlijk worden toegejuicht door de mensen in de EU en de VS lol.
Het moet toch vreselijk zijn als je als mens hier vertrouwen in hebt, ze zou bij mij nog niets eens het huishouden mogen doen.
pi_219581455
Goh…
https://www.ms.now/opinion/trump-ambassadors-recalled-diplomats

Quote:..” This is all happening as Trump appoints a special envoy to Greenland to signal his continuing interest in trying to annex the territory from Denmark — which has infuriated the Danes. Trump is not interested in retaining or attracting the best people for diplomacy. He’s looking for personal errand boys to help try to execute his personal imperialistic fantasies…”
  woensdag 24 december 2025 @ 23:08:30 #218
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219581551
Freedom of speech my ass. Mening over Israel? Visum ingetrokken!

Maga's zijn niet slimmer dan een stoeptegel.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 24 december 2025 @ 23:11:52 #219
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219581585
Ja, maar de vrijheid om in nazi uniform te mogen demonsteren is ook nogal overrated.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  woensdag 24 december 2025 @ 23:16:02 #220
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219581636
twitter
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  woensdag 24 december 2025 @ 23:20:08 #221
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219581685
Chivaz heeft een mening over Ursula.

Doen we niets mee.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219581818
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 22:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat Epstein gedoe gaat helemaal niets worden
De Dutrouxjes staan zeer waarschijnlijk juichend mee te lezen.

quote:
, als ik de strategie van Newsom zou moeten bepalen dan zou ik vooral wijzen op de antisemitische mafketels die zich steeds meer beginnen te profileren op rechts. Je loopt dan wel de kans om aangevallen te worden door de antisemieten op links maar dat is sowieso een groep die je liever kwijt moet zijn dan rijk.
Zit je een beetje in de knoop?
pi_219585150
quote:
2s.gif Op woensdag 24 december 2025 23:20 schreef Gunner het volgende:
Chivaz heeft een mening over Ursula.

Doen we niets mee.
Ik zie anders nog steeds heel veel mensen happen.
Het beste om te doen met Chivaz is niet lezen wat voor onzin hij plaatst en al helemaal niet op hem reageren.
pi_219585274
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 08:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik zie anders nog steeds heel veel mensen happen.
Het beste om te doen met Chivaz is niet lezen wat voor onzin hij plaatst en al helemaal niet op hem reageren.
Ik heb daar toch moeite mee. Als al die drek genegeerd wordt blijft het staan zonder te weerleggen. Anderen die dit topic lezen zonder mee te posten kunnen het voor waarheid aannemen, waardoor het meer voet aan de grond krijgt.
pi_219585532
Tja…beide laatste twee reacties zijn juist ✅ ✅

Daarentegen #217 Fout. :R
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')