Tsja, en toch zijn het niet de landverraders die smachtend zitten te wachten op buitenlandse interventies hier.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat we geregeerd worden door landverraders is een gegeven, dat wil nog niet zeggen dat de EU het vehikel is om de democratie te ontmantelen.
Je realiseert je dat die opmerking van Crouton ging over eerlijke verkiezingen hè? Dat als er verkiezingsfraude gepleegd wordt of als (bijvoorbeeld) Musk invloed probeert te kopen er Europese wetten zijn om die integriteit te bewaken.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ah dus Crouton heeft dat helemaal niet gezegd……
Zo goed ken je je overlords.
Landverraders nog wel, waren de absurdismes im de aanbieding vandaag?quote:Op woensdag 24 december 2025 21:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat we geregeerd worden door landverraders is een gegeven, dat wil nog niet zeggen dat de EU het vehikel is om de democratie te ontmantelen.
Maar dat maakt niet he. Als je dat kan draaien naar je eigen politieke twist, dan is dat de waarheid he.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:59 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je realiseert je dat die opmerking van Crouton ging over eerlijke verkiezingen hè? Dat als er verkiezingsfraude gepleegd wordt of als (bijvoorbeeld) Musk invloed probeert te kopen er Europese wetten zijn om die integriteit te bewaken.
Lijkt me geen schokkende of anti-democratische opmerkingen, jou wel?
Newsom profileert zich wel aardig als een mogelijke opvolger. Of jij daar blij van wordt is niet zo relevant verder.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
True, maar aan de overkant is het nog steeds niet veel beter. Ik zie dat er nog steeds niemand is opgestaan en de tijd begint toch wel een beetje te dringen.
Ja hij doet zijn best, zodra de kritische vragen komen over zijn beleid in Californië dan zakt hij in elkaar als een mislukte pudding.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Newsom profileert zich wel aardig als een mogelijke opvolger. Of jij daar blij van wordt is niet zo relevant verder.
Beetje zoals Trump bij FOX?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja hij doet zijn best, zodra de kritische vragen komen over zijn beleid in Californië dan zakt hij in elkaar als een mislukte pudding.
Het is aan Newsom om vooral bij de voor hem zeer vriendelijke media aan te schuiven.
Nou poeh hè, eerlijke verkiezingen. Ik vind het nogal wat dat de EU zich bemoeit met verkiezingen. Vooral ook voorsorteren dat als AFD wint dat het wel doorgestoken kaart moet zijn. Behoorlijk Trumpiaans lol en hier word het uiteraard verdedigd.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:59 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je realiseert je dat die opmerking van Crouton ging over eerlijke verkiezingen hè? Dat als er verkiezingsfraude gepleegd wordt of als (bijvoorbeeld) Musk invloed probeert te kopen er Europese wetten zijn om die integriteit te bewaken.
Lijkt me geen schokkende of anti-democratische opmerkingen, jou wel?
Prima kandidaat als je 'm op dezelfde meetlat als Trump legt waarin o.a. Matt Gaetz een deel van de media speelt. Bedankt voor je goedkeuring.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja hij doet zijn best, zodra de kritische vragen komen over zijn beleid in Californië dan zakt hij in elkaar als een mislukte pudding.
Het is aan Newsom om vooral bij de voor hem zeer vriendelijke media aan te schuiven.
Ik verdedig het niet hoor, ik nuanceer de onzin die je uit. Is wel wat anders dan wat je net zei namelijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nou poeh hè, eerlijke verkiezingen. Ik vind het nogal wat dat de EU zich bemoeit met verkiezingen. Vooral ook voorsorteren dat als AFD wint dat het wel doorgestoken kaart moet zijn. Behoorlijk Trumpiaans lol en hier word het uiteraard verdedigd.
Prima kandidaat inderdaad, hij kan de slogans goed oplepelen, heeft een goede gladde uitstraling waar hij veel mensen mee in de maling kan nemen.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Prima kandidaat als je 'm op dezelfde meetlat als Trump legt waarin Matt Gaetz de media speelt.
Okay. Jouw democraat. De druk van Aipac zal mogelijk wat zwaarder voor 'm worden dan de druk van de Epsteinfiles.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Prima kandidaat inderdaad, hij kan de slogans goed oplepelen, heeft een goede gladde uitstraling waar hij veel mensen mee in de maling kan nemen.
Hij doet mij denken aan een oude cliënt van mij die ook in de handel zat. Mon cler jasje, Botticelli schoentjes aan Mercedes onder zijn kont en verslaafd aan de zonnebank, die kon je eigen onderbroek nog aan je verkopen als je hem niet zou kennen.
Newsom is er ook zo eentje, als hij de grote hoop is van de democraten dan hoop ik voor de democraten dat hij niet vaak kritisch bevraagd word, uiteindelijk breken dat soort mensen altijd onder druk.
Dat Epstein gedoe gaat helemaal niets worden, als ik de strategie van Newsom zou moeten bepalen dan zou ik vooral wijzen op de antisemitische mafketels die zich steeds meer beginnen te profileren op rechts. Je loopt dan wel de kans om aangevallen te worden door de antisemieten op links maar dat is sowieso een groep die je liever kwijt moet zijn dan rijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Okay. Jouw democraat. De druk van Aipac zal mogelijk wat zwaarder voor 'm worden dan de druk van de Epsteinfiles.
De Dutrouxjes staan zeer waarschijnlijk juichend mee te lezen.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat Epstein gedoe gaat helemaal niets worden
Zit je een beetje in de knoop?quote:, als ik de strategie van Newsom zou moeten bepalen dan zou ik vooral wijzen op de antisemitische mafketels die zich steeds meer beginnen te profileren op rechts. Je loopt dan wel de kans om aangevallen te worden door de antisemieten op links maar dat is sowieso een groep die je liever kwijt moet zijn dan rijk.
Ik zie anders nog steeds heel veel mensen happen.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:20 schreef Gunner het volgende:
Chivaz heeft een mening over Ursula.
Doen we niets mee.
Ik heb daar toch moeite mee. Als al die drek genegeerd wordt blijft het staan zonder te weerleggen. Anderen die dit topic lezen zonder mee te posten kunnen het voor waarheid aannemen, waardoor het meer voet aan de grond krijgt.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik zie anders nog steeds heel veel mensen happen.
Het beste om te doen met Chivaz is niet lezen wat voor onzin hij plaatst en al helemaal niet op hem reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |