Valencia is wel schitterend hoor! Heel fijn lopen daar.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:07 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ben gelukkig uitgeloot.
Dat is andere koek, het vroege opstaan omdat loopevenementen in tropische gebieden vaak laat in de nacht starten. Leuk dat je de KLM Aruba HM gaat lopen. Daar is het gemiddeld 27°C met een dauwpunt boven de 24°C. Nog iets warmer dan bij de Singapore halve marathon, die ik heb gelopen en qua temperatuur misschien wel het vlaggenschip van de wereld.quote:Op zondag 11 januari 2026 18:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas.
Ja, meermaals. Ik loop niet zo heel veel in evenementvorm meer. Moet er te vroeg voor opstaan. In maart moet ik om 4.30 op een parkeerplaats staan om met een pendelbus naar de start gebracht te worden. 4 uur opstaan is helllll.
Ik loop eigenlijk alleen maar na 8 in de ochtend. Veel fijner voor mn nachtrust.
Das niet laat in de nacht, das vroeg in de ochtend. De KLM Marathon is om 3 uur. Volgens mij. De HM start om 5. Die van maart begint om 5 uur? Maar tis een A naar B. B is bij mn huis (nouja, 15 min hardlopen), A is aan de andere kant vh eiland. Dus je moet vroeg bij het pendelpunt staan.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:15 schreef core2duo het volgende:
[..]
Dat is andere koek, het vroege opstaan omdat loopevenementen in tropische gebieden vaak laat in de nacht starten. Leuk dat je de KLM Aruba HM gaat lopen. Daar is het gemiddeld 27°C met een dauwpunt boven de 24°C. Nog iets warmer dan bij de Singapore halve marathon, die ik heb gelopen en qua temperatuur misschien wel het vlaggenschip van de wereld.
https://weatherspark.com/(...)-in-Oranjestad-Aruba
Jaa dat geloof ik!quote:Op woensdag 14 januari 2026 00:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Valencia is wel schitterend hoor! Heel fijn lopen daar.
Goed bezig en op dus naar de HM in maart. Je bent vast gewend aan het mooie klimaat van Aruba. Er staat volgens mij ook vaak een bries, die de hitte enigszins verzacht. Het scheelt ook wel type evenement het is: wegwedstrijd of trailrun, en op welk tempo je wil gaan lopen. Dit jaar hoop ik weer een halve marathon in tropisch gebied te lopen. Het kan dezelfde zijn als vorig jaar, maar ook Kuala Lumpur (begin oktober) bijvoorbeeld is kandidaat.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 01:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Das niet laat in de nacht, das vroeg in de ochtend. De KLM Marathon is om 3 uur. Volgens mij. De HM start om 5. Die van maart begint om 5 uur? Maar tis een A naar B. B is bij mn huis (nouja, 15 min hardlopen), A is aan de andere kant vh eiland. Dus je moet vroeg bij het pendelpunt staan.
Verder ben ik niet zo bezig met dauwpunten. Het enige wat ik weet is dat 31 graden nog chill is en 33 veelal te heet als we starten. In beide gevallen tik je de 36 graden aan midrun. Je hebt een camelbag nodig en ik heb go-gels chewables mee. Of een snickersbar vd chinees (supermarkt) onderweg op onze 16k. Dan is het goed te doen.
>ChatGPTquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:14 schreef onlogisch het volgende:
Hallo allemaal, het is je boy onlogisch hier.
Even een vraagje. Ik loop weleens en heb daar de app Stava voor. Strava is verbonden met mijn Apple Watch (@:Pisces29) maar de hartslag wordt niet weergegeven.
Het probleem begint hier :
[ afbeelding ]
Ik klik hier op 'hartslag gegevens toevoegen' en volg de instructies.
Dan kom ik hier:
[ afbeelding ]
Ik kan klikken op Apple Watch wat ik wil, er gebeurt alleen niets.
Als ik op 'Gezondheid' klik kom ik hier:
[ afbeelding ]
Daar kan ik verder weinig.
Als ik de apple watch verwijder en ik hem opnieuw toe wil voegen krijg ik dit:
[ afbeelding ]
En dan dit:
[ afbeelding ]
Hier wordt het al lekker vaag, er valt niks aan te klikken alleen de oranje knop onderin 'afronden'.
Dan krijg ik :
[ afbeelding ]
Dan klik ik op 'klaar'. En dan zou je er zijn denk je hé. Nou nee, want nog steeds zie ik geen hartslag (Wel allerlei andere gegevens, als in afstand, tijden, tempo etc. )
Ik eindig weer hier:
[ afbeelding ]
Iemand een suggestie? Want ik sta alweer op het punt om die hele apple watch weg te lazeren
36 met een briesje is alsnog warm hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:53 schreef core2duo het volgende:
[..]
Goed bezig en op dus naar de HM in maart. Je bent vast gewend aan het mooie klimaat van Aruba. Er staat volgens mij ook vaak een bries, die de hitte enigszins verzacht. Het scheelt ook wel type evenement het is: wegwedstrijd of trailrun, en op welk tempo je wil gaan lopen. Dit jaar hoop ik weer een halve marathon in tropisch gebied te lopen. Het kan dezelfde zijn als vorig jaar, maar ook Kuala Lumpur (begin oktober) bijvoorbeeld is kandidaat.
Eigenlijk sinds een week of 2/3 voel ik mijn hiel niet meer, en afgelopen maand ongeveer, elke week 3 keer kunnen lopen. Vorige week voor het eerst de 10km weer eens aangetikt. Het fietsen is ook lekker, al kijk ik uit naar de tijd dat het tijdens het terugfietsen nog licht is. Ik denk dat ik deze of volgende week alweer met wat licht zal vertrekken van m'n werk.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik kan niet wachten weer te gaan lopen. Kreeg in augustus/september last van mn hiel, langzaamaan minder gaan lopen, en uiteindelijk sinds begin oktober helemaal niet meer. Hielspoor. Afgelopen 3 weken gaat het steeds beter, en vandaag besefte ik me voor het eerst weer dat ik er eigenlijk geen last van heb gehad.
Gelukkig fiets ik sinds oktober regelmatig naar m'n werk vanwege een kantoorverhuizing, 45 min heen, 50 min terug (meer heuvel op), dus hopelijk nog wel een beetje conditie over.
Dit weekend druk, maar hopelijk volgende week, of volgend weekend weer eens een stukje hardlopen. Ter motivatie heb ik me ingeschreven voor de halve marathon van Oxford in Oktober volgend jaar. Nog lekker ver weg, dus genoeg tijd om ernaartoe op te bouwen.
Kan je die fysiek kopen of is het enkel online?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:11 schreef SEMTEX het volgende:
De Runner's world marathon ranglijst 2025 is er weer! Ik ben natuurlijk alleen enthousiast omdat ik er zelf insta(met Rotterdam).
Nu alleen fysiek, volgens mij komen ze na een tijdje wel online.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:14 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Kan je die fysiek kopen of is het enkel online?
Ha top. Ja online geloof ik wel, daar is ook Strava voor en de uitslagensites. Vind t juist wel tof om het op papier te hebben, heb zowel Rotterdam als Amsterdam onder de 3 gelopen dit jaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nu alleen fysiek, volgens mij komen ze na een tijdje wel online.
Dan kun je hem kopen toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:33 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ha top. Ja online geloof ik wel, daar is ook Strava voor en de uitslagensites. Vind t juist wel tof om het op papier te hebben, heb zowel Rotterdam als Amsterdam onder de 3 gelopen dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |