abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219544581
Bekijk deze YouTube-video

Dit was 4 jaar geleden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219544828
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:26 schreef Perrin het volgende:
Eens kijken wat Rusland nu weer uit de hoge hoed tovert.
[ x ]
Paul heeft een ijzersterke video gemaakt over de banden van Trump met rusland. Via omwegen wordt Trump betaald voor zijn hand en span diensten.

zaterdag 20 december 2025 @ 19:21:27 #28
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219544922
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:31 schreef Discombobulate het volgende:

Dit was 4 jaar geleden.
In een controlled environment lijkt het allemaal wel te lukken, maar we zien steeds meer beelden van proeven met bezorg robots etc.. En dat gaat nog verre van goed..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_219544943
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 19:21 schreef The-BFG het volgende:

[..]
In een controlled environment lijkt het allemaal wel te lukken, maar we zien steeds meer beelden van proeven met bezorg robots etc.. En dat gaat nog verre van goed..
Daarom zeg ik ook 20 jaar.
  zaterdag 20 december 2025 @ 19:29:45 #30
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219544990
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Daarom zeg ik ook 20 jaar.
Nah ik denk dat @AchJa wel een goed punt heeft.. Het is even hot, totdat er tegenmaatregelen gevonden worden.. Bij zo'n robot hoef je maar een signaal te sturen dat de sensoren laat flippen..

[ Bericht 0% gewijzigd door The-BFG op 20-12-2025 19:43:04 (spelling...,) ]
  Forum Admin zaterdag 20 december 2025 @ 19:38:43 #31
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219545059
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 19:29 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Nah ik denk dat @:AchJA wel een goed punt heeft.. Het is even hot, totdat er tegenmaatregelen gevonden worden.. Bij zo'n robot hoef je maar een signaal te sturen die de sensore laat flippen..
Gerichte emp is ook een optie.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219545110
quote:

Dit was 4 jaar geleden.
Ja leuk zo'n lopende batterij die leeg raakt.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 20 december 2025 @ 19:46:36 #33
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219545144
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 19:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Of zoiets, ja. Laten we iig niet bezuinigen op manschappen van vlees en bloed, hoe triest het ook is dat het nog steeds nodig is..
pi_219545229
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 19:38 schreef Straatcommando. het volgende:
EMP is best wel overrated. Dat komt een beetje van het exo-atmosferische explosie verhaal van kernwapens wat nooit echt is getest. Het is deels een aanname waar je je relatief makkelijk tegen kunt beschermen. Wij leerden vroeger al dat we een cola blikje over de antennepotten moesten doen bij een eigen kernwapen inzet (diepduiken).

Zin en onzin van de elektromagnetische puls

Als het echt zo makkelijk was dan hadden we wel veel meer draadloze energie gehad.
pi_219545252
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 19:29 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Nah ik denk dat @:AchJA wel een goed punt heeft.. Het is even hot, totdat er tegenmaatregelen gevonden worden.. Bij zo'n robot hoef je maar een signaal te sturen dat de sensoren laat flippen..
Die dingen worden nog niet eens gebruikt in oorlogsvoering. Hoe kan dat nou hot zijn?

Het is gewoon hypothetisch. Maar misschien zijn ze over 20 jaar wel hot. Niemand weet het.
  zaterdag 20 december 2025 @ 20:09:14 #36
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219545402
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 17:38 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat was mijn bezwaar niet zo lang geleden, op een gegeven ogenblik kwamen er alleen maar copy/pastes langs van vooral Twitter berichten zonder een link.
En dan nog eens van accounts met een agenda die niks met het voeren van een objectieve analyse te maken had. Bagger dus die de blik enkel vertroebeld.

Sowieso het probleem van je info van twitter halen: op een zeker moment krijg je allemaal gelijkgestemde informatie op je tijdlijn en dan ga je dat nog geloven ook op den duur
The End Times are wild
  zaterdag 20 december 2025 @ 20:15:37 #37
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219545486
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 20:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

En dan nog eens van accounts met een agenda die niks met het voeren van een objectieve analyse te maken had. Bagger dus die de blik enkel vertroebeld.

Sowieso het probleem van je info van twitter halen: op een zeker moment krijg je allemaal gelijkgestemde informatie op je tijdlijn en dan ga je dat nog geloven ook op den duur
We missen sowieso een Nederlandstalig (praat)programma die gewoon op basis van statistieken en cijfers de boel duiden, aan zowel de Russische als Oekraïense kant.

Alle informatie komt veelal uit gekleurde bronnen, niet zelden na enige tijd alweer ingehaald door de waarheid. En het is ook allemaal erg gefragmenteerd. En over wensdenken maar niet te spreken.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 20 december 2025 @ 20:16:42 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219545497
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 december 2025 20:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

We missen sowieso een Nederlandstalig (praat)programma die gewoon op basis van statistieken en cijfers de boel duiden, aan zowel de Russische als Oekraïense kant.

Alle informatie komt veelal uit gekleurde bronnen, niet zelden na enige tijd alweer ingehaald door de waarheid. En het is ook allemaal erg gefragmenteerd. En over wensdenken maar niet te spreken.
Maar dit geldt bij uitstek ook allemaal voor jou!
The End Times are wild
pi_219545523
quote:

Dit was 4 jaar geleden.
Als we nou een AI hebben, die ze allemaal bestuurd!

Noemen we die Skynet!

Ow, wacht.

Maar serieus, maak je geen zorgen, reken er maar op dat als militaire inzet haalbaar wordt je het instant gaat zien.

Dit was ook een hele leuke: https://en.wikipedia.org/wiki/ASIMO
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_219545544
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 december 2025 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
die gewoon op basis van statistieken en cijfers de boel duiden
Iemand was me deels voor, maar daar hebben we jou toch voor?

Dat de statistieken en cijfers nou linea recta uit putin z'n duim komen, kniesoor die daar op let.
  zaterdag 20 december 2025 @ 20:23:07 #41
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219545560
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 december 2025 20:21 schreef ExTec het volgende:

[..]
Iemand was me deels voor, maar daar hebben we jou toch voor?

Dat de statistieken en cijfers nou linea recta uit putin z'n duim komen, kniesoor die daar op let.
Als ik cijfers post plaats ik daar bronnen bij of ik verwijs naar een filmpje plus het exacte moment waar iets genoemd wordt. En ook eerlijke bronnen. Dus geen rotzooi uit de krochten van X of gare praat channels.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 20 december 2025 @ 20:23:19 #42
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219545563
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 20:16 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar dit geldt bij uitstek ook allemaal voor jou!
De wat?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219545588
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 december 2025 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik cijfers post plaats ik daar bronnen bij
Ja, zoals je wereldbank PPP cijfers, waar boven staat dat het gebaseerd is op (tomgeroffel)... cijfers uit het kremlin.
pi_219547325
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 20:09 schreef LXIV het volgende:

Liever extra informatie van het slagveld, ook al is het (nog) niet zeker,

Dan dat constante geneuzel van de Russische trollen dan wel van betweter Achja.

Momenteel hodf je van een hele reeks van de Oekraine topics inhoudelijk maar 1 of 2 te lezen.
Waar je helaas wel lekker alle 13 pagina's voor door moet.

[ Bericht 2% gewijzigd door bianconeri op 21-12-2025 08:44:17 ]
pi_219548091
(RIA is alleen te bezoeken met een VPN)

RIA: Russia has delivered a record amount of gold to China.
quote:
In November, China purchased gold from Russia for the highest amount ever in bilateral trade – $961 million, according to a RIA Novosti analysis of Chinese customs data.
Natuurlijk niet de échte precieze cijfers... Maar wel zoals voorspeld ende voorzien. Tenzij je er geen klote van snapt, en alles een verrassing is natuurlijk.

Basis rente is ook verlaagd naar 16%, wat zeer onverstandig is gezien de inflatie en de factoren die inflatie opdrijven.

Voorbeeld van de echte inflatie: Minimum prijs vodka gaat van 349 naar 409. Een toename van 17,19%

Voor degenen die hem gezien hebben; de Q&A van putin was ronduit zielig. Nabuilina was niet veel beter. Compleet van het padje. 1 lange reeks van debiele, hilarische opmerkingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door oheng op 20-12-2025 23:57:39 ]
  zondag 21 december 2025 @ 07:21:06 #46
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219548639
https://www.telegraaf.nl/(...)e-wil/116576647.html

quote:
Kremlin: Poetin bereid met Macron te praten bij wederzijdse wil

De Russische president Vladimir Poetin is bereid om met zijn Franse ambtgenoot Emmanuel Macron te praten "als er wederzijdse politieke wil is".
Dat meldt een woordvoerder van het Kremlin volgens het Russische staatspersbureau RIA.

"Poetin heeft zijn bereidheid uitgesproken om de dialoog met Macron aan te gaan", zei Dmitry Peskov tegen het staatspersbureau. "
Dus als er wederzijdse politieke wil is, kan dat alleen maar als iets positiefs worden gezien."

Macron zei eerder deze week te vinden dat Europa Poetin weer zou moeten benaderen over het beëindigen van de oorlog.
"Ik geloof dat het in ons belang is als Europeanen en Oekraïners om het juiste kader te vinden om dit gesprek weer op te pakken in de komende weken", stelde hij.

In een reactie op de woorden van Macron zei de Oekraïense president Volodimir Zelenski dat Europese bondgenoten de door de VS geleide onderhandelingen moeten blijven steunen.
"Als het niets wordt, zullen we allemaal over andere opties nadenken", zei hij.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219548672
Het algoritme spiegelt mij dagelijks een vreemde snuiter voor die vertelt hoe fantastisch het is om te wonen in Rusland. Dat is dan het enige wat bekend is over hem, hij heeft als accountnaam 'Wonen is Rusland'.

Wie is die man?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_219548699
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 07:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het algoritme spiegelt mij dagelijks een vreemde snuiter voor die vertelt hoe fantastisch het is om te wonen in Rusland. Dat is dan het enige wat bekend is over hem, hij heeft als accountnaam 'Wonen is Rusland'.

Wie is die man?
Ik heb hem ook gezien. Geen idee wie het is. Stuur het op naar Vatniksoup die komt er wel achter. Die heeft die Sasha Meets Russia ook al bij de enkels afgezaagd. Zelf geen zin om hier tijd in te steken.
pi_219548753
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:10 schreef AchJa het volgende:

[..]
Is niet genoeg natuurlijk, de Skyranger is leuk voor de korte afstand maar boven een kilometer of drie heb je daar niet zoveel aan. Daarbij moet je er heel veel van hebben dan.

Maar goed, zoals altijd was en is luchtverdediging een ondergeschoven kindje want duur en ingewikkeld tot er weer eens iets wordt verzonnen zoals drones in dit geval.
Ach nl heeft ten minste nog goede patriots, nasams en stinger platformen. De Belgen hebben/hadden niets meer op een enkele stinger uit 1990 na.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_219549080
quote:
Wat een zielige vertoning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')