Paul heeft een ijzersterke video gemaakt over de banden van Trump met rusland. Via omwegen wordt Trump betaald voor zijn hand en span diensten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:26 schreef Perrin het volgende:
Eens kijken wat Rusland nu weer uit de hoge hoed tovert.
[ x ]
In een controlled environment lijkt het allemaal wel te lukken, maar we zien steeds meer beelden van proeven met bezorg robots etc.. En dat gaat nog verre van goed..quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:31 schreef Discombobulate het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit was 4 jaar geleden.
Daarom zeg ik ook 20 jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:21 schreef The-BFG het volgende:
[..]
In een controlled environment lijkt het allemaal wel te lukken, maar we zien steeds meer beelden van proeven met bezorg robots etc.. En dat gaat nog verre van goed..
Nah ik denk dat @AchJa wel een goed punt heeft.. Het is even hot, totdat er tegenmaatregelen gevonden worden.. Bij zo'n robot hoef je maar een signaal te sturen dat de sensoren laat flippen..quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook 20 jaar.
Gerichte emp is ook een optie.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:29 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Nah ik denk dat @:AchJA wel een goed punt heeft.. Het is even hot, totdat er tegenmaatregelen gevonden worden.. Bij zo'n robot hoef je maar een signaal te sturen die de sensore laat flippen..
Ja leuk zo'n lopende batterij die leeg raakt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:31 schreef Discombobulate het volgende:
Dit was 4 jaar geleden.
Of zoiets, ja. Laten we iig niet bezuinigen op manschappen van vlees en bloed, hoe triest het ook is dat het nog steeds nodig is..quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gerichte emp is ook een optie.
EMP is best wel overrated. Dat komt een beetje van het exo-atmosferische explosie verhaal van kernwapens wat nooit echt is getest. Het is deels een aanname waar je je relatief makkelijk tegen kunt beschermen. Wij leerden vroeger al dat we een cola blikje over de antennepotten moesten doen bij een eigen kernwapen inzet (diepduiken).quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Gerichte emp is ook een optie.
Die dingen worden nog niet eens gebruikt in oorlogsvoering. Hoe kan dat nou hot zijn?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:29 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Nah ik denk dat @:AchJA wel een goed punt heeft.. Het is even hot, totdat er tegenmaatregelen gevonden worden.. Bij zo'n robot hoef je maar een signaal te sturen dat de sensoren laat flippen..
En dan nog eens van accounts met een agenda die niks met het voeren van een objectieve analyse te maken had. Bagger dus die de blik enkel vertroebeld.quote:quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was mijn bezwaar niet zo lang geleden, op een gegeven ogenblik kwamen er alleen maar copy/pastes langs van vooral Twitter berichten zonder een link.
We missen sowieso een Nederlandstalig (praat)programma die gewoon op basis van statistieken en cijfers de boel duiden, aan zowel de Russische als Oekraïense kant.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dan nog eens van accounts met een agenda die niks met het voeren van een objectieve analyse te maken had. Bagger dus die de blik enkel vertroebeld.
Sowieso het probleem van je info van twitter halen: op een zeker moment krijg je allemaal gelijkgestemde informatie op je tijdlijn en dan ga je dat nog geloven ook op den duur
Maar dit geldt bij uitstek ook allemaal voor jou!quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dan nog eens van accounts met een agenda die niks met het voeren van een objectieve analyse te maken had. Bagger dus die de blik enkel vertroebeld.
Sowieso het probleem van je info van twitter halen: op een zeker moment krijg je allemaal gelijkgestemde informatie op je tijdlijn en dan ga je dat nog geloven ook op den duur
We missen sowieso een Nederlandstalig (praat)programma die gewoon op basis van statistieken en cijfers de boel duiden, aan zowel de Russische als Oekraïense kant.
Alle informatie komt veelal uit gekleurde bronnen, niet zelden na enige tijd alweer ingehaald door de waarheid. En het is ook allemaal erg gefragmenteerd. En over wensdenken maar niet te spreken.
Als we nou een AI hebben, die ze allemaal bestuurd!quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:31 schreef Discombobulate het volgende:
Dit was 4 jaar geleden.
Iemand was me deels voor, maar daar hebben we jou toch voor?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
die gewoon op basis van statistieken en cijfers de boel duiden
Als ik cijfers post plaats ik daar bronnen bij of ik verwijs naar een filmpje plus het exacte moment waar iets genoemd wordt. En ook eerlijke bronnen. Dus geen rotzooi uit de krochten van X of gare praat channels.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Iemand was me deels voor, maar daar hebben we jou toch voor?
Dat de statistieken en cijfers nou linea recta uit putin z'n duim komen, kniesoor die daar op let.
De wat?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar dit geldt bij uitstek ook allemaal voor jou!
Ja, zoals je wereldbank PPP cijfers, waar boven staat dat het gebaseerd is op (tomgeroffel)... cijfers uit het kremlin.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik cijfers post plaats ik daar bronnen bij
Liever extra informatie van het slagveld, ook al is het (nog) niet zeker,quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:09 schreef LXIV het volgende:
Natuurlijk niet de échte precieze cijfers... Maar wel zoals voorspeld ende voorzien. Tenzij je er geen klote van snapt, en alles een verrassing is natuurlijk.quote:In November, China purchased gold from Russia for the highest amount ever in bilateral trade – $961 million, according to a RIA Novosti analysis of Chinese customs data.
quote:Kremlin: Poetin bereid met Macron te praten bij wederzijdse wil
De Russische president Vladimir Poetin is bereid om met zijn Franse ambtgenoot Emmanuel Macron te praten "als er wederzijdse politieke wil is".
Dat meldt een woordvoerder van het Kremlin volgens het Russische staatspersbureau RIA.
"Poetin heeft zijn bereidheid uitgesproken om de dialoog met Macron aan te gaan", zei Dmitry Peskov tegen het staatspersbureau. "
Dus als er wederzijdse politieke wil is, kan dat alleen maar als iets positiefs worden gezien."
Macron zei eerder deze week te vinden dat Europa Poetin weer zou moeten benaderen over het beëindigen van de oorlog.
"Ik geloof dat het in ons belang is als Europeanen en Oekraïners om het juiste kader te vinden om dit gesprek weer op te pakken in de komende weken", stelde hij.
In een reactie op de woorden van Macron zei de Oekraïense president Volodimir Zelenski dat Europese bondgenoten de door de VS geleide onderhandelingen moeten blijven steunen.
"Als het niets wordt, zullen we allemaal over andere opties nadenken", zei hij.
Ik heb hem ook gezien. Geen idee wie het is. Stuur het op naar Vatniksoup die komt er wel achter. Die heeft die Sasha Meets Russia ook al bij de enkels afgezaagd. Zelf geen zin om hier tijd in te steken.quote:Op zondag 21 december 2025 07:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het algoritme spiegelt mij dagelijks een vreemde snuiter voor die vertelt hoe fantastisch het is om te wonen in Rusland. Dat is dan het enige wat bekend is over hem, hij heeft als accountnaam 'Wonen is Rusland'.
Wie is die man?
Ach nl heeft ten minste nog goede patriots, nasams en stinger platformen. De Belgen hebben/hadden niets meer op een enkele stinger uit 1990 na.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is niet genoeg natuurlijk, de Skyranger is leuk voor de korte afstand maar boven een kilometer of drie heb je daar niet zoveel aan. Daarbij moet je er heel veel van hebben dan.
Maar goed, zoals altijd was en is luchtverdediging een ondergeschoven kindje want duur en ingewikkeld tot er weer eens iets wordt verzonnen zoals drones in dit geval.
Wat een zielige vertoning.quote:Op zondag 21 december 2025 07:21 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)e-wil/116576647.html
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |