Dat je teveel beïnvloed wordt door een algoritme. Of dat nu Lord Bebo is of Astraia: deze accounts hebben niet tot doel je te informeren maar je te beïnvloeden. Wil je inzicht verwerven en vervolgens zelf je standpunt bepalen, lees dan liever wat meer op Wikipedia of voor het nieuws desnoods de nosquote:
'Wonen in Rusland'quote:Op zondag 21 december 2025 07:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het algoritme spiegelt mij dagelijks een vreemde snuiter voor die vertelt hoe fantastisch het is om te wonen in Rusland. Dat is dan het enige wat bekend is over hem, hij heeft als accountnaam 'Wonen is Rusland'.
Wie is die man?
Dat Ria moeite heeft met meervoudsvormen zag echt niemand aankomen.quote:Op zondag 21 december 2025 11:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
'Wonen in Rusland'
Ik kreeg hem ook op m'n feed.
Die reacties ook. Daar reageren echt een hoop domme mensen op.
[ afbeelding ]
Ja, Rusland is echt veel veiliger hoor. Met een hoop geschifte PTSS-patiënten die thuis komen.
En door de Russen bevrijd worden, met Russische militairen die je vrouw verkrachten en je zoon ontvoeren.
Ik dacht, ze had toch goed geschreven. Zijn het twee Ria's.quote:Op zondag 21 december 2025 11:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat Ria moeite heeft met meervoudsvormen zag echt niemand aankomen.
Doet me denken aan dat Amerikaanse gezin dat met veel poeha naar Rusland verhuisde en daar geregeld over zou youtuben. Toen moest die man in dienst, daarna heb ik er niets meer van gehoord. Hoe is het daarmee?quote:Op zondag 21 december 2025 07:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het algoritme spiegelt mij dagelijks een vreemde snuiter voor die vertelt hoe fantastisch het is om te wonen in Rusland. Dat is dan het enige wat bekend is over hem, hij heeft als accountnaam 'Wonen is Rusland'.
Wie is die man?
Ik zit niet echt in die X channels of telegram meuk. Ik volg een beetje de podcasts.quote:Op zondag 21 december 2025 10:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat je teveel beïnvloed wordt door een algoritme. Of dat nu Lord Bebo is of Astraia: deze accounts hebben niet tot doel je te informeren maar je te beïnvloeden. Wil je inzicht verwerven en vervolgens zelf je standpunt bepalen, lees dan liever wat meer op Wikipedia of voor het nieuws desnoods de nos
Ik krijg deze knaap wel eens op mijn feed.quote:Op zondag 21 december 2025 11:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
'Wonen in Rusland'
[ afbeelding ]
Ja, Rusland is echt veel veiliger hoor. Met een hoop geschifte PTSS-patiënten die thuis komen.
En door de Russen bevrijd worden, met Russische militairen die je vrouw verkrachten en je zoon ontvoeren.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 21 december 2025 11:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat Amerikaanse gezin dat met veel poeha naar Rusland verhuisde en daar geregeld over zou youtuben. Toen moest die man in dienst, daarna heb ik er niets meer van gehoord. Hoe is het daarmee?
quote:Op zondag 21 december 2025 11:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
'Wonen in Rusland'
[ afbeelding ]
De vijfde kolonne. Die haten onze samenleving zó erg dat ze met alle externe vijanden meeheulen.quote:Op zondag 21 december 2025 11:41 schreef Momo het volgende:
Als je trouwens op de profiel kijkt van dat soort mensen zie je wel een trend terug komen, priktatuur, roverheid, EU is erger dan Duitsland onder Hitler, overheid zend radiogolven uit zodat we kanker krijgen etc. Een groot wantrouwen tegenover onze eigen overheid en vijandige overheid daarom op een voetstuk zetten.
Moslims?quote:Op zondag 21 december 2025 11:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
De vijfde kolonne. Die haten onze samenleving zó erg dat ze met alle externe vijanden meeheulen.
Dat soort dingen moet je helemaal niet zeggen wanneer je leunt op het LGBTQ kamp.quote:Op zondag 21 december 2025 11:41 schreef Momo het volgende:
Als je trouwens op de profiel kijkt van dat soort mensen zie je wel een trend terug komen, priktatuur, roverheid, EU is erger dan Duitsland onder Hitler, overheid zend radiogolven uit zodat we kanker krijgen etc. Een groot wantrouwen tegenover onze eigen overheid en vijandige overheid daarom op een voetstuk zetten.
Wat voor shithole uit nl komt die knakker, dat het in Rusland allemaal beter is.quote:Op zondag 21 december 2025 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik krijg deze knaap wel eens op mijn feed.
Verhuisd om veiligheid en omdat verkrachters streng gestraft worden, en goedkoop met Westers inkomen. Anyway, beetje dezelfde hysterie dat trans people uit californie naar Europa verhuizen omdat het daar niet meer veilig zou zijn door Trump.
Bekijk deze YouTube-video
Goed verhaal tate bro.quote:Op zondag 21 december 2025 11:52 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je helemaal niet zeggen wanneer je leunt op het LGBTQ kamp.
Aan zijn accent te horen randstad.quote:Op zondag 21 december 2025 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat voor shithole uit nl komt die knakker, dat het in Rusland allemaal beter is.![]()
Denk Enschede.
Zat Marokkanen stemmen op de PVV.quote:Op zondag 21 december 2025 11:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ironisch gezien hebben best een aantal moslims op FvD gestemd de laatste jaren.
De tering. Wat is er toch aan de hand in onze maatschappij dat mensen daadwerkelijk gaan denken dat het in Rusland beter is. Verbijsterend.quote:Op zondag 21 december 2025 11:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
'Wonen in Rusland'
[ afbeelding ]
Tja, Nederland zit vol met Moslims en Afrikaans tuig. Kan mij goed voorstellen dat dat voor mensen een reden is over de grenzen te kijken. Maargoed, elke land heeft haar problemen.quote:Op zondag 21 december 2025 12:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De tering. Wat is er toch aan de hand in onze maatschappij dat mensen daadwerkelijk gaan denken dat het in Rusland beter is. Verbijsterend.
Het is in Rusland natuurlijk minder slecht als wordt gesuggereerd.quote:Op zondag 21 december 2025 12:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De tering. Wat is er toch aan de hand in onze maatschappij dat mensen daadwerkelijk gaan denken dat het in Rusland beter is. Verbijsterend.
Ja, de relatie tussen overheid en burger is in Rusland wel een stuk fijner geregeld ja. Daar heeft de burger nog echt wat te zeggen.quote:Op zondag 21 december 2025 12:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is in Rusland natuurlijk minder slecht als wordt gesuggereerd.
Ik denk dat dat vooral komt omdat de overheid zich in bepaalde casuistieken zich tegen de burger keert. We zien het nu heel duidelijk in groot brittannië. Een soort tiranistisch staat als het gaat om privacy en vhvmu
De overheid geeft wat het volk wil: lage energieprijzen, goedkope alcohol en tabak, geen overregulering als het gaat om verkeersregels en limieten, macho man met klassieke waarden.quote:Op zondag 21 december 2025 12:14 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, de relatie tussen overheid en burger is in Rusland wel een stuk fijner geregeld ja. Daar heeft de burger nog echt wat te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |