Die van die rooie plakt straks aan beide kanten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De dansers zitten er dus ook in, het wordt beter en beter.
Ik veroordeel niks, perfecte investering.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gekocht van een Duitse site was geloof ik eurotje of 80 voor 65 x 5 stickers en een album.
Duitse site dus. in de middag bestelling gedaan en was er de volgende dag al. Duiters kun je wel om een boodschap sturen.quote:
Leuk toch. Hele maand lol van. Net als met die krasloten decemberkalenders.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gekocht van een Duitse site was geloof ik eurotje of 80 voor 65 x 5 stickers en een album.
Ja puur genot, met het laatste EK voor het eerst gedaan samen met neefje. Eindeloze lol.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk toch. Hele maand lol van. Net als met die krasloten decemberkalenders.
Awh lieve poes.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
@:coco
[ afbeelding ]
(Tony werd wakker gemaakt dus die kijkt een beetje sneu)
Misschien zit Huw Ware er ook wel tussen!quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De dansers zitten er dus ook in, het wordt beter en beter.
mafjoekelquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:10 schreef mitt het volgende:
Volgend jaar de DRT panini ruilbeurs bij @:Dr_Flash thuis.
Commander Keen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Die jap heeft commander keen op zn rug?(had zn 1e pot niet gezien)
Vernoemd naar Tony Eccles neem ik aan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
(Tony werd wakker gemaakt dus die kijkt een beetje sneu)
O'Shea natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vernoemd naar Tony Eccles neem ik aan?
Zeg dat je oud bent zonder dat je zegt dat je oud bent.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Commander Keen.Die heb ik nog op diskettes hier liggen.
Davidquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:10 schreef mitt het volgende:
Volgend jaar de DRT panini ruilbeurs bij @:Dr_Flash thuis.
Eykquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja heb ik!quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien zit Huw Ware er ook wel tussen!
@:maxi-mus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |