Erg mooi.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Als ie zo tegen MVG gooit komt Maikol Wright niet eens tegen.
Ik leg nu pas de link dat jij je naar een darter hebt vernoemd.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gurney gaat Beau eventjes melken.
17,02 verschil. Alleen Price - Gawlas was een groter verschil (17,34)quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gurney gaat Beau eventjes melken.
Sow. Goedemorgen. Wel lef om daar gewoon voor uit te komenquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik leg nu pas de link dat jij je naar een darter hebt vernoemd.
#dagjesvolk
quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik leg nu pas de link dat jij je naar een darter hebt vernoemd.
#dagjesvolk
Lekker man. Wanneer emigreer je naar Engeland. Is de insteek haar management op je te nemen of gewoon huisman voor de mentale support?quote:
Huismanquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lekker man. Wanneer emigreer je naar Engeland. Is de insteek haar management op je te nemen of gewoon huisman voor de mentale support?
Je zwager wordt Onslow.quote:
Heb recent een IQ-test moeten doen met een prima resultaat dus durf mijn domheid inmiddels te omarmenquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow. Goedemorgen. Wel lef om daar gewoon voor uit te komen
Maakt mij niet zo uitquote:
Er wordt dan ook veel meer muziek gemaakt dan je ooit kunt luisteren.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
Ik heb zojuist Russo en Luna opgezet. Dat nummer echt nog nooit gehoord.
Heb wel het gevoel dat ik jullie heb gekoppeld. Hopelijk vergeet je dit niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:07 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind haar zo knap. Wat een lekkertje
Mijn liefde ie aangewakkerdquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb wel het gevoel dat ik jullie heb gekoppeld. Hopelijk vergeet je dit niet.
En Bobbie stiekem ook te doenquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lekker man. Wanneer emigreer je naar Engeland. Is de insteek haar management op je te nemen of gewoon huisman voor de mentale support?
In het Top 2000-café was ie vorig jaar wel leukquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET CAROLINEEEEEEEEEEEEEEEEE
Giggity.quote:
Ik zou het wel durven.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:11 schreef BB-King het volgende:
Gurney durft Beau geen kusje te geven.
Daar ga ik heen dit jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In het Top 2000-café was ie vorig jaar wel leuk
Nee zo super is zijn chin ook weer niet. Hij kent zijn beperkingenquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:11 schreef BB-King het volgende:
Gurney durft Beau geen kusje te geven.
Kom je niet bij joh met zo'n voorgevel.quote:
Marco zojuist:quote:DE EERSTE RONDE IS WEER VOORBIJ GEVLOGEN!1!
quote:WE HEBBEN ZO LANG OP DEZE PARTIJ MOETEN WACHTEN!!1
Juist daarom moet je het proberen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kom je niet bij joh met zo'n voorgevel.
Heel apart, dan heb je echt weinig te doen in je leven.quote:
quote:Like Alert
19-12-2025 @ 21:12:33
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #44 - Beau kende melken"
Die heerlijke zweet vanuit haar anus klotsend tegen je balletjes aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |