abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219577412
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 14:12 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Op de pc via imgur, op mobiel imgbb
Voor imgur is er ook een mobiele app om je foto's te uploaden.
Dan kan je makkelijk via de pc inloggen en dan de urls tussen de [ img][/img ] tags zetten.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_219577422
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 14:03 schreef sleepingbeauty het volgende:
Wow wat moet ik zeggen, ik ben behoorlijk overdonderd toen ik een giga doos openmaakte.Het is jaren geleden dat ik een kerstpakket mocht ontvangen, maar door een heleboel vervelende gebeurtenissen daarna nooit meer.

Het heeft me hier een paar jaar gekost om me op te geven voor de Kerstpakkettenactie, ondanks dat jullie zeiden doe nu maar. Dit jaar dus maar gedaan en wat een pakket zeg ik werd er helemaal stil van.

Fijn dat er mensen zoals de shoppers, donateurs en niet te vergeten een grote wensen donateur. Van die laatste dacht ik dat dat het pakket was, niet wetende dat er nog veel meer kwam.

Zo veel warmte en liefde voor de mensen hier.

Sally en Jeepee hartstikke bedankt voor alles, het is te gek wat jullie gedaan hebben.

Trouwens ik denk dat er wat extra geld overgemaakt moet worden naar Sally, voor de gigantische hoeveelheid plakband hahaha

En je p.s. in de kaart was hilarisch, en jajaja je hebt gelijk wel een heel erg rare kleur.groen.

Nogmaals lieve shopper en donateur bedankt lieverds.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

_O_ mooi pakket
pi_219577423
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 14:12 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Op de pc via imgur, op mobiel imgbb
Imgur deed het wel, dankjewel!!
I'm not online, it's just your imagination
pi_219578475
Ik heb zojuist samen met mijn moeder de kadootjes uit ons supermooie pakket geopend.
We hadden er een beker warme chocomel bij gemaakt voor wat extra sfeer-

We zijn echt super verwend, en dat door lieve mensen die ons niet eens kennen, zo bijzonder!!!

Doedezemaar, Symphonic en Vigier, super bedankt. Ook namens mijn moeder, die van te voren niet erg nieuwsgierig was (de doos met kadootjes stond bij haar), maar met het uitpakken wel steeds enthousiaster werd.
Jullie maken deze lastige decembermaand met naast de feestdagen ook de trouwdag van mijn ouders en volgende week de verjaardag van mijn vader toch ook wel weer feestelijk.
Mijn vader is afgelopen zomer op 95-jarige leeftijd overleden, dit even als aanvulling op bovenstaande..

[ Bericht 5% gewijzigd door fietsmiep op 24-12-2025 18:02:50 ]
  woensdag 24 december 2025 @ 18:02:01 #105
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_219579174
Super! Wat een heerlijk pakket, relaxen met thee, lekkere crèmes en snacks.
  roze woensdag 24 december 2025 @ 18:22:05 #106
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219579400
@Pinuts Heel erg bedankt voor de leuke cadeautjes. O+ Als groot fan van The Nightmare Before Christmas vind ik dit natuurlijk een geweldig kleurboek! O+ En alles over de tweede wereldoorlog is interessant. _O_

Dat potje is een heerlijke geurkaars trouwens!
Your beauty never ever scared me.
pi_219579583
Ik heb de cadeautjes ook open gemaakt en nogmaals super bedankt.
Echt ook helemaal wat ik leuk vind, en de dames zijn er ook heel blij mee. Er zaten ook nog een boel speelveertjes bij maar die werden meteen door de kamer gevoetbald _O-

Ik ga er heel erg van genieten, super bedankt. :* *O*
Twiddel
pi_219580124
Jaaa, ik weet wat er in het kleine cadeautje zat :P
Had ik elk uur een keer mogen raden, dan had ik als ik 100 mag worden dan nog niet geraden :+

Dit zijn dus alleen de cadeautjes en het kaartje (die was ik in deel een vergeten).
Om gebroken borden te voorkomen, laat ik het hier voor nu even bij, ze glijden de hele tijd weg en ik ga zo nog even een potje klaverjassen dus een totaal foto lukt nu niet meer :P

Maar nogmaals bedankt *O*
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_219580174
Karel moet er altijd bij zijn he?
  woensdag 24 december 2025 @ 19:49:12 #110
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_219580190
quote:
4s.gif Op woensdag 24 december 2025 19:43 schreef Rafeiro het volgende:
Had ik elk uur een keer mogen raden, dan had ik als ik 100 mag worden dan nog niet geraden :+
[ afbeelding ]

Dit zijn dus alleen de cadeautjes en het kaartje (die was ik in deel een vergeten).
Om gebroken borden te voorkomen, laat ik het hier voor nu even bij, ze glijden de hele tijd weg en ik ga zo nog even een potje klaverjassen dus een totaal foto lukt nu niet meer :P

Veel plezier ermee :)
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  woensdag 24 december 2025 @ 20:56:17 #111
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_219580787
quote:
4s.gif Op woensdag 24 december 2025 19:43 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]

Amsterdams of Rotterdams?
  woensdag 24 december 2025 @ 21:36:57 #112
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219581040
Vanuit een winter wonderland mijn kerstwens voor iedereen in dit hartverwarmende topic 🎄❤

Ik heb je lief mijn hele leven
pi_219581280
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 18:22 schreef Ama het volgende:
@:pinuts Heel erg bedankt voor de leuke cadeautjes. O+ Als groot fan van The Nightmare Before Christmas vind ik dit natuurlijk een geweldig kleurboek! O+ En alles over de tweede wereldoorlog is interessant. _O_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat potje is een heerlijke geurkaars trouwens!
Ook alle dank aan @nostra als (mede) donateur :)
  roze woensdag 24 december 2025 @ 22:28:32 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219581291
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 22:25 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Ook alle dank aan @:Nostra als (mede) donateur :)
Heel erg bedankt @nostra O+
Your beauty never ever scared me.
pi_219582726
Ook wij hebben vandaag onze cadeaus open gemaakt. Wat een hoeveelheid! Het voelde een beetje raar om gewoon niet te weten wat in alle pakjes zat, ook niet door voor de kinderen. Ik regel dit soort dingen altijd en ook eigenlijk vooral voor de kinderen. En nu was ook nog eens de overgrote meerderheid gewoon voor mij! Een rare gewaarwording voor iemand die zichzelf altijd onderaan de prioriteitenlijst zet. En naast de cadeautjes hebben we ook genoten van de lekkere chocolade, wijn en chocomel.

En wat een fantastische cadeaus. Met zoveel zorg en liefde voor ons uitgezocht. Voor mij een toffe legoset en heel veel om te ontspannen. Echt fantastisch! De jade steen trouwens ook extra leuk want jade heeft een extra betekenis omdat het samen de voorletters van mijn dochters zijn.

Ook de cadeaus voor man en kinderen waren een schot in de roos. Echt precies wat ze leuk vinden. Zoon vindt het boek heel interessant en vlag en trein krijgen een mooie plek op zijn kamer. D1 en D2 ook echt precies wat ze leuk vinden en man is ook heel blij met zijn tijdschriften en douchefoam. Namens hen ook ontzettend bedankt. Ze waren er echt beduusd van dat iemand die zij niet kennen met zoveel liefde en aandacht zo ontzettend leuke en toepasselijke voor hun heeft geshopt.

En ook namens mij, vanuit de grond van mijn hart, lieve @Schanu en @Vanyel, dank jullie wel. De afgelopen maanden waren echt niet makkelijk en de weg naar boven is ook nog niet ingezet. Maar dit avond, met jullie geweldige pakket, was echt een lichtpuntje. En met alle mooie en fijne spulletjes blijf ik die liefde ook nog wel even voelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kyara op 25-12-2025 12:29:37 (foto's van de kinderen weer verwijderd) ]
pi_219582753
oh, en de kat is ook blij. Hij kwam er zelfs zijn warme mand voor uit O+
pi_219582850
Vooral @Schanu is de bikkel hier, ik had dit echt niet bij elkaar weten te shoppen _O_
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219584922
Schanu is absoluut eem top-shopper _O_ wat een mooi pakket voor jullie, @Kyara O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219584975
Blij dat jullie het allemaal zo leuk vonden Kyara O+ het is jullie gegund, geniet ervan en hopelijk hebben jullie hele fijne dagen!
Ps. Voor je zoon had ik er ook 5 regenboog armbandjes bij gedaan, voor elk gezinslid 1 als jullie dat willen, had je die ook gevonden? Dat idee kwam van Vanyel omdat we hem zo stoer vinden O+
pi_219585006
Geldt overigens voor iedereen, hopelijk zijn jullie feestdagen gevuld met rust, liefde en mooie momenten :*
pi_219585220
Hele fijne liefdevolle kerstdagen voor iedereen!
S. 2014
J. 2016
pi_219585779
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 18:42 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb de cadeautjes ook open gemaakt en nogmaals super bedankt.
Echt ook helemaal wat ik leuk vind, en de dames zijn er ook heel blij mee. Er zaten ook nog een boel speelveertjes bij maar die werden meteen door de kamer gevoetbald _O-

Ik ga er heel erg van genieten, super bedankt. :* *O*
[ afbeelding ]
Geniet er van! En veel leesplezier ook. Toen ik voor je op zoek was naar dit boek las ik al positieve recensies ondanks dat het net uit was!
  Manager PR/Moderator donderdag 25 december 2025 @ 10:38:04 #123
269689 crew  Viv
pi_219586440
Veel licht, warmte en geborgenheid gewenst voor deze Kerst, lieve gevers, ontvangers, donateurs, shoppers, vervoerders, organisatie en meelezers! O+ ~:)
pi_219587225

Miauwie Christmas!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  donderdag 25 december 2025 @ 12:26:17 #125
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_219587882
Wat een mooie editie van de KPA was dit O+
De lichtpuntjes of hart onder de riem voor de ontvangers, het plezier bij de donateurs en de shoppers.
De mooie wensen die vervuld zijn door de grote wensendonateur, en last but not least:

Een actie als deze organiseren vraagt nogal wat, en Laziness heeft dat meer dan weergaloos gedaan.
Geweldig hoe alle details belicht zijn. Echt een diepe buiging daarvoor _O_

Het nagenieten is begonnen en ik hoop voor een ieder dat 2026 een jaar wordt met lichtpunten, gezondheid en geluk.

~:)
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_219587927
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 08:09 schreef Schanu het volgende:
Ps. Voor je zoon had ik er ook 5 regenboog armbandjes bij gedaan, voor elk gezinslid 1 als jullie dat willen, had je die ook gevonden? Dat idee kwam van Vanyel omdat we hem zo stoer vinden
Jaaa, die hebben we gezien! O+ Echt superlief!
  Admin donderdag 25 december 2025 @ 13:13:09 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_219588508
Een hele fijne Kerst gewenst voor iedereen, donateurs, shoppers, brengers, gevers, ontvangers, organisatie, DHL en PostNl en wie ik ook vergeten mag zijn.

Het was een ervaring om mee te doen en om iedereen zo enthousiast tezien.

Een topic vol liefde.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_219588755
Wauw. Wauw. Wauw. En miauw van Sientje.

Wat een pakket, wat een zorg, aandacht en tijd is hier aan besteed. Heel bijzonder. Heel dankbaar. Onder de indruk.
Een aero mint wilde ik al zo lang proberen. Hoe wist gever dat!! En een vogelhuisje voor aan mijn raam... ik ga op zoek naar een wild camera zodat ik de vogels nog meer kan begluren.
Zoveel lekkere snoeperijen en warme chocodrank! Lekkere warme sokken, veel dingen uit Engeland <3 lichtjes en een cadeaubon voor floaten.
Hoe, wat, waarom..
Ben er helemaal emotioneel incontinent van.
Ik ga dit lekker koesteren.
Dankjewel lieve @Essebes en partner.

https://www.instagram.com/p/DSr6ELNDL5z/?igsh=dXlocHFncnRvenZp
  donderdag 25 december 2025 @ 13:44:11 #129
244125 laziness
pi_219588942
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 12:26 schreef Symphonic het volgende:
Wat een mooie editie van de KPA was dit O+
De lichtpuntjes of hart onder de riem voor de ontvangers, het plezier bij de donateurs en de shoppers.
De mooie wensen die vervuld zijn door de grote wensendonateur, en last but not least:

Een actie als deze organiseren vraagt nogal wat, en Laziness heeft dat meer dan weergaloos gedaan.
Geweldig hoe alle details belicht zijn. Echt een diepe buiging daarvoor _O_

Het nagenieten is begonnen en ik hoop voor een ieder dat 2026 een jaar wordt met lichtpunten, gezondheid en geluk.

Ff kort (de rest kom ik later op terug :* ) maar blijf vooral rondhangen nog allemaal want er worden nog een paar oud&nieuw pakketten uitgepakt volgende week!
pi_219589769
Hierbij een update van mijn eerdere bericht, zie:

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 20:11 schreef 23_Ogen het volgende:
De kerstman in de vorm van de DHL-bezorger heeft mij vrijdagmiddag ook een bezoek gebracht. Nu weet ik wel dat hij gewoon met een geelbusje was, want mijn presentjes kwamen uit de arrenslee van ‘powervrouw’ Anneloos.

[ link | afbeelding ]

Wat een eer om zo’n mooi pakket te ontvangen met lekkers, zoals bier, chocolade, kaas, olijven, sweetpeppers, tappenade en wijn. Maar ook cadeautjes. Deze laat ik overigens ingepakt zitten tot de kerst. Overigens bij de overdaad aan lekkers en de cadeaus verbleekt mijn kerstboompje.

[ link | afbeelding ]

Het meest geraakt ben ik door de toegevoegde powervrouwkaarten met de begeleidende woorden: “kleine herinneringen dat jij het waard bent om gezien te worden – door anderen, maar ook door jezelf. Want jij verdient het om jouw kracht, zachtheid en schoonheid te erkennen.”

[ link | afbeelding ]

Dankjewel aan eenieder die het mogelijk heeft gemaakt dat ik dit pakket mocht ontvangen. Sinds zo’n vijftien jaar is dit mijn eerste kerstpakket. En als ik eerlijk ben heb ik nog nooit eerder zo’n mooi pakket gehad. Voor mijn arbeidsongeschiktheid was ik freelancer en kreeg ik altijd een ‘troostpakket’, omdat mijn belangrijkste opdrachtgever stelde dat ‘freelancers sowieso al meer zouden krijgen, doordat ze ook van andere opdrachtgevers iets krijgen.’ Een aanname waardoor jouw inzet als freelancer echt als gewaardeerd wordt gevoeld.

[ link | afbeelding ]

Dat ik deze waardering nu wel komt van wildvreemden, die zowel zijn gaan ‘shoppen’ als hebben gedoneerd betekent voor mij meer dan ik kan schrijven. Rest mij nog een ding:

[ link | afbeelding ]
Ik had beloofd pas tijdens de kerst mijn cadeautjes te openen; en dat heb ik nu dus gedaan. Ik ben verrast door de originele presentjes.

Echte thee, waaronder eentje waarvan ik niet weet welke smaak, dus die is nog steeds een verrassing.

Het ringetje ("Iets moois voor iemand moois") heb ik aan mijn vriendin gegeven (die mij trouwens ook overlaadt met cadeautjes). Met haar ben ik naar de Nachtmis geweest (voor het eerst sinds jaren weer naar de kerk).

Maar goed, mijn dank gaat nu nogmaals uit naar @Anneloos : jouw pakket is echt een Schot in de Roos.

Hierbij heb ik ook de cadeaus geünboxt.

pi_219591223
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:29 schreef Radobe het volgende:
Wauw. Wauw. Wauw. En miauw van Sientje.

Wat een pakket, wat een zorg, aandacht en tijd is hier aan besteed. Heel bijzonder. Heel dankbaar. Onder de indruk.
Een aero mint wilde ik al zo lang proberen. Hoe wist gever dat!! En een vogelhuisje voor aan mijn raam... ik ga op zoek naar een wild camera zodat ik de vogels nog meer kan begluren.
Zoveel lekkere snoeperijen en warme chocodrank! Lekkere warme sokken, veel dingen uit Engeland <3 lichtjes en een cadeaubon voor floaten.
Hoe, wat, waarom..
Ben er helemaal emotioneel incontinent van.
Ik ga dit lekker koesteren.
Dankjewel lieve @:essebes en partner.

https://www.instagram.com/p/DSr6ELNDL5z/?igsh=dXlocHFncnRvenZp
We hebben zoveel plezier gehad met het uitzoeken van al jouw kadoos. Wat heerlijk dat het allemaal,in goede aarde valt. (De Aero Mint is een zeer grote favoriet van mijzelf, dus die kon natuurlijk gewoon niet ontbreken😇)

Geniet ervan, je verdient het!
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_219593361
Heb een mega partij kadoos mogen uitpakken van mijn donateuze

wooooow we waren echt super verrast en onwijs blij met alles

Helaas moesten we met mijn oudste dochter naar het ziekenhuis na het eten
Mijn vriendin heeft haar met de auto gebracht en ik en de jongste dochter met de fiets er na toe
Allemaal gestress en zo Ze had bergen krampen en zat in elkaar op de knieen later op de bank
niet tijdens de kadoos uitpakken Daar kreeg ze energie van

Nu even afwachten op de vervolg Ze is weer op haar studie kamer gelukkig wel in de buurt
en ik hou het in de gaten

dus nu even geen pix nog kunnen posten want versleten die komen nog wel natuurlijk

Inmiddels zijn hier de fotoos

we hadden 2 grote dozen gekregen
Doos 1 met voedsel zie foto op de bank
Met eerste kerstdag hebben we doos 2 opengemaakt
Voor een ieder 7 kadoos echt niet normaal meer

hier de fotos:

https://ibb.co/VcLDW14m
https://ibb.co/sp26W9kV
https://ibb.co/Fb6f0Z2C
https://ibb.co/cSTN718G
https://ibb.co/vvJ7MVLq
https://ibb.co/1twhsg4s
https://ibb.co/K1s74KS

[ Bericht 22% gewijzigd door petervandamned op 26-12-2025 11:34:47 (fotos ) ]
2fast4u
pi_219593740
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 09:46 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Geniet er van! En veel leesplezier ook. Toen ik voor je op zoek was naar dit boek las ik al positieve recensies ondanks dat het net uit was!
Ja ik ben echt zon fan van die schrijver. Horror op Nederlandse bodem. Is tijdje terug heel erg doorgebroken met een van zijn boeken en heeft nu in heel veel landen gepubliceerd. Een groot gedeelte van zijn boeken speelt ook af in Nederland, dat vind ik zo gaaf. Heel erg bedankt :*
Twiddel
  Manager PR/Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 11:42:04 #134
269689 crew  Viv
pi_219598756
@petervandamned als je die foto's op imgbb opent in een nieuw tabblad, krijg je een link waarmee de foto hier op het forum zichtbaar wordt. :)

En nog sterkte met je dochter! :*
pi_219598830
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:42 schreef Viv het volgende:
@:petervandamned als je die foto's op imgbb opent in een nieuw tabblad, krijg je een link waarmee de foto hier op het forum zichtbaar wordt. :)

En nog sterkte met je dochter! :*
thnks eerst nu naar me meissie gezonde dingen en der kadoos brengen
2fast4u
pi_219600104
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:43 schreef petervandamned het volgende:
Heb een mega partij kadoos mogen uitpakken van mijn donateuze

wooooow we waren echt super verrast en onwijs blij met alles

Helaas moesten we met mijn oudste dochter naar het ziekenhuis na het eten
Mijn vriendin heeft haar met de auto gebracht en ik en de jongste dochter met de fiets er na toe
Allemaal gestress en zo Ze had bergen krampen en zat in elkaar op de knieen later op de bank
niet tijdens de kadoos uitpakken Daar kreeg ze energie van

Nu even afwachten op de vervolg Ze is weer op haar studie kamer gelukkig wel in de buurt
en ik hou het in de gaten

dus nu even geen pix nog kunnen posten want versleten die komen nog wel natuurlijk

Inmiddels zijn hier de fotoos

we hadden 2 grote dozen gekregen
Doos 1 met voedsel zie foto op de bank
Met eerste kerstdag hebben we doos 2 opengemaakt
Voor een ieder 7 kadoos echt niet normaal meer

hier de fotos:

https://ibb.co/VcLDW14m
https://ibb.co/sp26W9kV
https://ibb.co/Fb6f0Z2C
https://ibb.co/cSTN718G
https://ibb.co/vvJ7MVLq
https://ibb.co/1twhsg4s
https://ibb.co/K1s74KS
Wat ontzettend leuk om te horen dat het bij jullie zo goed ontvangen is. En 7 kado's per persoon, ik had ze echt niet geteld haha. Wat jammer dat ik niet wist dat je een vriendin hebt, anders had ik er zeker ook wat voor haar bij gedaan.
Nu duimen dat het helemaal goed komt met je dochter en jullie kunnen genieten van een fijne 2e kerstdag.

Liefs Praadje :*
pi_219608730
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:32 schreef praadje het volgende:

[..]
Wat ontzettend leuk om te horen dat het bij jullie zo goed ontvangen is. En 7 kado's per persoon, ik had ze echt niet geteld haha. Wat jammer dat ik niet wist dat je een vriendin hebt, anders had ik er zeker ook wat voor haar bij gedaan.
Nu duimen dat het helemaal goed komt met je dochter en jullie kunnen genieten van een fijne 2e kerstdag.

Liefs Praadje :*

:) je ben zo lief

2fast4u
pi_219612205
Wat een mooie en lieve dingen worden er hier gedaan voor anderen.
Daar kan de rest van de wereld, en kunnen voor al sommige wereldleiders nog veel van leren.
pi_219617310
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:47 schreef petervandamned het volgende:

[..]
thnks eerst nu naar me meissie gezonde dingen en der kadoos brengen
Weer een beetje beter met je meissie petervandamned?
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_219621914
Hier de tapasschotel met veel plezier gebruikt met de kerstdagen en de eerste puzzel is af!
Hopelijk heeft iedereen genoten van de dagen! 🤍
pi_219627062
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:54 schreef 23_Ogen het volgende:
Hierbij een update van mijn eerdere bericht, zie:
[..]
Ik had beloofd pas tijdens de kerst mijn cadeautjes te openen; en dat heb ik nu dus gedaan. Ik ben verrast door de originele presentjes.

Echte thee, waaronder eentje waarvan ik niet weet welke smaak, dus die is nog steeds een verrassing.

Het ringetje ("Iets moois voor iemand moois") heb ik aan mijn vriendin gegeven (die mij trouwens ook overlaadt met cadeautjes). Met haar ben ik naar de Nachtmis geweest (voor het eerst sinds jaren weer naar de kerk).

Maar goed, mijn dank gaat nu nogmaals uit naar @:Anneloos : jouw pakket is echt een Schot in de Roos.

Hierbij heb ik ook de cadeaus geünboxt.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Wat fijn dat je het zo kon waarderen en kunt doorgeven O+
-
pi_219629020
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 16:59 schreef camaron het volgende:

[..]
Weer een beetje beter met je meissie petervandamned?
Helaas nog niet
straks maar weer naar eerste hulp
2fast4u
pi_219662405
Volgens mij mis ik nog een reactie van een anonieme ontvanger die met kerst zou gaan uitpakken
  dinsdag 30 december 2025 @ 19:21:41 #144
244125 laziness
pi_219679558
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij mis ik nog een reactie van een anonieme ontvanger die met kerst zou gaan uitpakken
Klopt. Ik ben bij een paar ontvangers nog aan het opvolgen voor een reactie.

Ook ben ik de status van de laatste pakketten die verstuurd zouden worden nog aan het opvolgen.
  dinsdag 30 december 2025 @ 19:25:05 #145
244125 laziness
pi_219679650
quote:
Wauw dankjewel. Ik vind het echt zo fantastisch om gewoon nog een pakje te mogen ontvangen van mijn allerliefste gevers.
Echt jullie zijn geweldig, ik ga op oudejaarsavond genoeg glazen kunnen vullen!
De decembergokkaart gaat elke dag een vakje van open, of er wat gewonnen wordt laat ik nog weten.

Liefs jullie warm van binnen geworden anoniem

pi_219679934
quote:
Pakket 2 van deze post

Veel plezier er mee! Ook nog deels bijgedragen door @Nizno overigens wb de glazen :)

Hoop overigens dat alle glazen heel zijn aangekomen :o

[ Bericht 8% gewijzigd door Watmoetjenou op 30-12-2025 19:39:42 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 30 december 2025 @ 19:45:33 #147
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_219680269
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 19:34 schreef Watmoetjenou het volgende:

Hoop overigens dat alle glazen heel zijn aangekomen :o
twee in elk geval want die zie ik op de confetti liggen ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_219680369
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 december 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:

[..]
twee in elk geval want die zie ik op de confetti liggen ;)
Misschien waren dat wel de enige 2 die nog over waren :P
  dinsdag 30 december 2025 @ 19:52:41 #149
244125 laziness
pi_219680463
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 19:48 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Misschien waren dat wel de enige 2 die nog over waren :P
Deze foto was er ook nog

Zo te zien is het helemaal goed gekomen :Y