Voor imgur is er ook een mobiele app om je foto's te uploaden.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:12 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Op de pc via imgur, op mobiel imgbb
quote:Op woensdag 24 december 2025 14:03 schreef sleepingbeauty het volgende:
Wow wat moet ik zeggen, ik ben behoorlijk overdonderd toen ik een giga doos openmaakte.Het is jaren geleden dat ik een kerstpakket mocht ontvangen, maar door een heleboel vervelende gebeurtenissen daarna nooit meer.
Het heeft me hier een paar jaar gekost om me op te geven voor de Kerstpakkettenactie, ondanks dat jullie zeiden doe nu maar. Dit jaar dus maar gedaan en wat een pakket zeg ik werd er helemaal stil van.
Fijn dat er mensen zoals de shoppers, donateurs en niet te vergeten een grote wensen donateur. Van die laatste dacht ik dat dat het pakket was, niet wetende dat er nog veel meer kwam.
Zo veel warmte en liefde voor de mensen hier.
Sally en Jeepee hartstikke bedankt voor alles, het is te gek wat jullie gedaan hebben.
Trouwens ik denk dat er wat extra geld overgemaakt moet worden naar Sally, voor de gigantische hoeveelheid plakband hahaha
En je p.s. in de kaart was hilarisch, en jajaja je hebt gelijk wel een heel erg rare kleur.groen.
Nogmaals lieve shopper en donateur bedankt lieverds.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Imgur deed het wel, dankjewel!!quote:Op woensdag 24 december 2025 14:12 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Op de pc via imgur, op mobiel imgbb
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 24 december 2025 19:43 schreef Rafeiro het volgende:
Jaaa, ik weet wat er in het kleine cadeautje zat
Had ik elk uur een keer mogen raden, dan had ik als ik 100 mag worden dan nog niet geraden![]()
[ afbeelding ]
Dit zijn dus alleen de cadeautjes en het kaartje (die was ik in deel een vergeten).
Om gebroken borden te voorkomen, laat ik het hier voor nu even bij, ze glijden de hele tijd weg en ik ga zo nog even een potje klaverjassen dus een totaal foto lukt nu niet meer
Maar nogmaals bedankt
Amsterdams of Rotterdams?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:43 schreef Rafeiro het volgende:
Jaaa, ik weet wat er in het kleine cadeautje zat
Had ik elk uur een keer mogen raden, dan had ik als ik 100 mag worden dan nog niet geraden![]()
[ afbeelding ]
Dit zijn dus alleen de cadeautjes en het kaartje (die was ik in deel een vergeten).
Om gebroken borden te voorkomen, laat ik het hier voor nu even bij, ze glijden de hele tijd weg en ik ga zo nog even een potje klaverjassen dus een totaal foto lukt nu niet meer
Maar nogmaals bedankt
Ook alle dank aan @nostra als (mede) donateurquote:Op woensdag 24 december 2025 18:22 schreef Ama het volgende:
@:pinuts Heel erg bedankt voor de leuke cadeautjes.Als groot fan van The Nightmare Before Christmas vind ik dit natuurlijk een geweldig kleurboek!
En alles over de tweede wereldoorlog is interessant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat potje is een heerlijke geurkaars trouwens!
Heel erg bedankt @nostraquote:Op woensdag 24 december 2025 22:25 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ook alle dank aan @:Nostra als (mede) donateur
Geniet er van! En veel leesplezier ook. Toen ik voor je op zoek was naar dit boek las ik al positieve recensies ondanks dat het net uit was!quote:Op woensdag 24 december 2025 18:42 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb de cadeautjes ook open gemaakt en nogmaals super bedankt.
Echt ook helemaal wat ik leuk vind, en de dames zijn er ook heel blij mee. Er zaten ook nog een boel speelveertjes bij maar die werden meteen door de kamer gevoetbald
Ik ga er heel erg van genieten, super bedankt.![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |