Heb je al eerder gezegd dat jouw posts te dom zijn om nog op te reageren.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vooral leuk dat je echt alles negeert wat ik tegen jou zeg.....
Geen antwoord en heb je door dat je fout zat?
Blijkbaar.
Zouden ze moeten doen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar dat kan China dan ook bij Taiwan gaan doen.
Dan krijgen we wel een zeeslag denk ik, direct tussen China en de VSquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zouden ze moeten doen.
Wordt tijd dat er iemand, na Putin, de ballen heeft om tegengas te geven aan de VS.
Ipv de kont van daddy te kussen no matter what.
De VS zal geen rechtstreekse confrontatie aangaan tegen een sterke tegenstander.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan krijgen we wel een zeeslag denk ik, direct tussen China en de VS
Ik weet het niet, de economische schade zal dusdanig groot zijn voor de USA en de EU dat ik een fysieke confrontatie niet uit sluit.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De VS zal geen rechtstreekse confrontatie aangaan tegen een sterke tegenstander.
Daar dienen proxies voor.
En de "zeeslag" is (voorlopig) enkel economisch de bedoeling denk ik.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb je al eerder gezegd dat jouw posts te dom zijn om nog op te reageren.
Maar ook dat begreep je blijkbaar niet.
Dus ja
Ah, vandaar dat iemand inhoudelijk op je reageert en dingen weerlegt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jij komt hier de boel afzeiken en verwacht een inhoudelijk gesprek?
Negeren is gewoon de beste optie,
Mogelijks.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:18 schreef Candymannetje het volgende:
Ik weet het niet, de economische schade zal dusdanig groot zijn voor de USA en de EU dat ik een fysieke confrontatie niet uit sluit.
Dat ze groenland militair gaan bezetten lijkt mij wel te ver gaan, dat zullen ze niet doen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mogelijks.
Als de economische schade echt teveel escaleert wordt het idd een recht pad naar oorlog. Dan is er geen echt weg terug meer.
Zien we nu toch al bij de EU, ze staan te popelen om hun poppetjes in oekraine te plaatsen, alsof wij het beter gaan doen dan de gemotiveerde oekrainers...maar dit blijft ntl een hoop blabla want de voorwaarde is eerst een staakthetvuren waar Rusland niet zal intrappen. Dus dit kan nog wel ff duren.
Verder ben ik wel benieuwd welke bokkesprongen de VS nog gaat maken want het hek lijkt wel van de dam.
Het enige wat jij doet is de boel verzieken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:18 schreef bianconeri het volgende:
Gezellig 1 op 1 gesprek zeg. Elkaars standpunten lekker ondersteunen over en weer.
Goed gesprek![]()
Feiten doen er niet toe, alleen maar elkaars standpunten versterken.
"Losweken" van de USA = daddy paaienquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat ze groenland militair gaan bezetten lijkt mij wel te ver gaan, dat zullen ze niet doen.
Ik ben meer benieuwd wat de EU en de lidstaten gaan doen.
Gaan ze zich echt los weken van de USA of proberen ze Daddy nog een paar jaar te paaien en hopen ze daarna een EU vriendelijke president te krijgen.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan krijgen we wel een zeeslag denk ik, direct tussen China en de VS
Sjaquote:Hoogspanning voor Ierse kust: VS willen olietanker enteren, Rusland stuurt oorlogsschepen
Op de Noord-Atlantische Oceaan stevent een maritiem schaakspel tussen Washington en Moskou af op een kookpunt. De inzet is een gesanctioneerde olietanker die een Amerikaanse blokkade bij Venezuela wist te omzeilen. Terwijl de VS vastbesloten zijn het schip te enteren, heeft Rusland marineschepen en een onderzeeër gestuurd om de tanker te beschermen. Wat een strijd om een leeg schip lijkt, is in feite een riskante krachtmeting tussen grootmachten vlak voor de Europese kust.
https://www.hln.be/buiten(...)ogsschepen~a58cfe8f/
Ja militair gezien maar ik denk niet dat de VS graag ziet dat wij hun technische ecosysteem de rug toekeren.quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
"Losweken" van de USA = daddy paaien
Het narratief dat we ons moeten losweken van de VS omdat de VS zich wel es zou kunnen terug trekken uit Europa is doen wat Hegseth Europa heeft opgedragen vorig jaar in zijn speech. "Division of labor" ... Europa zal de inzet van de VS in oekraine moeten overnemen en hiervoor meer inspanningen leveren.
Om dit verkocht te krijgen aan de bevolking wordt er een narratief opgezet dat we meer moeten investeren omdat de VS zich gaat terug trekken, wat -volgens mij- helemaal niet de bedoeling is.
Inhoudelijk reageren en dingen aantonen en vragen stellen is niet ´´verzieken´´.quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het enige wat jij doet is de boel verzieken.
Niet enkel hier maar in andere topics ook.
Andere users worden dat gewoon zat en gaan jou negeren.
Want jij reageert niet inhoudelijk en feiten doen er bij jou ook niet toe, je bent gewoon een troll en iedereen weet dat.
quote:U.S. launches operation to seize Russian-flagged oil tanker linked to Venezuela
The sanctioned ship, which changed its name from the Bella 1 to the Marinera, was secured in the operation Wednesday, according to one U.S. official. It was initially pursued by the Coast Guard off Venezuela last month.
The United States launched an operation Wednesday to seize a Russian-flagged oil tanker in the Atlantic, two U.S. officials told NBC News, following a dramatic weekslong chase on the high seas.
The ship has been secured, according to one of the U.S. officials, and the Department of Homeland Security is leading the operation with the support from the U.S. military.
The vessel, which changed its name from the Bella 1 to the Marinera, was initially pursued by the U.S. Coast Guard off Venezuela last month.
It emerged as a new flashpoint between Washington and Moscow and threatened to undermine the Trump administration's blockade of the Latin American country. The Kremlin, a strong supporter of the Maduro regime, criticized what it said was "disproportionate" U.S. attention on the tanker.
It was one of a number of sanctioned oil tankers operating near Venezuela that have recently changed their flags to Russia.
https://www.nbcnews.com/w(...)venezuela-rcna252738
Denk niet dat dat al aan de orde is. Europa's grootste bekommernis momenteel is de militaire backup van de VS, voor als ze in de toekomst zich op de borst willen kloppen tegen Rusland.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja militair gezien maar ik denk niet dat de VS graag ziet dat wij hun technische ecosysteem de rug toekeren.
Daarmee doel ik op de besturingssytemen en cloud opslag, de big tech.
Zie post #137quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
US Marines die een Russische olietanker proberen in te nemen.
Benieuwd hoe Poetin hier nu op gaat reageren
Russische oorlogsschepen hebben in 4 jaar tegen Oekraïne al niks kunnen doen. Oekraïne, een land zonder vloot.quote:
Dus je vind wel dat de USA nu aan piraterij doet?quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Russische oorlogsschepen hebben in 4 jaar tegen Oekraïne al niks kunnen doen. Oekraïne, een land zonder vloot.
Tegen een land als de VS gaan die Russische schepen al helemaal niks kunnen doen. Donald gaat in elk geval niet onder de indruk zijn of stoppen met hun piraterij activiteiten.
En sowieso een mooie ontwikkeling voor Zelensky dit.
Hoezo nu wel?quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus je vind wel dat de USA nu aan piraterij doet?
Maar niet alles wat hij doet is piraterij toch?quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoezo nu wel?
Ik vind het gedrag van Trump sinds de eerste dag dat hij president is al schandalig.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Russische oorlogsschepen hebben in 4 jaar tegen Oekraïne al niks kunnen doen.
Wat een rare vraag. Als Donald weer luncht met burgers en cola dan is dat geen piraterij nee. En ook als hij hele dagen op zijn golfbaan vertoeft is dat geen piraterij?quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar niet alles wat hij doet is piraterij toch?
ja en dan diequote:Op woensdag 7 januari 2026 15:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het een puber is ofzo.
Dat zal ook dat fanatieke wij/zij gedrag verklaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |