quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat vrouwtje wat de Nobelprijs voor de vrede had gewonnen komt toch uit Venezuela?
Misschien dat die dan president kan worden.
Als de bevolking daar achter staat.
quote:Julian Assange says peace prize has become “instrument of war” and sues Nobel
The ex-political prisoner’s complaint criticizes the granting of the prize to the far-right opposition activist and seeks freeze of 11 million Swedish kronor intended for Corina Machado
Agressor VS blijft de rode draad in quasi alle oorlogen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:34 schreef Candymannetje het volgende:
Ik hoop trouwens dat de mods het niet erg vinden als we Venezuela erbij betrekken in dit topic.
Het staat toch allemaal een beetje in verbinding met elkaar.
Ik heb er Syrie vibes bij, bij deze glorieuze grandioze operatie van het almachtige amerikaanse militaire apparaat, zoals Trump het alweer verkondigt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:34 schreef Candymannetje het volgende:
Ik hoop trouwens dat de mods het niet erg vinden als we Venezuela erbij betrekken in dit topic.
Het staat toch allemaal een beetje in verbinding met elkaar.
Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:26 schreef Candymannetje het volgende:
Ik ben benieuwd dan, als Maduro echt een deal heeft gesloten gaan we dat vast wel horen.
Dat lijkt mij nog sterker.quote:Misschien mag Maduro naar Rusland.
Je hoorde dat? In de kantine van de korfbalvereniging ofzo?quote:Ik hoorde dat de CIA een infiltrant had die vlakbij Maduro stond en die het beste moment voor de aanval gaf.
Nee bij een podcast.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
[..]
Dat lijkt mij nog sterker.
[..]
Je hoorde dat? In de kantine van de korfbalvereniging ofzo?
quote:In the months leading up to the operation, U.S. intelligence agencies built a granular portrait of Maduro’s daily life, tracking how he moved, where he lived and traveled, what he ate and wore, and even details about his pets, Caine said.
Multiple reports indicated the CIA aided the Army’s elite Delta Force in tracking and locating Maduro, though Defense One could not independently confirm this by publishing time. For months, the CIA has been conducting covert operations in Caracas, using assets that are among the U.S. intelligence community’s most protected secrets.
Nog een interessant leesstukjequote:Op maandag 5 januari 2026 08:26 schreef Candymannetje het volgende:
Ik ben benieuwd dan, als Maduro echt een deal heeft gesloten gaan we dat vast wel horen.
Misschien mag Maduro naar Rusland.
Ik hoorde dat de CIA een infiltrant had die vlakbij Maduro stond en die het beste moment voor de aanval gaf.
Waarom plaats jij steeds dezelfde berichten in BNW als in NWS?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En weer een prachtige ereprijs voor Zelensky![]()
Wat een held![]()
![]()
![]()
[ x ]
Doe ik ook in NWS hoor. Maar daar lijken mijn berichten op alle andere berichten en de reacties op mijn posts zijn daar minder vermakelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waarom plaats jij steeds dezelfde berichten in BNW als in NWS?
Je snapt toch wel dat het 2 verschillende sub topics zijn?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doe ik ook in NWS hoor. Maar daar lijken mijn berichten op alle andere berichten en de reacties op mijn posts zijn daar minder vermakelijk.
Ik post hier ook genoeg BNW-posts en lees hier ook graag mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het 2 verschillende sub topics zijn?
Dus je bent met me eens dat het geen BNW materiaal is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik post hier ook genoeg BNW-posts en lees hier ook graag mee.
Deze discussie hebben we trouwens al 86x eerder gevoerd.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:53 schreef voetbalmanager2 het volgende: de reacties op mijn posts zijn daar minder vermakelijk.
Gewoon trollen dusquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:42 schreef Candymannetje het volgende:
Het wekt alleen maar irritatie op.
Goh ... voor wie dacht dat het in Venezuela om drugs ging, of olie ...quote:Venezuela draagt 30 tot 50 miljoen vaten olie over aan de VS, dat “eist dat land banden met China en Rusland verbreekt”
https://www.hln.be/buiten(...)-verbreekt~a5d1f374/
Ik denk dat de USA de invloed van China en Rusland in de achtertuin wilt verkleinen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Goh ... voor wie dacht dat het in Venezuela om drugs ging, of olie ...
Trouwens de olie van Venezuela is bijzonder moeilijk te verwerken tot bruikbare brandstof.
En mocht de VS toch de markt overspoelen met "bruikbare" olie met de bedoeling de prijs te doen kelderen voor Rusland, zou dit ook haar eigen markten beinvloeden. En China kloten door Venezuaanse olie af te snijden zou alleen maar China nog closer tot Rusland brengen.
Benieuwd wat de bedoeling van de VS nu eigenlijk is.
Eigenlijk gaat het dus om kloten van China. Ook Groenland zal hiervoor dienen.
Zouden we onze "coalition of the willing " niet beter richting Groenland sturen ?
Of blijven we daddy pleasen ?
Dus feitelijke informatie past niet in BNW?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus je bent met me eens dat het geen BNW materiaal is.
Waarom plaats je het dan?
Dat is hetzelfde als het gebruiken van alternatieve nieuwsbronnen zoals de andere krant gebruiken in NWS.
Het wekt alleen maar irritatie op.
Dat is geen BNW. Trump heeft dat overduidelijk gezegd en staat ook in alle media.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Goh ... voor wie dacht dat het in Venezuela om drugs ging, of olie ...
Trouwens de olie van Venezuela is bijzonder moeilijk te verwerken tot bruikbare brandstof.
Eigenlijk gaat het dus om kloten van China. Ook Groenland zal hiervoor dienen.
Zouden we onze "coalition of the willing " niet beter richting Groenland sturen ?
Of blijven we daddy pleasen ?
Owh ja?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Agressor VS blijft de rode draad in quasi alle oorlogen.
Primaquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:08 schreef bianconeri het volgende:
Nou ja dat zegt in elk geval genoeg over BNW.
Ja dat sowiesoquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat de USA de invloed van China en Rusland in de achtertuin wilt verkleinen.
Maar dat kan China dan ook bij Taiwan gaan doen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja dat sowieso
Latijns-Amerika is gewoon van hen, geen discussie.
Maar het zou mij verbazen moesten ze dit niet wereldwijd uitbreiden.
Verstoring van internationale maritieme handelsroutes (van China) staan op de nabije agenda vermoed ik.
Vooral leuk dat je echt alles negeert wat ik tegen jou zeg.....quote:
Jij komt hier de boel afzeiken en verwacht een inhoudelijk gesprek?quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vooral leuk dat je echt alles negeert wat ik tegen jou zeg.....
Geen antwoord en heb je door dat je fout zat?
Blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |