Jij noemt jezelf hoogbegaafdquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, het is dezelfde loser die ook pro-lockdown, Pally, en KOZP is.
Mijn diploma's en iq-test noemen mij hoogbegaafd. Jouw onzekerheid wordt niet minder zo hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf hoogbegaafd
Echt
Je bent zelf een loser, en een flinke ook
Stoer hoor!quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:43 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn diploma's en iq-test noemen mij hoogbegaafd. Jouw onzekerheid wordt niet minder zo hoor.
Steigt
Steigt
Steigt!
Zo.
Mijn onzekerheid?quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:43 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn diploma's en iq-test noemen mij hoogbegaafd. Jouw onzekerheid wordt niet minder zo hoor.
Steigt
Steigt
Steigt!
Zo.
Heb je die tegenpool van deze TS voor je laten smelten?quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:12 schreef Cockwhale het volgende:
Gister je zus nog gepaald op een steiger.
De toko-boer, nadat ik er voor betaald heb.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:18 schreef Näsenbar het volgende:
Ontopic: wie zegt dat je een stuk vlees mag?
Neuh, ik heb een stabiel zelfbeeld en een spelfout zegt niks over mijn bewezen intelligentie. Ik vind het wel heerlijk hoe jullie als een stel aasgieren denken dat jullie nu kunnen toeslaan, maar ik ben niet onzeker over mijn schoolcarriere.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
Haha dat andere topic is een haastige poging tot damage control.
En toch volgt 99% van de XR pallies dezelfde tijdlijnquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:12 schreef ToT het volgende:
Hooggeleid deze G!
Heeft net zo veel oog voor detail als de maker van de Amazon reclame waarin die negroïde medemens een onverpakte bluetooth koptelefoon uit een Amazon doos haalt, waar meteen muziek uit komt.
Goeden garp, smakelijk gelachen.quote:
Nee, maar iemand anders die een spelfout of typo in zijn tekst heeft, maak je meteen uit voor vmbo'er. Nogmaals, goeden garp!quote:en een spelfout zegt niks over mijn bewezen intelligentie
Wel laagbegaafd, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je die tegenpool van deze TS voor je laten smelten?![]()
Ik neem aan dat dat WÉL een donders geil mokkel is met een goede persoonlijkheid?
Maar wat heb je aan hoog opgeleid zijn, als je niet eens fatsoenlijk werk kan houden op dat niveau, dat is toch de hele bedoeling of ben ik gewoon een domme stratenmaker, dat ik zo denk.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:57 schreef Ansa het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een stabiel zelfbeeld en een spelfout zegt niks over mijn bewezen intelligentie. Ik vind het wel heerlijk hoe jullie als een stel aasgieren denken dat jullie nu kunnen toeslaan, maar ik ben niet onzeker over mijn schoolcarriere.
De opmerkingen over mijn werk hadden nog geprikt, maar ik weet wel zeker dat ik hoger ben opgeleid dan alle flamende trolletjes in dit topic.
Wie zegt dat ik mijn werk slecht doe?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:30 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan hoog opgeleid zijn, als je niet eens fatsoenlijk werk kan houden op dat niveau, dat is toch de hele bedoeling of ben ik gewoon een domme stratenmaker, dat ik zo denk.
Iemand met een hbo die op hbo-niveau functioneert lijkt mij beter dan iemand met masters op de universiteit, maar daar vervolgens dan ook niks mee kan.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mijn werk slecht doe?
Jij hebt wel een opvallend sterke voorkeur voor mensen hun zussenquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:12 schreef Cockwhale het volgende:
Ow dat TS een vrouw zou zijn is dus ook een act?quote:Op zaterdag 20 december 2025 00:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hij sorteert paperclips op kleur en grootte en verder brengt hij koffie rond.
Ik wil ze niet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:56 schreef Hogwarts het volgende:
Hopelijk krijg jij nooit kinderen. Zouden ze leuk vinden als zijn vader/opa hun (klein)kinderen een kutleven gunnen
De hele user is een actquote:Op zaterdag 20 december 2025 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat TS een vrouw zou zijn is dus ook een act?
Met een staigerpaip?quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:12 schreef Cockwhale het volgende:
Dat zegt heus niet zoveel hoor. Zo'n diploma is niets anders dan een momentopname.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:57 schreef Ansa het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een stabiel zelfbeeld en een spelfout zegt niks over mijn bewezen intelligentie. Ik vind het wel heerlijk hoe jullie als een stel aasgieren denken dat jullie nu kunnen toeslaan, maar ik ben niet onzeker over mijn schoolcarriere.
De opmerkingen over mijn werk hadden nog geprikt, maar ik weet wel zeker dat ik hoger ben opgeleid dan alle flamende trolletjes in dit topic.
Grote woorden. Log maar even in op "mijn DUO" en maak maar even een screenshotje van de pagina met jouw diploma's. Niet dat er diploma's in Nederland zijn waarvoor je hoogbegaafd moet zijn om ze te kunnen halen, maar toch.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:43 schreef Ansa het volgende:
[..]
Steigt
Steigt
Steigt!
Zo.
Pro-Lockdown wanneer dat nodig is zou iedereen moeten zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, het is dezelfde loser die ook pro-lockdown, Pally, en KOZP is.
Pro pallies zijn pro Hamasquote:Op maandag 22 december 2025 10:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Pro-Lockdown wanneer dat nodig is zou iedereen moeten zijn.
Pro-Pally/ Pro-vrede zou uberhaupt iedereen moeten zijn.
KOZP is
Klimaat moet simpelweg iets aan gedaan worden. Dat moet voor iedereen, zelfs de rechtse gekkies hebben daar baat bij.
Daar heb ik hele dikke schijt aan, trollen worden in bescherming genomen... tenzij het een kloon is van een van de mods.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze opmerking werd mij laatst niet in dank afgenomen door een modje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |