Ik aan DOWNS.quote:
Daar krijg je toch ballen in je buik van.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je beet laten nemen door de vieze man, oh oh oh.
Moet er ook weer aan na deze partij.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik ben even een werkje aan het werken en Doets maakt er ineens een zootje van
Doets-ie anders nooit.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik ben even een werkje aan het werken en Doets maakt er ineens een zootje van
Ik aan brownie en downies. Echt niet te vreten. Maar omdat er mongolen werken moet ik het maar allemaal accepteren? Dacht het niet.quote:
Hoeren.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja we zagen al die 2 meiden voor MVG juichen in het publiek... wie waren dat?
Dan zoek je toch ander werk?quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik aan brownie en downies. Echt niet te vreten. Maar omdat er mongolen werken moet ik het maar allemaal accepteren? Dacht het niet.
Vanwaar deze bijnaam, het likken van z'n vingers?quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je beet laten nemen door de vieze man, oh oh oh.
quote:
Wellicht willen ze dat je gewoon gaat betalen Hans.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:20 schreef Coelho het volgende:
Stoor me de hele week al aan die halve studiogesprekken waar je in valt. Net weer over MvG, het lijkt erop dat ze niet weten dat wij naar reclame zitten te gluren.
Wacht even, zeg je nu dat deze reclameblokken niet bij iedereen uitgezonden worden? Ik heb nl. gewoon betaald viaplayquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht willen ze dat je gewoon gaat betalen Hans.
Joecheiquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Doets-ie anders nooit.
NB: net 5 cent gevonden
dat komt omdat er abonnees zijn die wel emteen analyses krijgen omdat ze een premium abo hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:20 schreef Coelho het volgende:
Stoor me de hele week al aan die halve studiogesprekken waar je in valt. Net weer over MvG, het lijkt erop dat ze niet weten dat wij naar reclame zitten te gluren.
Moet je extra betalen daar waar viaplay momenteel gratis is. Vind het nog niet echt een lokkertje om alsnog te betalen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:20 schreef Coelho het volgende:
Er is een versie met en zonder reclame.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wacht even, zeg je nu dat deze reclameblokken niet bij iedereen uitgezonden worden? Ik heb nl. gewoon betaald viaplay
Linkje graag.quote:
Lol. Ik heb geen reclame bij Viaplay hoorquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wacht even, zeg je nu dat deze reclameblokken niet bij iedereen uitgezonden worden? Ik heb nl. gewoon betaald viaplay
Doe niet zo raarquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht willen ze dat je gewoon gaat betalen Hans.
ook met een normaal abo krijg je reclame. dit is premium model zonder reclamequote:Op vrijdag 19 december 2025 14:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Moet je extra betalen daar waar viaplay momenteel gratis is. Vind het nog niet echt een lokkertje om alsnog te betalen.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is een versie met en zonder reclame.
Er is inderdaad voor 2 euro een reclamevrije optie.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ja zonder natuurlijk. Die 2 euro maakt ook niet uit.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is een versie met en zonder reclame.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:22 schreef Coelho het volgende:
[..]Dat is nieuw voor me. Ik dacht betalen = geen reclame
Dat is wel echt vreemd dan. Je zou maar extra betalen om de analyses/spelletjes paar minuten extra te kunnen zienquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ook met een normaal abo krijg je reclame. dit is premium model zonder reclame
Zojuist Baekelandplein 11 (links) bezocht. Roemeense vrouw, slank figuur, grote nepborsten, strak/streng gezicht, leeftijd circa 30-35. Naam ontschoten. Betaalde 50 euro voor 15 minuten, maar dit was pure oplichterij.quote:
Ik heb het over eten, uilskuiken. En je weet donders goed dat ik aan werkweigering doe.quote:
Ah nee okeequote:Op vrijdag 19 december 2025 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wim van Kooten, echt?quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:23 schreef Slobeend het volgende:
O ja, hij heeft wel iets van de vieze man van Wim van Kooten.
De vieze man werd gespeeld door Kees de Bie, dat weet iedereen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |