ook met een normaal abo krijg je reclame. dit is premium model zonder reclamequote:Op vrijdag 19 december 2025 14:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Moet je extra betalen daar waar viaplay momenteel gratis is. Vind het nog niet echt een lokkertje om alsnog te betalen.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is een versie met en zonder reclame.
Er is inderdaad voor 2 euro een reclamevrije optie.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wacht even, zeg je nu dat deze reclameblokken niet bij iedereen uitgezonden worden? Ik heb nl. gewoon betaald viaplay
Ja zonder natuurlijk. Die 2 euro maakt ook niet uit.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is een versie met en zonder reclame.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:22 schreef Coelho het volgende:
[..]Dat is nieuw voor me. Ik dacht betalen = geen reclame
Dat is wel echt vreemd dan. Je zou maar extra betalen om de analyses/spelletjes paar minuten extra te kunnen zienquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ook met een normaal abo krijg je reclame. dit is premium model zonder reclame
Zojuist Baekelandplein 11 (links) bezocht. Roemeense vrouw, slank figuur, grote nepborsten, strak/streng gezicht, leeftijd circa 30-35. Naam ontschoten. Betaalde 50 euro voor 15 minuten, maar dit was pure oplichterij.quote:
Ik heb het over eten, uilskuiken. En je weet donders goed dat ik aan werkweigering doe.quote:
Ah nee okeequote:Op vrijdag 19 december 2025 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik ben even een werkje aan het werken en Doets maakt er ineens een zootje van
Wim van Kooten, echt?quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:23 schreef Slobeend het volgende:
O ja, hij heeft wel iets van de vieze man van Wim van Kooten.
De vieze man werd gespeeld door Kees de Bie, dat weet iedereen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |