abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 4 januari 2026 @ 21:46:34 #251
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219747456
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee zeker niet erg :)

En zeker voor @:Sally niet

---

Zit even te bedenken hoe ik in hemelsnaam de avond door moet komen. Ben zo moe en wil eigenlijk wat doen. Alleen wat moet ik de dan doen

Ik voel me down en moe en futloos

Wil iets doen en luisteren naar een podcast... want me zo voelen tot een uurtje of elf ga ik niet trekken.

Beetje vervelend allemaal. Zeker omdat ik naar extremen schiet in mijn emoties
Lekker op tijd gaan slapen een idee?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219747478
Ben boven gaan zitten
Miniatuur en wat haken
Nu thee en een podcast luisteren :) (Napleiten)
Als mijn thee op is naar bed

Heb wat moeite met ritme en regelmaat. Logisch na die rare dagen... alleen zo frustrerend

Schilderwerk voor morgen ligt klaar. Dat is leuk
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 januari 2026 @ 22:30:32 #253
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219747770
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben boven gaan zitten
Miniatuur en wat haken
Nu thee en een podcast luisteren :) (Napleiten)
Als mijn thee op is naar bed

Heb wat moeite met ritme en regelmaat. Logisch na die rare dagen... alleen zo frustrerend

Schilderwerk voor morgen ligt klaar. Dat is leuk
En ook al heb je er moeite mee, je speelt het wel klaar. En het waren rare dagen. Maar dat is nu weer over. Welterusten!
pi_219749328
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 22:30 schreef qltel het volgende:

[..]
En ook al heb je er moeite mee, je speelt het wel klaar. En het waren rare dagen. Maar dat is nu weer over. Welterusten!
Ja, alleen ik vind het extreem moeilijk om op tijd op te staan. Elke ochtend tussen acht en half negen. En dat is een bijwerking van de clozapine, erge dufheid/vermoeidheid. Het is een geluk dat ik overdag functioneer (anders zou ik het ook weigeren)

maar goed... vandaag gaan we er weer voor. Beetje huishouden en chillen afwisselen (wacht op PostNL, dus ben beneden, want ik ben bang anders de deur te laat te openen).

Met telkens het huishouden benoemen klinkt het alsof mijn huis een zooi is, maar juist niet. Ik houd me weer netjes aan mijn rooster (en dat is hooguit een kwartier/twintig minuten werk per dag (al telt afwassen bijvoorbeeld niet mee in de tijdberekening)).
En morgen komt moeders, die gaat zich zorgen maken als ze één stofplukje ziet, dus tja.

Ik pak mijn beloningspaarpot er weer bij (elk goed ding is een knikker in de pot. Na 100 knikkers mag ik mezelf belonen) Mijn goede voornemens gaan wel goed. Op creatief gebied lukt het
Huishoudelijk gebied lukt. Het me aankleden op doordeweekse dagen lukt (als in geen huispak aan). Boodschappen doen...
  Moderator / Redactie FP maandag 5 januari 2026 @ 09:54:20 #255
Brabo Bastard
pi_219749410
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, alleen ik vind het extreem moeilijk om op tijd op te staan. Elke ochtend tussen acht en half negen. En dat is een bijwerking van de clozapine, erge dufheid/vermoeidheid. Het is een geluk dat ik overdag functioneer (anders zou ik het ook weigeren)

maar goed... vandaag gaan we er weer voor. Beetje huishouden en chillen afwisselen (wacht op PostNL, dus ben beneden, want ik ben bang anders de deur te laat te openen).

Met telkens het huishouden benoemen klinkt het alsof mijn huis een zooi is, maar juist niet. Ik houd me weer netjes aan mijn rooster (en dat is hooguit een kwartier/twintig minuten werk per dag (al telt afwassen bijvoorbeeld niet mee in de tijdberekening)).
En morgen komt moeders, die gaat zich zorgen maken als ze één stofplukje ziet, dus tja.

Ik pak mijn beloningspaarpot er weer bij (elk goed ding is een knikker in de pot. Na 100 knikkers mag ik mezelf belonen) Mijn goede voornemens gaan wel goed. Op creatief gebied lukt het
Huishoudelijk gebied lukt. Het me aankleden op doordeweekse dagen lukt (als in geen huispak aan). Boodschappen doen...
Je bent niet de enige die moeite heeft met vroeg opstaan ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219749430
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je bent niet de enige die moeite heeft met vroeg opstaan ;(
Dat weet ik... alleen doe ik er anderhalf uur over om mijn bed uit te komen _O- terwijl ik van nature een ochtendmens ben. Soms heb ik geen zin in mijn meds innemen zodat in de ochtend beter wakker word :@
  maandag 5 januari 2026 @ 09:57:39 #257
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219749440
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 09:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat weet ik... alleen doe ik er anderhalf uur over om mijn bed uit te komen _O- terwijl ik van nature een ochtendmens ben. Soms heb ik geen zin in mijn meds innemen zodat in de ochtend beter wakker word :@
Ik zou ook in bed blijven liggen als ik zo'n lief, gehaakt popje zou hebben. :@
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219749495
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik zou ook in bed blijven liggen als ik zo'n lief, gehaakt popje zou hebben. :@
maar die staan door heel het huis
Binnenkort weer een paar richting de weggeefkast.
In mijn bed liggen er geen _O- dus meer redenen om gewoon op te staan

Het middel is best wel irritant. Ik ga ervan kwijlen (en dan echt extreem) en vermoeidheid, en huidirritaties (of het komt van het middel of kwijlen weet ik niet). Extreem droge ogen...etc
maar het houdt me wel thuis :)
  maandag 5 januari 2026 @ 10:08:29 #259
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219749523
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
maar die staan door heel het huis

:o :o :o
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219750002
Soms word ik zo onzeker van een kennis. We hebben regelmatig lol, maar soms maakt ze me erg klein. We waren aan het praten over boeken. Soms lees Engels, soms lees ik Nederlands. Ook vertaald, ook van Nederlandse auteurs. En dat wordt dan zo afgekraakt. Echt gewoon onaardig doen. Wat maakt het uit :N en dan "mensen die Nederlandstalig lezen zijn echt dom" en dat soort opmerkingen.
Dat doet ze op meer gebieden. Zij houdt van aqrylverf, ik houd van aquarel, dus aquarel is niet goed. Vegetarisch eten, niet goed. Mijn smaak in alles is eigenlijk niet goed. Dat ik geen gezin heb, is raar... et cetera

En nu heeft ze me weer klein gemaakt. Dat vind ik gewoon niet leuk -O-
Als ik haar erop aanspreek dan bedoelt ze het niet zo, zegt ze altijd, maar ze blijft het doen en dan legt ze de bal ook bij neer. Laat mij gewoon domme dingen leuk vinden, ik veroordeel en beoordeel haar ook niet omdat ze een andere smaak heeft dan ik...

En afkappen wil ik ook niet, maar soms is het niet leuk, vandaag ben ik weer eens overgevoelig.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 5 januari 2026 @ 12:28:38 #261
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219750662
quote:

[..]
Stuur je moeder dan maar niet hier langs.. :-)

En ik heb nooit het gevoel gehad dat je huis een zooi is. En zou het dat wel zijn, dan is dat jouw keuze en ook prima.

quote:
Prima toch. Zo te horen ben je lekker bezig en lukt het meeste wel. Focus je daar maar op, in plaats van op dingen die een keer niet lukken.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 5 januari 2026 @ 12:31:43 #262
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219750692
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat maakt het uit :N en dan "mensen die Nederlandstalig lezen zijn echt dom" en dat soort opmerkingen.
Dat doet ze op meer gebieden. Zij houdt van aqrylverf, ik houd van aquarel, dus aquarel is niet goed. Vegetarisch eten, niet goed. Mijn smaak in alles is eigenlijk niet goed. Dat ik geen gezin heb, is raar... et cetera
Mag ik eerlijk zijn? Ik vind mensen die dit soort dingen zeggen vooral nogal dom. Stel je voor dat je geen Nederlandstalige boeken meer zou mogen lezen. Of iemands verfkeuze afkraken. Wat maakt het uit!
  Spellchecker maandag 5 januari 2026 @ 12:46:00 #263
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219750914
quote:
Soms word ik zo onzeker van een kennis. We hebben regelmatig lol, maar soms maakt ze me erg klein. We waren aan het praten over boeken. Soms lees Engels, soms lees ik Nederlands. Ook vertaald, ook van Nederlandse auteurs. En dat wordt dan zo afgekraakt. Echt gewoon onaardig doen. Wat maakt het uit :N en dan "mensen die Nederlandstalig lezen zijn echt dom" en dat soort opmerkingen.

Als ik haar erop aanspreek dan bedoelt ze het niet zo, zegt ze altijd, maar ze blijft het doen en dan legt ze de bal ook bij neer. Laat mij gewoon domme dingen leuk vinden, ik veroordeel en beoordeel haar ook niet omdat ze een andere smaak heeft dan ik...

En afkappen wil ik ook niet, maar soms is het niet leuk, vandaag ben ik weer eens overgevoelig.
Je trekt het niet en zij trekt zich jouw klacht niet aan.

(Tijdelijk) kappen dus ....
pi_219751635
quote:

Ik vind je niet overgevoelig, ik herken het wel een beetje.
Ik heb ook zo'n vriendin die met bepaalde opmerkingen (niet eens persé dat ze het rottig bedoelt) mij het gevoel geven dat ik het niet goed doe.
Moet wel zeggen dat ik dat ook gauw denk te horen ook... :{
Fake it till you make it...
pi_219753115
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 12:28 schreef qltel het volgende:

[..]
Stuur je moeder dan maar niet hier langs.. :-)

En ik heb nooit het gevoel gehad dat je huis een zooi is. En zou het dat wel zijn, dan is dat jouw keuze en ook prima.
[..]
Prima toch. Zo te horen ben je lekker bezig en lukt het meeste wel. Focus je daar maar op, in plaats van op dingen die een keer niet lukken.
Mijn moeder weet dat ik van mezelf wel netjes en schoon op mijn huis ben en dat ik de boel verwaarloos als het minder gaat. Naja, soms ook luiheid, maar op zich houd ik van een redelijk oké huios

En je hebt gelijk :) Mijn rommeltje is mijn keuze :)

Ik doe mijn best om positief te zijn, lukt ook wel aardig. Alleen ik heb het zo koud, de kachel hoger gezet. Zo mijn huispak aan en dan komt het wel weer goed. Weet alleen niet of ik vanavond beneden wil hangen of boven haken ... zo'n project en goede podcast

Alleen ik ben niet super productief vandaag...

quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 12:31 schreef qltel het volgende:

[..]
Mag ik eerlijk zijn? Ik vind mensen die dit soort dingen zeggen vooral nogal dom. Stel je voor dat je geen Nederlandstalige boeken meer zou mogen lezen. Of iemands verfkeuze afkraken. Wat maakt het uit!
Ja... je mag eerlijk zijn
Ben het ook wel met je eens. Lezen is gewoon een fijne gewoonte, voor mij dan. Ben ermee opgevoed en ja, ik lees soms Engelstalig en soms Nederlandstalig. Als ik wat leuks tegenkom lees ik dat gewoon :)

En net zoals verf, appels en peren vergelijken. Beide fruit dat aan een boom groeit en dan houdt de vergelijking wel op :)

Naja... ze heeft ook leuke kanten hoor. Alleen soms ook niet. En vandaag valt het gewoon niet zo lekker

quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2026 12:46 schreef maily het volgende:

[..]
Je trekt het niet en zij trekt zich jouw klacht niet aan.

(Tijdelijk) kappen dus ....
Zulke opmerkingen negeer ik gewoon :Y
Heb mijn grenzen vaak genoeg aangegeven

quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 13:45 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik vind je niet overgevoelig, ik herken het wel een beetje.
Ik heb ook zo'n vriendin die met bepaalde opmerkingen (niet eens persé dat ze het rottig bedoelt) mij het gevoel geven dat ik het niet goed doe.
Moet wel zeggen dat ik dat ook gauw denk te horen ook... :{
Nou dat dus!
pi_219757246
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Cots. Maak er een mooie fijne dag van!
^O^ w/
  Spellchecker dinsdag 6 januari 2026 @ 00:21:18 #267
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219757288
@ChildoftheStars van harte gefeliciteerd!
Fijne (verjaar-)dag gewenst!

O+ *O* w/ :B :Y :*
  dinsdag 6 januari 2026 @ 00:32:56 #268
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219757310
Heerlijke Smurf O+ van harte gefeliciteerd! *O* *O* *O* B:)B w/ :* O+ *;
pi_219757318
Van harte gefeliciteerd mooi mens :*
Hell To The Liars
pi_219757321
quote:

Bekijk deze YouTube-video :P
Hell To The Liars
pi_219757441
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik snap je wel. Alleen zo werkt het niet. Een mens heeft eenmaal scherpe voorwerpen nodig. En zoals eerder aangegeven, je kan het risico nooit weghalen. Of je moet me voor altijd in een dwangbuis stoppen
Superdikke knuffel voor jou! Gewoon omdat dat hier kan!
Ik lees hier ff mee en ben zo enorm trots op je!

Heel veel mensen volgen je en we zijn allemaal gewoon supertrots en blij met je!
Mag wel ff gezegd worden! 🥰
pi_219757449
quote:

[..]

Herkenbaar, dat stofplukje met moeders..
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 16:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Mijn moeder weet dat ik van mezelf wel netjes en schoon op mijn huis ben en dat ik de boel verwaarloos als het minder gaat. Naja, soms ook luiheid, maar op zich houd ik van een redelijk oké huios

En je hebt gelijk :) Mijn rommeltje is mijn keuze :)

Ik doe mijn best om positief te zijn, lukt ook wel aardig. Alleen ik heb het zo koud, de kachel hoger gezet. Zo mijn huispak aan en dan komt het wel weer goed. Weet alleen niet of ik vanavond beneden wil hangen of boven haken ... zo'n project en goede podcast

Alleen ik ben niet super productief vandaag...
[..]
Ja... je mag eerlijk zijn
Ben het ook wel met je eens. Lezen is gewoon een fijne gewoonte, voor mij dan. Ben ermee opgevoed en ja, ik lees soms Engelstalig en soms Nederlandstalig. Als ik wat leuks tegenkom lees ik dat gewoon :)

En net zoals verf, appels en peren vergelijken. Beide fruit dat aan een boom groeit en dan houdt de vergelijking wel op :)

Naja... ze heeft ook leuke kanten hoor. Alleen soms ook niet. En vandaag valt het gewoon niet zo lekker
[..]
Zulke opmerkingen negeer ik gewoon :Y
Heb mijn grenzen vaak genoeg aangegeven
[..]
Nou dat dus!
Moeder op bezoek en stofvlokje onder het bed, meid ik voel dit ook.
Trekken ze ineens een kast open of erger nog lopen ze ineens boven de badkamer in. Of de waskamer…

Niet eens dat het een zooitje is, maar gewoon hop. Onaangekondigd in je privespace.
  Moderator dinsdag 6 januari 2026 @ 06:21:01 #273
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219757585
Gefeliciteerd 🥳
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 6 januari 2026 @ 06:23:20 #274
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219757592
Gefeliciteerd met je verjaardag, CotS! *O*
The love you take is equal to the love you make.
pi_219757595
Dank jullie wel *O*

Het gaat vast een fijne dag worden
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 6 januari 2026 @ 06:47:38 #276
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219757641
Gefeliciteerd CotS!

Natuurlijk gaat het een fijne dag worden. Veel plezier. En geen zorgen over stofplukjes.. :)
pi_219757665
HBD meid :*
  Moderator / Redactie FP dinsdag 6 januari 2026 @ 08:45:55 #278
Brabo Bastard
pi_219757964
Gefeliciteerd CotS O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219757969
Gefeliciteerd Cots *O*
pi_219758126
Dank jullie wel O+

Voel me wel heel erg jarig door al jullie berichten *O*
  dinsdag 6 januari 2026 @ 09:46:11 #281
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219758369
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

Fijne verjaardag! *O* w/ Dat je het komende jaar maar veel lieve popjes mag haken! :Y
pi_219759079
Gefeliciteerd met je verjaardag, CotS! :) *O*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator / Redactie FP dinsdag 6 januari 2026 @ 10:53:19 #283
Brabo Bastard
pi_219759082
quote:
Dank jullie wel O+

* TheStigsDutchCousin een knuffel stuurt
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219759347
Gefeliciteerd @CotS O+
Fake it till you make it...
  Forum Admin dinsdag 6 januari 2026 @ 12:13:03 #285
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_219759676
Gefeliciteerd *O*
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  dinsdag 6 januari 2026 @ 12:14:42 #286
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219759698
Gefeliciteerd CotS! O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_219760337
Bedankt lieve mensen.
Moeder is net naar huis
Ben nu moe, maar moet niks meer

Was super gezellig was het
pi_219760393
Gefeli O+
Mon 'en!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 6 januari 2026 @ 13:29:02 #289
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219760400
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt lieve mensen.
Moeder is net naar huis

En ze heeft geen stofjes gevonden? :P
pi_219760600
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 13:28 schreef bloempjuh het volgende:
Gefeli O+
Dank je wel O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 13:29 schreef qltel het volgende:

[..]
En ze heeft geen stofjes gevonden? :P
Hahaha nee en ik heb niet eens extreem schoongemaakt ;)
pi_219760644
quote:
Dank jullie wel O+

Hou, dan doen we er toch gewoon nog eentje bij :s) .
Bij deze! *O*
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219760708
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 06:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel *O*

Het gaat vast een fijne dag worden
Gefeliciteerd lieve COTS O+ :*
Smile, it's free therapy.
pi_219760728
quote:
Ah die is leuk O+ :D
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219760809
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 13:58 schreef r_one het volgende:

[..]
Hou, dan doen we er toch gewoon nog eentje bij :s) .
Bij deze! *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 14:07 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Gefeliciteerd lieve COTS O+ :*
[ afbeelding ]
Wat een feest!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 6 januari 2026 @ 14:42:32 #295
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219761026

pi_219761509
quote:
Dank jullie wel O+

Van mij ook een dikke verjaardag knuffel :* *O* ^O^ :s) O+ :W
pi_219763284
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt lieve mensen.
Moeder is net naar huis

Gefeliciteerd *O* O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219763673
Jullie zijn zo lief! Bedankt
Voel me enorm gezien door jullie nog nooit zoveel felicitaties gehad :@
  Moderator / Redactie FP dinsdag 6 januari 2026 @ 19:43:07 #299
Brabo Bastard
pi_219763706
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn zo lief! Bedankt
Voel me enorm gezien door jullie nog nooit zoveel felicitaties gehad :@
*doet oproep aan heel Fok*
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 januari 2026 @ 20:09:12 #300
22592 crew  Ole
pi_219764025
Gefeliciteerd :* *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: