abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219628075
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kerstpakket is perfect, ben er zo blij mee *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel snel moe (dat hoort erbij, komt wel weer goed, denk ik)
Sinds negen uur gehaakt en normaal zou ik nog even door kunnen, maar ik ben echt helemaal op

Stiekem mijn lijst genegeerd vandaag, had ineens creatieve zin, voor het eerst weer, dat ik besloot dat dat belangrijker was. Enkel een wasje gedraaid en wat opgeruimd in de slaapkamer

Werd ook erg moeilijk wakker vanochtend
Niet erg, morgen weer normaal doen. De lijst afmaken. Een lijst maken voor activiteiten vaan de feestdagen.

Nu even koffie zetten en een kan thee.
Ik ben klaar voor nu met alles en moehoehoe :O
hoe ben je tot het leggen van kaarten gekomen? je lijkt me eigl eerder een nuchter iemand
pi_219628102
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 09:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou... het valt tegen vandaag

Beetje opgeruimd in de hobbykamer, maar al snel zat ik te haken en daar ga ik nu mee bezig.

Zo lekker thee en koffie zetten

Het is immers zondag zeggen we dan
Zo is het, lekker rustig aan doen
Geniet van je dag
pi_219628180
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:22 schreef CruzerXtreme het volgende:

[..]
hoe ben je tot het leggen van kaarten gekomen? je lijkt me eigl eerder een nuchter iemand
Als puber (jaar of twaalf) heb ik samen met mijn moeder een uitgebreide cursus gedaan over kaartleggen

En ik weet dat het BS is, maar soms kan ik het niet laten. Toen waren het echt grote leggingen van minimaal zeven kaarten met elk een eigen betekenis op een plek. Toen nam ik het erg serieus

Nu, als ik behoefte voel (wat met fases en soms tijden niet) vind ik het grappig. Soms denk ik "oh interessant" en vaak denk ik "onzin"
pi_219628190
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zo is het, lekker rustig aan doen
Geniet van je dag
Dank je

Zit er best lekker bij
Grote pot thee en een grote mok koffie

Slechte serie op

Vandaag alleen even beneden swifferen en de keuken opruimen
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 28 december 2025 @ 10:30:04 #155
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219628195
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 09:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou... het valt tegen vandaag

Beetje opgeruimd in de hobbykamer, maar al snel zat ik te haken en daar ga ik nu mee bezig.

Zo lekker thee en koffie zetten

Het is immers zondag zeggen we dan
Gelijk heb je, het is immers zondag. Fijne dag en lekker blijven haken..
pi_219628200
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Als puber (jaar of twaalf) heb ik samen met mijn moeder een uitgebreide cursus gedaan over kaartleggen

En ik weet dat het BS is, maar soms kan ik het niet laten. Toen waren het echt grote leggingen van minimaal zeven kaarten met elk een eigen betekenis op een plek. Toen nam ik het erg serieus

Nu, als ik behoefte voel (wat met fases en soms tijden niet) vind ik het grappig. Soms denk ik "oh interessant" en vaak denk ik "onzin"
Ik doe het ook soms,of laat kaarten voor me leggen zoals vrij recent, als je er nuchter mee kan om gaan en het als achtergrond gebruikt is het leuk, je moet het niet als leidraad van je leven gebruiken
pi_219628222
quote:

[..]

mss zelf gevaarlijk?
pi_219628237
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:33 schreef CruzerXtreme het volgende:

[..]
mss zelf gevaarlijk?
Nee
Ik neem het niet eens genoeg serieus daarvoor.
Als het invloed zou hebben op de schizo zou ik per direct de kaarten weggooien
pi_219628258
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee
Ik neem het niet eens genoeg serieus daarvoor.
Als het invloed zou hebben op de schizo zou ik per direct de kaarten weggooien
hebben ze invloed op je gevoel van rust? brengen ze rust of juist niet?
  zondag 28 december 2025 @ 10:39:00 #160
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219628291
quote:

[..]

Ik zou dat ook wel willen leren. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219628318
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:36 schreef CruzerXtreme het volgende:

[..]
hebben ze invloed op je gevoel van rust? brengen ze rust of juist niet?
Nee hebben ze ook geen invloed op

Het is gewoon iets dat ik jong heb geleerd en jong geleerd is oud gedaan

Plus ik heb twee of drie keer gelegd laatst. Omdat ik nieuwe kaarten heb gekregen. En daarvoor jaren niet. De interesse erin is ook weer afgenomen.

Het is gewoon leuk. Het heeft geen invloed op mijn gemoed

Sommigen lezen hun horoscoop en sommigen pakken soms een kaartje en weer anderen doen niks
Het is niet slecht of dom. Het is net zoals bidden voor mij. Jong geleerd, voelt fijn, dus zo nu en dan doe ik dat. Zonder dwang of moeten of diep geloof
pi_219628390
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee hebben ze ook geen invloed op

Het is gewoon iets dat ik jong heb geleerd en jong geleerd is oud gedaan

Plus ik heb twee of drie keer gelegd laatst. Omdat ik nieuwe kaarten heb gekregen. En daarvoor jaren niet. De interesse erin is ook weer afgenomen.

Het is gewoon leuk. Het heeft geen invloed op mijn gemoed

Sommigen lezen hun horoscoop en sommigen pakken soms een kaartje en weer anderen doen niks
Het is niet slecht of dom. Het is net zoals bidden voor mij. Jong geleerd, voelt fijn, dus zo nu en dan doe ik dat. Zonder dwang of moeten of diep geloof
Prima hoe je ermee om gaat , zo doe ik het ook ondanks een legging gemaakt door iemand anders hier me wel even van slag maakte omdat het dingen verhulde die ik diep had weggestopt bij mezelf, wat confronterendndus maar nu kijk ik er al weer nuchter naar
pi_219628667
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:44 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Prima hoe je ermee om gaat , zo doe ik het ook ondanks een legging gemaakt door iemand anders hier me wel even van slag maakte omdat het dingen verhulde die ik diep had weggestopt bij mezelf, wat confronterendndus maar nu kijk ik er al weer nuchter naar
Dan zou ik het dus niet doen!
pi_219628676
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dan zou ik het dus niet doen!
Ja was ook een beetje mijn eigen fout door de vraag
pi_219632229
Dus... 14.00 en ik ben uitgeput. Ik heb geen zin in creatieve dingen meer. Mijn hoofd doet een beetje pijn.
Heb gehaakt en een beetje opgeruimd. Nu met drinken achter de laptop. Er zit niet meer meer in.

Hopelijk gaat het een paar dagen na Oud en Nieuw beter.
Vanaf morgen alle goede voornemens in.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: bericht klinkt somber, maar ben best vrolijk op het moment hoor. Zit lekker onderuit met fijne dingen. Zoals series, drinken, leesvoer en Fok!

[ Bericht 3% gewijzigd door ChildoftheStars op 28-12-2025 14:32:29 ]
pi_219632897
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dus... 14.00 en ik ben uitgeput. Ik heb geen zin in creatieve dingen meer. Mijn hoofd doet een beetje pijn.
Heb gehaakt en een beetje opgeruimd. Nu met drinken achter de laptop. Er zit niet meer meer in.

Hopelijk gaat het een paar dagen na Oud en Nieuw beter.
Vanaf morgen alle goede voornemens in.

SPOILER
Edit: bericht klinkt somber, maar ben best vrolijk op het moment hoor. Zit lekker onderuit met fijne dingen. Zoals series, drinken, leesvoer en Fok!
Tip: doe es melig ;)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219645041
Lig te spoken
Terwijl ik morgen in de ochtend en begeleider en boodschappen op de planning heb...
Twijfel over een kop kamillethee
  maandag 29 december 2025 @ 00:43:33 #168
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219645502
*; *;
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219645837
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2025 00:43 schreef Moeraskat het volgende:
*; *;
Dank je wel :*

Zo maar mijn bed uit
pi_219649570
Boodschappen doen is gelukt ^O^ en dan denk je "nou en, wat "bijzonder" hoor"
Maar voor mij een ding en ik ben geweest, wel even een paniekaanvalletje... maar goed. Goede voornemens moet je direct starten en niet op één januari.

Morgen weer aankleden in normale kleding en wandelen. Zo een podcast downloaden. Heb drie maanden voor één euro Podimo. Een goede om uit te testen

En verder even rustig aan vandaag. Slecht slapen en begeleider en boodschappen... Het is even veel. Straks misschien even proberen. Nu eerst theeleuten en koffie drinken
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 29 december 2025 @ 12:03:23 #171
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219649972
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar voor mij een ding en ik ben geweest, wel even een paniekaanvalletje... maar goed. Goede voornemens moet je direct starten en niet op één januari.

Morgen weer aankleden in normale kleding en wandelen. Zo een podcast downloaden. Heb drie maanden voor één euro Podimo. Een goede om uit te testen

En verder even rustig aan vandaag. Slecht slapen en begeleider en boodschappen... Het is even veel. Straks misschien even proberen. Nu eerst theeleuten en koffie drinken
Wat een goede overwinning! Hopelijk hou je dit vol. En voor mij is dit niet bijzonder, maar voor jou best wel, dus goed gedaan! _O_
  Spellchecker maandag 29 december 2025 @ 12:30:56 #172
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219650446
quote:

Kijk nou toch eens!
Wat een overwinning!!

* trots
  Moderator / Redactie FP maandag 29 december 2025 @ 12:35:31 #173
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219650502
quote:

Trots op jou O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219652952
Dank jullie wel O+

Na een heel korte nacht, een gesprek, boodschappen en een uurtje haken ben ik echt weer op. Morgen lekker uitslapen en dan beneden haken aan de Mandala Madness. Er worden garen bezorgd voor een project voor met Oudjaar. Dan kom ik die nacht wel door

Ben wel een jankbek vandaag hoor! Super stom. Alleen te weinig slaap, teveel gedaan...
pi_219653024
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

Na een heel korte nacht, een gesprek, boodschappen en een uurtje haken ben ik echt weer op. Morgen lekker uitslapen en dan beneden haken aan de Mandala Madness. Er worden garen bezorgd voor een project voor met Oudjaar. Dan kom ik die nacht wel door

Ben wel een jankbek vandaag hoor! Super stom. Alleen te weinig slaap, teveel gedaan...
zit je rond je eisprong
wil ook wel eens 'helpen'

en verder hartstikke goed bezig
je hebt een aantal dingen gedaan
trots op zijn
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219653143
quote:
99s.gif Op maandag 29 december 2025 15:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
zit je rond je eisprong
wil ook wel eens 'helpen'

en verder hartstikke goed bezig
je hebt een aantal dingen gedaan
trots op zijn
Ik heb geen flauw idee. Denk dat ik rond mijn verjaardag (zes januari) weer ongesteld moet worden :+
Nooit me druk gemaakt om springende eieren. Wel ben ik labieler rond mijn menstruatie, maar goed... welke vrouw niet. Je hebt veel pijn, je bent onhandig, je bent moe, je wordt suïcidaal

Volgens mij is het nog wel te vroeg voor PMS

(excuus voor de heren)

Komende nacht slaap ik vast langer en beter. Dus dan komt er ook meer uit mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')