quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kerstpakket is perfect, ben er zo blij meehoe ben je tot het leggen van kaarten gekomen? je lijkt me eigl eerder een nuchter iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel snel moe (dat hoort erbij, komt wel weer goed, denk ik)
Sinds negen uur gehaakt en normaal zou ik nog even door kunnen, maar ik ben echt helemaal op
Stiekem mijn lijst genegeerd vandaag, had ineens creatieve zin, voor het eerst weer, dat ik besloot dat dat belangrijker was. Enkel een wasje gedraaid en wat opgeruimd in de slaapkamer
Werd ook erg moeilijk wakker vanochtend
Niet erg, morgen weer normaal doen. De lijst afmaken. Een lijst maken voor activiteiten vaan de feestdagen.
Nu even koffie zetten en een kan thee.
Ik ben klaar voor nu met alles en moehoehoe
Zo is het, lekker rustig aan doenquote:Op zondag 28 december 2025 09:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou... het valt tegen vandaag
Beetje opgeruimd in de hobbykamer, maar al snel zat ik te haken en daar ga ik nu mee bezig.
Zo lekker thee en koffie zetten
Het is immers zondag zeggen we dan
Als puber (jaar of twaalf) heb ik samen met mijn moeder een uitgebreide cursus gedaan over kaartleggenquote:Op zondag 28 december 2025 10:22 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
hoe ben je tot het leggen van kaarten gekomen? je lijkt me eigl eerder een nuchter iemand
Dank jequote:Op zondag 28 december 2025 10:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zo is het, lekker rustig aan doen
Geniet van je dag
Gelijk heb je, het is immers zondag. Fijne dag en lekker blijven haken..quote:Op zondag 28 december 2025 09:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou... het valt tegen vandaag
Beetje opgeruimd in de hobbykamer, maar al snel zat ik te haken en daar ga ik nu mee bezig.
Zo lekker thee en koffie zetten
Het is immers zondag zeggen we dan
Ik doe het ook soms,of laat kaarten voor me leggen zoals vrij recent, als je er nuchter mee kan om gaan en het als achtergrond gebruikt is het leuk, je moet het niet als leidraad van je leven gebruikenquote:Op zondag 28 december 2025 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als puber (jaar of twaalf) heb ik samen met mijn moeder een uitgebreide cursus gedaan over kaartleggen
En ik weet dat het BS is, maar soms kan ik het niet laten. Toen waren het echt grote leggingen van minimaal zeven kaarten met elk een eigen betekenis op een plek. Toen nam ik het erg serieus
Nu, als ik behoefte voel (wat met fases en soms tijden niet) vind ik het grappig. Soms denk ik "oh interessant" en vaak denk ik "onzin"
mss zelf gevaarlijk?quote:Op zondag 28 december 2025 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als puber (jaar of twaalf) heb ik samen met mijn moeder een uitgebreide cursus gedaan over kaartleggen
En ik weet dat het BS is, maar soms kan ik het niet laten. Toen waren het echt grote leggingen van minimaal zeven kaarten met elk een eigen betekenis op een plek. Toen nam ik het erg serieus
Nu, als ik behoefte voel (wat met fases en soms tijden niet) vind ik het grappig. Soms denk ik "oh interessant" en vaak denk ik "onzin"
Neequote:
hebben ze invloed op je gevoel van rust? brengen ze rust of juist niet?quote:Op zondag 28 december 2025 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee
Ik neem het niet eens genoeg serieus daarvoor.
Als het invloed zou hebben op de schizo zou ik per direct de kaarten weggooien
Ik zou dat ook wel willen leren.quote:Op zondag 28 december 2025 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee hebben ze ook geen invloed opquote:Op zondag 28 december 2025 10:36 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
hebben ze invloed op je gevoel van rust? brengen ze rust of juist niet?
Prima hoe je ermee om gaat , zo doe ik het ook ondanks een legging gemaakt door iemand anders hier me wel even van slag maakte omdat het dingen verhulde die ik diep had weggestopt bij mezelf, wat confronterendndus maar nu kijk ik er al weer nuchter naarquote:Op zondag 28 december 2025 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee hebben ze ook geen invloed op
Het is gewoon iets dat ik jong heb geleerd en jong geleerd is oud gedaan
Plus ik heb twee of drie keer gelegd laatst. Omdat ik nieuwe kaarten heb gekregen. En daarvoor jaren niet. De interesse erin is ook weer afgenomen.
Het is gewoon leuk. Het heeft geen invloed op mijn gemoed
Sommigen lezen hun horoscoop en sommigen pakken soms een kaartje en weer anderen doen niks
Het is niet slecht of dom. Het is net zoals bidden voor mij. Jong geleerd, voelt fijn, dus zo nu en dan doe ik dat. Zonder dwang of moeten of diep geloof
Dan zou ik het dus niet doen!quote:Op zondag 28 december 2025 10:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Prima hoe je ermee om gaat , zo doe ik het ook ondanks een legging gemaakt door iemand anders hier me wel even van slag maakte omdat het dingen verhulde die ik diep had weggestopt bij mezelf, wat confronterendndus maar nu kijk ik er al weer nuchter naar
Ja was ook een beetje mijn eigen fout door de vraagquote:Op zondag 28 december 2025 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zou ik het dus niet doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: bericht klinkt somber, maar ben best vrolijk op het moment hoor. Zit lekker onderuit met fijne dingen. Zoals series, drinken, leesvoer en Fok!
[ Bericht 3% gewijzigd door ChildoftheStars op 28-12-2025 14:32:29 ]
quote:Op zondag 28 december 2025 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dus... 14.00 en ik ben uitgeput. Ik heb geen zin in creatieve dingen meer. Mijn hoofd doet een beetje pijn.
Heb gehaakt en een beetje opgeruimd. Nu met drinken achter de laptop. Er zit niet meer meer in.
Hopelijk gaat het een paar dagen na Oud en Nieuw beter.
Vanaf morgen alle goede voornemens in.Tip: doe es meligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: bericht klinkt somber, maar ben best vrolijk op het moment hoor. Zit lekker onderuit met fijne dingen. Zoals series, drinken, leesvoer en Fok!
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Wat een goede overwinning! Hopelijk hou je dit vol. En voor mij is dit niet bijzonder, maar voor jou best wel, dus goed gedaan!quote:Op maandag 29 december 2025 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Boodschappen doen is gelukten dan denk je "nou en, wat "bijzonder" hoor"
Maar voor mij een ding en ik ben geweest, wel even een paniekaanvalletje... maar goed. Goede voornemens moet je direct starten en niet op één januari.
Morgen weer aankleden in normale kleding en wandelen. Zo een podcast downloaden. Heb drie maanden voor één euro Podimo. Een goede om uit te testen
En verder even rustig aan vandaag. Slecht slapen en begeleider en boodschappen... Het is even veel. Straks misschien even proberen. Nu eerst theeleuten en koffie drinken
Kijk nou toch eens!quote:Op maandag 29 december 2025 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar voor mij een ding en ik ben geweest, wel even een paniekaanvalletje... maar goed. Goede voornemens moet je direct starten en niet op één januari.
Morgen weer aankleden in normale kleding en wandelen. Zo een podcast downloaden. Heb drie maanden voor één euro Podimo. Een goede om uit te testen
En verder even rustig aan vandaag. Slecht slapen en begeleider en boodschappen... Het is even veel. Straks misschien even proberen. Nu eerst theeleuten en koffie drinken
Trots op jouquote:Op maandag 29 december 2025 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
zit je rond je eisprongquote:Op maandag 29 december 2025 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Na een heel korte nacht, een gesprek, boodschappen en een uurtje haken ben ik echt weer op. Morgen lekker uitslapen en dan beneden haken aan de Mandala Madness. Er worden garen bezorgd voor een project voor met Oudjaar. Dan kom ik die nacht wel door
Ben wel een jankbek vandaag hoor! Super stom. Alleen te weinig slaap, teveel gedaan...
Ik heb geen flauw idee. Denk dat ik rond mijn verjaardag (zes januari) weer ongesteld moet wordenquote:Op maandag 29 december 2025 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit je rond je eisprong
wil ook wel eens 'helpen'
en verder hartstikke goed bezig
je hebt een aantal dingen gedaan
trots op zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |