Ik heb geen flauw idee. Denk dat ik rond mijn verjaardag (zes januari) weer ongesteld moet wordenquote:Op maandag 29 december 2025 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit je rond je eisprong
wil ook wel eens 'helpen'
en verder hartstikke goed bezig
je hebt een aantal dingen gedaan
trots op zijn
Oh ik ga ook zeker genietenquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:23 schreef qltel het volgende:
Lekker laten klagen, jij maakt er een leuke avond van en gelijk heb je!
Ik kijk er ook niet tegenop, maar ik ben wel blij dat we in the middle of nowhere wonen en vuurwerk alleen op grote afstand wordt afgestoken.
Gelijk heb je.. Gewoon genieten. Die andere mensen zijn stom, jij niet!quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik ga ook zeker genieten
Alleen mensen gedragen zich stom
Anyways genieten wordt het zeker
Oh snap ik ook wel hoor
Hier een nogal volkse buurt. Super gezellig en een groot vuur en veel vuurwerk
Dan ga ik om twaalf uur op de vensterbank zitten en kijken
Dat klinkt prachtig bij jouquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Gelijk heb je.. Gewoon genieten. Die andere mensen zijn stom, jij niet!
Ik ga om die tijd ook naar buiten. We wonen op een heuvel en wonen dan in een "ring of fire". Overal om ons heen komt vuurwerk omhoog, maar wel op ruime afstand.
Ik ben er niet zozeer bang voor, maar wel voorzichtig met mensen die het afsteken. Mensen doen er nogal onvoorzichtig mee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt prachtig bij jougeniet ervan
klinkt echt heel romantisch
Ik ben erg bang voor vuurwerk (mijn broer heeft me ooit opgesloten in de schuur en al zijn vuurpijlen op mij afgeschoten. Godzijdank op kapotte kleding en brandblaren na geen letsel)
Maar van achter het raam mooi
Hier gooien ze die zooi ook het vreugdevuur inquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ben er niet zozeer bang voor, maar wel voorzichtig met mensen die het afsteken. Mensen doen er nogal onvoorzichtig mee.
Maar goed, Voordat je ergens komt waar vuurwerk wordt afgestoken ben je al een kilometer van mijn huis vandaan, dus ik kan rustig buiten gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb mezelf getrakteerd, anderen kopen vuurwerk, dan mag ik ook wat leuks(slecht excuus, maar soit, het kon)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, altijd voelt O&N een beetje raar. Weer een jaar voorbij en morgen "POEF" alles weer normaal. Stiekem kijk ik ook wel uit naar normaal. Rust in de tent en in mijn hoofd. Ik hoop op een super saai jaar. Waarin niks gebeurt.
Morgenochtend misschien even wandelen en alle rommel van het vuurwerk bekijken. Even vuilnis dumpen in de container. Beetje het huis schoonmaken.
Wel erg last van de stemmen en dergelijke. Komt door de onrust.
Mijn stemming schiet alle kanten op. Het ene moment is het "jeeeej feest" en het andere moment is het "jaar was stom, ik was stom, dus wat ik doe ik op de wereld". En de speciale eenzaamheid die bij Oudjaar altijd komt. Iedereen die ik ken viert het met eigen gezin. Dat heb ik niet. En ik ben nu alleen en dat maakt me nu even verdrietig. 't Is wat het is. Zakt zo wel weer.
Heb wel een leuk project voor vandaag en morgen. Ben benieuwd hoe ver ik komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb mezelf getrakteerd, anderen kopen vuurwerk, dan mag ik ook wat leuks(slecht excuus, maar soit, het kon)
Jij stom? Als jij stom bent, ben ik zeker stom. En aangezien ik niet stom ben, ben jij zeker niet stom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jouw traktatie is een stuk zinniger dan vuurwerk. Veel plezier ermee.
Fijne jaarwisseling en ik hoop dat 2026 een goed jaar wordt voor je! En dat wens ik iedereen hier trouwens!
spot ermee?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... even mokken
Oud en Nieuw vind ik super leuk. Misschien zelfs leuker dan kerst. Op mijzelf leuke dingen doen, naar het vuurwerk kijken, lekkere hapjes eten. Zoals elk jaar een project uitgezocht, er ligt een puzzel klaar. Een goed boek dat ik lees. Baileys met chocoladesmaak...
Ik geniet ervan
Natuurlijk heb ik begrip voor mensen die het niet leuk vinden. Alleen mensen worden gewoon pissig als je niet meemoppert, laat staan als je het lef hebt om te zeggen dat je het een leuk feest en avond vindt.
En ik ga het echt niet ophypen bij mensen die het stom vinden, mogen ze van me. Alleen doe niet zo negatief tegen mij, alsof het mijn schuld is.
Ben er echt een beetje onzeker door. Iemand vroeg in een groepsapp of ik ook zo tegen Oudjaar opzag, want ik niet reageerde op hun gemok in de groep. En de mensen deden vet naar tegen mij. Enkel omdat ik zei "ik begrijp dat jullie het stom vinden, maar ik ervaar het als een fijn feest¨
Jij ookquote:
Haha oké oké, alleen mijn hoofd gaat dan op standje negatiefquote:Op woensdag 31 december 2025 16:55 schreef qltel het volgende:
[..]
Jij stom? Als jij stom bent, ben ik zeker stom. En aangezien ik niet stom ben, ben jij zeker niet stom!
En jouw traktatie is een stuk zinniger dan vuurwerk. Veel plezier ermee.
Fijne jaarwisseling en ik hoop dat 2026 een goed jaar wordt voor je! En dat wens ik iedereen hier trouwens!
Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2025 17:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een fijn uiteinde gewenst
Hoe bedoel je?quote:
Oh zoquote:Op woensdag 31 december 2025 17:50 schreef CruzerXtreme het volgende:
ja ik zou er mee spotten, zulke mensen trekken je naar beneden, ik had vroeger ook vrienden die nogal negatief ingesteld waren, heb die banden doorgeknipt
Dank je welquote:Op woensdag 31 december 2025 18:00 schreef greysbones het volgende:
Veel knutsel en creabea plezier in 2026![]()
Hetzelfdequote:Op woensdag 31 december 2025 19:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Alle goeds en een fijn nieuwjaar gewenst meissie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |