abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219653143
quote:
99s.gif Op maandag 29 december 2025 15:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
zit je rond je eisprong
wil ook wel eens 'helpen'

en verder hartstikke goed bezig
je hebt een aantal dingen gedaan
trots op zijn
Ik heb geen flauw idee. Denk dat ik rond mijn verjaardag (zes januari) weer ongesteld moet worden :+
Nooit me druk gemaakt om springende eieren. Wel ben ik labieler rond mijn menstruatie, maar goed... welke vrouw niet. Je hebt veel pijn, je bent onhandig, je bent moe, je wordt suïcidaal

Volgens mij is het nog wel te vroeg voor PMS

(excuus voor de heren)

Komende nacht slaap ik vast langer en beter. Dus dan komt er ook meer uit mij.
pi_219676077
Oké... even mokken

Oud en Nieuw vind ik super leuk. Misschien zelfs leuker dan kerst. Op mijzelf leuke dingen doen, naar het vuurwerk kijken, lekkere hapjes eten. Zoals elk jaar een project uitgezocht, er ligt een puzzel klaar. Een goed boek dat ik lees. Baileys met chocoladesmaak...

Ik geniet ervan

Natuurlijk heb ik begrip voor mensen die het niet leuk vinden. Alleen mensen worden gewoon pissig als je niet meemoppert, laat staan als je het lef hebt om te zeggen dat je het een leuk feest en avond vindt.
En ik ga het echt niet ophypen bij mensen die het stom vinden, mogen ze van me. Alleen doe niet zo negatief tegen mij, alsof het mijn schuld is.

Ben er echt een beetje onzeker door. Iemand vroeg in een groepsapp of ik ook zo tegen Oudjaar opzag, want ik niet reageerde op hun gemok in de groep. En de mensen deden vet naar tegen mij. Enkel omdat ik zei "ik begrijp dat jullie het stom vinden, maar ik ervaar het als een fijn feest¨

-O-
pi_219676147
En nog erger vind ik de mensen die me vertellen hoe slecht O&N voor me is. "ja maar je ritme" en "je drinkt alcohol" en zogenaamd bezorgd

Ja ik hoor meer stemmen en dergelijke. Alleen daar vertel ik niemand over. Hoort erbij. Die hoor ik ook met Pasen meer of met vrijmarkt
Niemand zegt tegen mij dat ik geen Pasen meer moet vieren.

Ja, ik slaap even raar, maar dat komt elk jaar ook weer goed.
En die bezorgdheid... ik geloof heilig dat het een "argument" is van waarom ik niet mag genieten. Eens per jaar met een bestie uiteten in een tapasabar. Niemand vindt dan dat ik niet mag drinken en niemand vindt dat dat ik vroeg thuis moet zijn etc. Dan zit ik ook tot twee uur in de nacht cocktails te drinken. Dan zeggen mensen dat het goed voor me...

Heb er echt flink even de pee erin
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 30 december 2025 @ 17:23:40 #179
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219676812
Lekker laten klagen, jij maakt er een leuke avond van en gelijk heb je!

Ik kijk er ook niet tegenop, maar ik ben wel blij dat we in the middle of nowhere wonen en vuurwerk alleen op grote afstand wordt afgestoken.
pi_219677070
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 17:23 schreef qltel het volgende:
Lekker laten klagen, jij maakt er een leuke avond van en gelijk heb je!

Ik kijk er ook niet tegenop, maar ik ben wel blij dat we in the middle of nowhere wonen en vuurwerk alleen op grote afstand wordt afgestoken.
Oh ik ga ook zeker genieten
Alleen mensen gedragen zich stom
Anyways genieten wordt het zeker

Oh snap ik ook wel hoor
Hier een nogal volkse buurt. Super gezellig en een groot vuur en veel vuurwerk
Dan ga ik om twaalf uur op de vensterbank zitten en kijken O+
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 30 december 2025 @ 17:51:58 #181
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219677610
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ik ga ook zeker genieten
Alleen mensen gedragen zich stom
Anyways genieten wordt het zeker

Oh snap ik ook wel hoor
Hier een nogal volkse buurt. Super gezellig en een groot vuur en veel vuurwerk
Dan ga ik om twaalf uur op de vensterbank zitten en kijken O+
Gelijk heb je.. Gewoon genieten. Die andere mensen zijn stom, jij niet!

Ik ga om die tijd ook naar buiten. We wonen op een heuvel en wonen dan in een "ring of fire". Overal om ons heen komt vuurwerk omhoog, maar wel op ruime afstand.
pi_219679168
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 17:51 schreef qltel het volgende:

[..]
Gelijk heb je.. Gewoon genieten. Die andere mensen zijn stom, jij niet!

Ik ga om die tijd ook naar buiten. We wonen op een heuvel en wonen dan in een "ring of fire". Overal om ons heen komt vuurwerk omhoog, maar wel op ruime afstand.
Dat klinkt prachtig bij jou O+ geniet ervan :* klinkt echt heel romantisch

Ik ben erg bang voor vuurwerk (mijn broer heeft me ooit opgesloten in de schuur en al zijn vuurpijlen op mij afgeschoten. Godzijdank op kapotte kleding en brandblaren na geen letsel)
Maar van achter het raam mooi
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 30 december 2025 @ 19:24:31 #183
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219679629
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat klinkt prachtig bij jou O+ geniet ervan :* klinkt echt heel romantisch

Ik ben erg bang voor vuurwerk (mijn broer heeft me ooit opgesloten in de schuur en al zijn vuurpijlen op mij afgeschoten. Godzijdank op kapotte kleding en brandblaren na geen letsel)
Maar van achter het raam mooi
Ik ben er niet zozeer bang voor, maar wel voorzichtig met mensen die het afsteken. Mensen doen er nogal onvoorzichtig mee.

Maar goed, Voordat je ergens komt waar vuurwerk wordt afgestoken ben je al een kilometer van mijn huis vandaan, dus ik kan rustig buiten gaan kijken.
pi_219679669
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 19:24 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik ben er niet zozeer bang voor, maar wel voorzichtig met mensen die het afsteken. Mensen doen er nogal onvoorzichtig mee.

Maar goed, Voordat je ergens komt waar vuurwerk wordt afgestoken ben je al een kilometer van mijn huis vandaan, dus ik kan rustig buiten gaan kijken.
Hier gooien ze die zooi ook het vreugdevuur in
Blijf lekker binnen dus
Wel de lusten en niet de lasten ;)
pi_219689858
Fijne jaarwisseling!
Fake it till you make it...
pi_219698770
Zo, altijd voelt O&N een beetje raar. Weer een jaar voorbij en morgen "POEF" alles weer normaal. Stiekem kijk ik ook wel uit naar normaal. Rust in de tent en in mijn hoofd. Ik hoop op een super saai jaar. Waarin niks gebeurt.

Morgenochtend misschien even wandelen en alle rommel van het vuurwerk bekijken. Even vuilnis dumpen in de container. Beetje het huis schoonmaken.

Wel erg last van de stemmen en dergelijke. Komt door de onrust.
Mijn stemming schiet alle kanten op. Het ene moment is het "jeeeej feest" en het andere moment is het "jaar was stom, ik was stom, dus wat ik doe ik op de wereld". En de speciale eenzaamheid die bij Oudjaar altijd komt. Iedereen die ik ken viert het met eigen gezin. Dat heb ik niet. En ik ben nu alleen en dat maakt me nu even verdrietig. 't Is wat het is. Zakt zo wel weer.

Heb wel een leuk project voor vandaag en morgen. Ben benieuwd hoe ver ik kom

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb mezelf getrakteerd, anderen kopen vuurwerk, dan mag ik ook wat leuks ;) (slecht excuus, maar soit, het kon)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219698779
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 07:50 schreef Nijna het volgende:
Fijne jaarwisseling!
Jij

en alle anderen

ook!

Geniet ervan!
pi_219699120
Fijne jaarwisseling CotS :*
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 31 december 2025 @ 16:55:50 #189
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219699147
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, altijd voelt O&N een beetje raar. Weer een jaar voorbij en morgen "POEF" alles weer normaal. Stiekem kijk ik ook wel uit naar normaal. Rust in de tent en in mijn hoofd. Ik hoop op een super saai jaar. Waarin niks gebeurt.

Morgenochtend misschien even wandelen en alle rommel van het vuurwerk bekijken. Even vuilnis dumpen in de container. Beetje het huis schoonmaken.

Wel erg last van de stemmen en dergelijke. Komt door de onrust.
Mijn stemming schiet alle kanten op. Het ene moment is het "jeeeej feest" en het andere moment is het "jaar was stom, ik was stom, dus wat ik doe ik op de wereld". En de speciale eenzaamheid die bij Oudjaar altijd komt. Iedereen die ik ken viert het met eigen gezin. Dat heb ik niet. En ik ben nu alleen en dat maakt me nu even verdrietig. 't Is wat het is. Zakt zo wel weer.

Heb wel een leuk project voor vandaag en morgen. Ben benieuwd hoe ver ik kom

SPOILER
En ik heb mezelf getrakteerd, anderen kopen vuurwerk, dan mag ik ook wat leuks ;) (slecht excuus, maar soit, het kon)
SPOILER
Jij stom? Als jij stom bent, ben ik zeker stom. En aangezien ik niet stom ben, ben jij zeker niet stom! :)

En jouw traktatie is een stuk zinniger dan vuurwerk. Veel plezier ermee.

Fijne jaarwisseling en ik hoop dat 2026 een goed jaar wordt voor je! En dat wens ik iedereen hier trouwens!
  Moderator / Redactie FP woensdag 31 december 2025 @ 17:16:05 #190
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219699692
Een fijn uiteinde gewenst O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219699989
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... even mokken

Oud en Nieuw vind ik super leuk. Misschien zelfs leuker dan kerst. Op mijzelf leuke dingen doen, naar het vuurwerk kijken, lekkere hapjes eten. Zoals elk jaar een project uitgezocht, er ligt een puzzel klaar. Een goed boek dat ik lees. Baileys met chocoladesmaak...

Ik geniet ervan

Natuurlijk heb ik begrip voor mensen die het niet leuk vinden. Alleen mensen worden gewoon pissig als je niet meemoppert, laat staan als je het lef hebt om te zeggen dat je het een leuk feest en avond vindt.
En ik ga het echt niet ophypen bij mensen die het stom vinden, mogen ze van me. Alleen doe niet zo negatief tegen mij, alsof het mijn schuld is.

Ben er echt een beetje onzeker door. Iemand vroeg in een groepsapp of ik ook zo tegen Oudjaar opzag, want ik niet reageerde op hun gemok in de groep. En de mensen deden vet naar tegen mij. Enkel omdat ik zei "ik begrijp dat jullie het stom vinden, maar ik ervaar het als een fijn feest¨

-O-
spot ermee?
pi_219700216
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:54 schreef Sarabi het volgende:
Fijne jaarwisseling CotS :*
Jij ook O+

quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:55 schreef qltel het volgende:

[..]
Jij stom? Als jij stom bent, ben ik zeker stom. En aangezien ik niet stom ben, ben jij zeker niet stom! :)

En jouw traktatie is een stuk zinniger dan vuurwerk. Veel plezier ermee.

Fijne jaarwisseling en ik hoop dat 2026 een goed jaar wordt voor je! En dat wens ik iedereen hier trouwens!
Haha oké oké, alleen mijn hoofd gaat dan op standje negatief ;) Inmiddels ben ik wel weer content hoor. Haakwerkje, baileys...

En dat gaat goed komen met die boeken *O* Niks is zo ontspannend als lezen :)

Jij ook de beste wensen!

quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een fijn uiteinde gewenst O+
Jij ook O+

quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:29 schreef CruzerXtreme het volgende:

[..]
spot ermee?
Hoe bedoel je?
pi_219700400
ja ik zou er mee spotten, zulke mensen trekken je naar beneden, ik had vroeger ook vrienden die nogal negatief ingesteld waren, heb die banden doorgeknipt
pi_219700641
Veel knutsel en creabea plezier in 2026 *O* :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219701760
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:50 schreef CruzerXtreme het volgende:
ja ik zou er mee spotten, zulke mensen trekken je naar beneden, ik had vroeger ook vrienden die nogal negatief ingesteld waren, heb die banden doorgeknipt
Oh zo
Dat is me de moeite en het conflict niet waard. Één zin en klaar. En toen ik dat typte had ik gewoon een zure bui :+

Mijn beste vrienden zijn wel lief
pi_219701764
quote:
99s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:00 schreef greysbones het volgende:
Veel knutsel en creabea plezier in 2026 *O* :*
Dank je wel *O*
  woensdag 31 december 2025 @ 19:05:21 #197
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219701826
Alle goeds en een fijn nieuwjaar gewenst meissie O+
pi_219701885
quote:
17s.gif Op woensdag 31 december 2025 19:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Alle goeds en een fijn nieuwjaar gewenst meissie O+
Hetzelfde :* O+
pi_219705949
Ben een beetje teut

Op het moment wel erg ontspannen :)

Hopelijk eens een jaar zonder janken afsluiten ;)

Vingers zijn wel een beetje stijf aan het worden
  Moderator / Miss SHO woensdag 31 december 2025 @ 23:11:48 #200
22592 crew  Ole
pi_219705953
Knuffel O+ :*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')