Voor jou en je mama hele fijne kerstdagen COTS! Je doet het geweldig en ik hoop oprecht dat je bij je moeder nog wat meer tot rust kan komen en kan genieten! Veel liefs en een dikke knuffel van mij!quote:Op woensdag 24 december 2025 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Fijne kerst iedereen
Fijne kerstdagen!quote:Op woensdag 24 december 2025 07:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om zes uur wakker, want stel dat ik me verslaap
Taxi is er om 9.45 (moeders trakteert) dus dat is gemakkelijk
De kerstcadeaus vindt ze vast leuk
Komende dagen uiteraard weinig/niet online, ivm gezelligheid
Wel een afspraak geregeld voor maandag met mijn begeleider. Voelt toch wel als fijn aan. Even bespreken hoe ik mijn ritme weer op de rit moet krijgen na O&N
Mezelf kennende stort ik tweede kerstdag thuis een beetje in. Is elk jaar zo, dat maakt een extra gesprekje ook fijner.
In mijn hoofd ben ik bang dat ze boos worden omdat ik die afspraak heb laten inplannen. In de realiteit zijn ze vast tevreden dat ik op tijd zelf hulp vraag
Maar nu eerst een bakkie koffie en dan gezellig naar mijn moeder
Gaat leuk worden
ik wens jullie allemaal vast een heel fijne kerstOverige wensen voor het nieuwe jaar volgen later
![]()
Fijne kerstdagen allemaalquote:Op woensdag 24 december 2025 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Fijne kerst iedereen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |