abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219562060
Ben even emotioneel uitgeput
Toch een pittige periode gehad
Kerst en O&N vind ik altijd spannend

De dingen lopen Toch anders. Wil eigenlijk deze week (tot twee januari) mijn ritme wat opschuiven. Blijf anders bezig met brak zijn.

Met kerst bij mijn moeder word ik ook geacht uit te slapen
Wat lekker is
Dus, als ik het red, ga ik vast een uurtje schuiven
  maandag 22 december 2025 @ 19:43:01 #102
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219562460
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee
:{
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP maandag 22 december 2025 @ 21:14:35 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219563838
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 14:05 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Is dat zo'n theehuis voor mensen uit het midden oosten?
Sow.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 23 december 2025 @ 09:41:56 #104
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219566309
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Sow.
Die zie je veel in grote steden.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 december 2025 @ 09:50:57 #105
Brabo Bastard
pi_219566346
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Die zie je veel in grote steden.
Maar CotS leeft toch in haar huisje? :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219566353
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben even emotioneel uitgeput
Toch een pittige periode gehad
Kerst en O&N vind ik altijd spannend

De dingen lopen Toch anders. Wil eigenlijk deze week (tot twee januari) mijn ritme wat opschuiven. Blijf anders bezig met brak zijn.

Met kerst bij mijn moeder word ik ook geacht uit te slapen
Wat lekker is
Dus, als ik het red, ga ik vast een uurtje schuiven
Jij ben wel van het plannen he :P
Is dat iets wat in je karakter zit of is het iets wat een beetje in je "ziekbeeld" zit verankerd.

Herken sommige dingen wel hoor.
Dan wil ik dit. Dan ga ik dat doen
En dan zegt de dokter of psych, nee je gaat nu nog even niet stoppen met roken of nee, je gaat die baan niet accepteren en ik dan huh maar...

Droopie het is soms al niet makkelijk, als jij jezelf dan nog meer moeilijkheden gaat creeeren dan is dat niet slim.
Hell To The Liars
  dinsdag 23 december 2025 @ 09:57:44 #107
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219566383
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maar CotS leeft toch in haar huisje? :@
Ja, maar ik las iets over thee drinken in een buurtcentrum. Wij hadden er ook één die werd gekaapt door bejaarden. :D Uiteindelijk ging die dicht, omdat ze geen drankvergunning konden krijgen. :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 december 2025 @ 10:04:22 #108
Brabo Bastard
pi_219566426
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ja, maar ik las iets over thee drinken in een buurtcentrum. Wij hadden er ook één die werd gekaapt door bejaarden. :D Uiteindelijk ging die dicht, omdat ze geen drankvergunning konden krijgen. :P
Bierjaarden :(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219567168
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 09:52 schreef Droopie het volgende:

[..]
Jij ben wel van het plannen he :P
Is dat iets wat in je karakter zit of is het iets wat een beetje in je "ziekbeeld" zit verankerd.

Herken sommige dingen wel hoor.
Dan wil ik dit. Dan ga ik dat doen
En dan zegt de dokter of psych, nee je gaat nu nog even niet stoppen met roken of nee, je gaat die baan niet accepteren en ik dan huh maar...

Droopie het is soms al niet makkelijk, als jij jezelf dan nog meer moeilijkheden gaat creeeren dan is dat niet slim.
Plannen is karakter en vind ik fijn :) geeft houdvast en rust. Veel adviezen neem ik ter harte, maar plannen maakt me gewoon gelukkig en rustig. Ik ben gewoon niet zo spontaan. Ik ga niet over de rooie als de planning niet lukt, dus het is niet problematisch

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Het is hier een gezellige en waardevolle plek.
  dinsdag 23 december 2025 @ 13:08:26 #110
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219567683
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bierjaarden :(
Zoep'n en wer naor hoes toe kroep'n. ;)
pi_219568981
Merk dat ik spanning heb voor de feestdagen.

Wanneer ik morgen bij mijn moeder ben is dat wel voorbij. Alleen loop nu enorm te stressen

Kom ook amper tot wat. Baal echt van mezelf

Ben bang dingen te vergeten of dat de cadeaus die ik gekocht heb wel leuk genoeg zijn etc

Alleen wat als
pi_219569158
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Merk dat ik spanning heb voor de feestdagen.

Wanneer ik morgen bij mijn moeder ben is dat wel voorbij. Alleen loop nu enorm te stressen

Kom ook amper tot wat. Baal echt van mezelf

Ben bang dingen te vergeten of dat de cadeaus die ik gekocht heb wel leuk genoeg zijn etc

Alleen wat als
Dit komt me wel bekend voor, ik heb dat ook maar heb er zo lezen in mindere mate last van dan jij dat hebt
pi_219574940
Om zes uur wakker, want stel dat ik me verslaap _O-
Taxi is er om 9.45 (moeders trakteert) dus dat is gemakkelijk
De kerstcadeaus vindt ze vast leuk

Komende dagen uiteraard weinig/niet online, ivm gezelligheid

Wel een afspraak geregeld voor maandag met mijn begeleider. Voelt toch wel als fijn aan. Even bespreken hoe ik mijn ritme weer op de rit moet krijgen na O&N
Mezelf kennende stort ik tweede kerstdag thuis een beetje in. Is elk jaar zo, dat maakt een extra gesprekje ook fijner.
In mijn hoofd ben ik bang dat ze boos worden omdat ik die afspraak heb laten inplannen. In de realiteit zijn ze vast tevreden dat ik op tijd zelf hulp vraag

Maar nu eerst een bakkie koffie en dan gezellig naar mijn moeder
Gaat leuk worden

ik wens jullie allemaal vast een heel fijne kerst O+
:P Overige wensen voor het nieuwe jaar volgen later :P O-)
  woensdag 24 december 2025 @ 07:40:52 #114
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219574954
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 07:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

Wel een afspraak geregeld voor maandag met mijn begeleider. Voelt toch wel als fijn aan. Even bespreken hoe ik mijn ritme weer op de rit moet krijgen na O&N
Mezelf kennende stort ik tweede kerstdag thuis een beetje in. Is elk jaar zo, dat maakt een extra gesprekje ook fijner.
In mijn hoofd ben ik bang dat ze boos worden omdat ik die afspraak heb laten inplannen. In de realiteit zijn ze vast tevreden dat ik op tijd zelf hulp vraag

Gaat leuk worden

Fijne Kerst O+
Je doet het zo ongelooflijk goed :*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  Spellchecker woensdag 24 december 2025 @ 07:46:55 #115
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219574965
quote:
17s.gif Op woensdag 24 december 2025 07:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Fijne Kerst O+
Je doet het zo ongelooflijk goed :*
Dit! @ChildoftheStars O+ ^O^

Mooi Kerstfeest ~:)
pi_219575095
Fijne Kerstdagen CofS! ~:)
Kerstmis en Oudejaarsavond roepen bij veel mensen stress en onzekerheid op. Bij jou nog iets meer. Maar wat ik zo goed van jou vind: de rationele reactie erop kun jij ook verwoorden. De cadeaus die jij hebt gekocht vinden ze vast leuk! En eigenlijk gaat het toch helemaal niet om de cadeaus, maar om het gezellig samen zijn? Dat jij erbij bent, is op zichzelf al een cadeautje. En je zou jouw begeleider natuurlijk ook kunnen vragen wat hij/zij ervan vindt dat je preventief een afspraak hebt ingepland omdat je weet dat dit een moeilijke periode voor je is. Dan hoef je niet te gissen wat iemand denkt. Al heb je gelukkig zelf al wel een idee. En ik vermoed dat jouw idee best 'ns kan kloppen.
pi_219575173
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 08:40 schreef Groepfunder het volgende:
Fijne Kerstdagen CofS! ~:)
Kerstmis en Oudejaarsavond roepen bij veel mensen stress en onzekerheid op. Bij jou nog iets meer. Maar wat ik zo goed van jou vind: de rationele reactie erop kun jij ook verwoorden. De cadeaus die jij hebt gekocht vinden ze vast leuk! En eigenlijk gaat het toch helemaal niet om de cadeaus, maar om het gezellig samen zijn? Dat jij erbij bent, is op zichzelf al een cadeautje. En je zou jouw begeleider natuurlijk ook kunnen vragen wat hij/zij ervan vindt dat je preventief een afspraak hebt ingepland omdat je weet dat dit een moeilijke periode voor je is. Dan hoef je niet te gissen wat iemand denkt. Al heb je gelukkig zelf al wel een idee. En ik vermoed dat jouw idee best 'ns kan kloppen.
Dank je wel O+ ik doe mijn best. Probeer mezelf te trainen met helpende gedachte en relativeren van mijn eigen gedachten. Het helpt nog niet, maar we gaan stug door

Van de week zei de psych hetzelfde tegen mij (van wat jij zegt) en dat ze het daarom zo leuk vindt om met me te werken...
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 december 2025 @ 09:36:57 #119
Brabo Bastard
pi_219575383
Fijne Kerstdagen lieve CotS O+
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 24 december 2025 @ 09:37:56 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219575391
Fijne kerst!
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 24 december 2025 @ 09:38:04 #121
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219575392
quote:

Gaat leuk worden

Jij ook een fijne kerst! >:O >:O
  woensdag 24 december 2025 @ 09:39:58 #122
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219575407
Fijne feestdagen CotS O+
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 december 2025 @ 09:55:56 #123
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219575533
Fijne kerstdagen CotS en ook alle meelezers in dit topic. Je komt er wel doorheen, jij kunt dat!
pi_219576525
quote:

Gaat leuk worden

Geniet O+

Geldt voor een ieder hier O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219577283
Dank jullie wel O+

Fijne kerst iedereen ~:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: