Doet gewoon meequote:Op woensdag 17 december 2025 21:42 schreef Coco het volgende:
Zonder Valente is Feyenoord helemaal nergens.
Goh.
Fred?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:43 schreef Coco het volgende:
Wederom een grimmige sfeer in het Feyenoord topic.
Loopt zeker een chikie langsquote:Op woensdag 17 december 2025 21:45 schreef GGMM het volgende:
Het publiek dat wel is komen opdagen (dus niet @:caland) fluit.
lolquote:
Doe er wat aan dan!quote:Op woensdag 17 december 2025 21:43 schreef Coco het volgende:
Wederom een grimmige sfeer in het Feyenoord topic.
Straks minder effect op de scheids als ze gaan schreeuwen om een penaltyquote:Op woensdag 17 december 2025 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
Veel mensen verkleed als stoeltje in de Kuip @:zipportal
Het is 3-2!!quote:Op woensdag 17 december 2025 21:47 schreef GGMM het volgende:
@:dombohetolifantje1 je raadt het nooit
Potverdikkie, wat leuk voor ze!quote:Op woensdag 17 december 2025 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Vlak voor het einde van de wedstrijd (minuut 89) scoort Almere City
Het is 2-3!!
Als Feyenoord kampioen word wil ik dat wel doenquote:Op woensdag 17 december 2025 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch
Maar @:gurneyisbestoke reageerde niet op m'n vraag of hij wat te doen had deze zomer dus ik laat hem nog even staan
Die man heet Valentequote:
Was machine.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:56 schreef GGMM het volgende:
Weet je wat mij nu wel heel goed zou uitkomen? Als mijn wasmachine kapot gaat
quote:Op woensdag 17 december 2025 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man heet Valente
Ik zal posts van jou waar 'Valenta' instaat vanaf nu dan ook verwijderen.
Met een late dubieuze strafschop?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Het is wachten op de luizige ontsnapping van Feyenoord, waarschijnlijk in een verlenging
Bijvoorbeeldquote:
Goede vraag.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet in de dartstopics te vinden?
Morgen weer vroeg op en naar het werk.quote:
Gaat de bekerhouder sneuvelen? U ziet het op ESPN4!quote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Morgen weer vroeg op en naar het werk.
Akkoord.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:39 schreef GGMM het volgende:
@:coco ik neem dat gifje met die geit misschien dat jij dan een andere kan kiezen
Haha, snapte.quote:
JAAAAAAAAAAAAA MIJN BOODSCHAP IS DOORGEKOMENquote:
Raptorix had nog een mooie meltdown in het Marco Borsato topicquote:Op woensdag 17 december 2025 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
@:raptorix had hem al in het zonnetje gezet
En straks zeker tijd rekken als die voor staatquote:Op woensdag 17 december 2025 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd of Van Persie dit een topwedstrijd vond en Feyenoord de enige ploeg was die wilde voetballen vanavond
Vond hij hem schuldig?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Raptorix had nog een mooie meltdown in het Marco Borsato topic
Gewoon naar bed gaan en morgen zie je de uitslag welquote:Op woensdag 17 december 2025 22:48 schreef GGMM het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin in verlenging en penalty's
Dan heb ik nog liever dat Feyenoord in reguliere speeltijd wint
Mee eens, maatquote:Op woensdag 17 december 2025 22:48 schreef GGMM het volgende:
Heerenveen mag ookquote:Op woensdag 17 december 2025 22:48 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2025 22:48 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig ik ook nog.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blij dat ik het gifje nog had staan
Ueda is ziek geweestquote:Op woensdag 17 december 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
De implosie van Feyenoord bewijst maar weer eens hoe belangrijk het mentale aspect is, want dit soort potjes verlies je ook met name door een gebrek aan zelfvertrouwen
Ik de popcorn voor het interview met van Persie.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik pak even een zak chips voor de analyse van Mario Been
Welke smaak?quote:Op woensdag 17 december 2025 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Hij zegt altijd wel de goede dingen, voor zover je iets kunt zeggen.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:04 schreef William_Papadin het volgende:
Pratende goatee is verdrietig
Paprika, zodat ik met een lekkere oranje balzak onder de dekens kan kruipenquote:
Vadsig zwijn.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik de popcorn voor het interview met van Persie.
quote:Op woensdag 17 december 2025 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paprika, zodat ik met een lekkere oranje balzak onder de dekens kan kruipen
quote:Op woensdag 17 december 2025 23:04 schreef TheVulture het volgende:
ESPN mag wel eens de bezem door dat zootje halen.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Been verdedigt Van Persie: 'Feyenoord staat gewoon tweede met vijf punten voorsprong op Ajax. Dat is eigenlijk een geweldige prestatie.'
https://t.co/2VgVnM9khQ
Mario Been is een parodie op een analist.
Sterktequote:Op donderdag 18 december 2025 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nog een jaartje in Spakenburg gewoond trouwens.
Oh iedereen zit in Spakenburg en ze hebben jou niet meegevraagd?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, vandaar dat het zo rustig was
Aletha > Fresia.quote:
Fresia had gisteren onbedoeld wel de beste opmerking sinds lange tijd.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 19:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Fresia had gisteren onbedoeld wel de beste opmerking sinds lange tijd.
Ik had het al in het Feyenoord topic gezet maar hier nog maar een keer:
Hoogtepunt gisteren was toch wel dat Fresia, na een interview met van Persie over hoe slecht het ging en of het nog wel goed kwam en zo alles, tegen Mario Been zei: "Mario, jij kent dit gevoel als geen ander"
quote:Op donderdag 18 december 2025 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ørjasæter, lekker typen met Shift + Alt Gr + L en Alt Gr + Z
quote:Op donderdag 18 december 2025 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol Sparta.
edit: oh, Sparta speelt uit
Lol Willem II.
quote:Op donderdag 18 december 2025 19:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Fresia had gisteren onbedoeld wel de beste opmerking sinds lange tijd.
Ik had het al in het Feyenoord topic gezet maar hier nog maar een keer:
Hoogtepunt gisteren was toch wel dat Fresia, na een interview met van Persie over hoe slecht het ging en of het nog wel goed kwam en zo alles, tegen Mario Been zei: "Mario, jij kent dit gevoel als geen ander"
Maak die 10e dan ook maar.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
0-9, tweede grootste overwinning van RKC Waalwijk ooit dus.
Ze zien er allemaal hetzelfde uit. Zodra je per ongeluk met de rug de verkeerde kant op komt te staan pakt je eigen groep jou ook aanquote:Op donderdag 18 december 2025 23:07 schreef Momo het volgende:
[ x ]
@:Drizzt_DoUrden
Nog aan het knokken geweest?
Lekker handig ook jaquote:Op vrijdag 19 december 2025 01:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zien er allemaal hetzelfde uit. Zodra je per ongeluk met de rug de verkeerde kant op komt te staan pakt je eigen groep jou ook aan
De Treffers - PSVquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:46 schreef Slobeend het volgende:
Ajax zal wel weer de enige amateurclub zijnde de De Treffers loten.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:46 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord zal wel weer thuis loten,quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:46 schreef Slobeend het volgende:
Drizzt zat zich voor deze pot in te dekken. (lol)quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:58 schreef GGMM het volgende:
Ik begreep dat de fans van Twente zich ernstig misdragen hebben
Hopelijk worden ze uit de beker gezet
Hebben het hele bekerseizoen thuis gelootquote:Op vrijdag 19 december 2025 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord zal wel weer thuis loten,
Oh, wacht
Dat zag je ook wel aan de zwarte jasjes.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:40 schreef Momo het volgende:
Schijnt dat dat Utrecht fans waren en geen Spakenburg fans die met Twente gingen knokken.
Thuis voor de buis ja whehehheehquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd of Feyenoord straks weer thuis gaat loten.
Ja nu welquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuke wedstrijdjes zeg voor de neutrale supporter.
En laat ik dat toevallig nu net zijn!
Ja hoor, natuurlijk weer tegen Ajaxquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:53 schreef Kopiko het volgende:
ACHTSTE FINALES:
sc Heerenveen - RKC Waalwijk
AZ - Ajax
FC Utrecht - FC Twente
Sparta Rotterdam - FC Volendam
FC Den Bosch - PSV
Almere City - Telstar
De Treffers - NEC
Go Ahead Eagles - Heracles Almelo
Speeldata:13-15 januari.
Je kon bijna geen betere loting krijgen toch?quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja hoor, natuurlijk weer tegen Ajax
Nee die spelen tegen NEC.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
AjAx ZaL WeL WeEr De TrEfFeRs LoTeN
Fieeeuwwwwwwwwquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:43 schreef Paul het volgende:
Utrecht twente wordt gezellig met de supporters onderling 😵💫😝
Het gevecht van gisteren kunnen ze gezellig verder uitvechtenquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:43 schreef Paul het volgende:
Wat moesten die paupers van jullie in Spakenburg?quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:43 schreef Paul het volgende:
Wordt het de tiende keer op rij dat Ajax niet wint van AZ, dat is de vraag.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kon bijna geen betere loting krijgen toch?
Was niet zo. Waren Spakenburgersquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat moesten die paupers van jullie in Spakenburg?
Bijna.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:46 schreef Slobeend het volgende:
Nee dat niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:46 schreef Slobeend het volgende:
Ho maar weer.quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar misschien Treffen ze ze in de volgende ronde nog.
Tuurlijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |