Ik heb nog een triple in de koelkast staan, zou dat helpen? Helaas geen dubbel.quote:
Wowquote:Op woensdag 17 december 2025 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb nog een triple in de koelkast staan, zou dat helpen? Helaas geen dubbel.
[..]
[..]
[..]
Daar zou ik erg veel respect voor hebben.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Denk dat Campbell er nu wel overheen gaat.
Dat was zelfs vierdubbel.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Oke rustig maarquote:Op woensdag 17 december 2025 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier ging iets mis.quote:
Qua dart of als hij over Sevada heen zou kunnen springen?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zou ik erg veel respect voor hebben.
Jaquote:Op woensdag 17 december 2025 20:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Qua dart of als hij over Sevada heen zou kunnen springen?
Ik heb overigens niks te klagen, mijn schoonfamilie woont in de VS en die zie ik pas in februari. Eerste Kerstdag met mijn ouders en zus, en dan ben ik er al van afquote:Op woensdag 17 december 2025 17:14 schreef WheeledWarrior het volgende: [..] Familie die vraagt 'hoe gaat het op je werk?' en 'ga je binnenkort nog op vakantie?'
Wat een genot.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb overigens niks te klagen, mijn schoonfamilie woont in de VS en die zie ik pas in februari. Eerste Kerstdag met mijn ouders en zus, en dan ben ik er al van af
Gefeliciteerd! Hoe jong ben je geworden?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond vrienden
Omdat ik jarig ben mag ik van mijn vriendin twee schermen aan hebben, een met Barney en een met Feyenoord
Jeetje, een uitzondering. Strenge vriendin.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond vrienden
Omdat ik jarig ben mag ik van mijn vriendin twee schermen aan hebben, een met Barney en een met Feyenoord
Met of zonder bakje chips?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond vrienden
@GurneyIsBestOke heeft thuis niks te vertellen.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, een uitzondering. Strenge vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |