TS denkt dat schaamlippen een mythe is ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:28 schreef Lenny77 het volgende:
Whut? 1 rechte lijn??
![]()
Mannen intiem scheren is 10 keer makkelijker dan vrouwen.
En ze bloeden alletwee even hard en bij haar is het ook gevoelig..
Grote schaamlippen, kleine schaamlippen, flardjes en groefjes, clitje, clitkapje, geen normale huid aan de binnenkant maar slijmvliezen,...quote:Op woensdag 17 december 2025 22:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
TS denkt dat schaamlippen een mythe is ofzo.
quote:Op woensdag 17 december 2025 22:49 schreef Lenny77 het volgende:
Grote schaamlippen, kleine schaamlippen, flardjes en groefjes, clitje, clitkapje
Haha. Precies wat ik ook dacht. Niet voor niets dat vrouwen zo vaak scheerwondjes hebben daaronder. Ook weer een extra reden waarom ik blij ben man te zijn. Ik heb ook het idee dat een vrouw vaker ‘moet’ scheren, bij haar wordt het al snel schuurpapier terwijl dat bij hem niet uit maakt omdat het meer voor het oog is.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:28 schreef Lenny77 het volgende:
Whut? 1 rechte lijn??
![]()
Is gewoon ragebaitquote:Op woensdag 17 december 2025 22:28 schreef Lenny77 het volgende:
Whut? 1 rechte lijn??
![]()
Klopt inderdaad. Het echte mooie gladde is er maar voor iets van 12u ofzoquote:Op donderdag 18 december 2025 00:30 schreef embedguy het volgende:
[..]
Haha. Precies wat ik ook dacht. Niet voor niets dat vrouwen zo vaak scheerwondjes hebben daaronder. Ook weer een extra reden waarom ik blij ben man te zijn. Ik heb ook het idee dat een vrouw vaker ‘moet’ scheren, bij haar wordt het al snel schuurpapier terwijl dat bij hem niet uit maakt omdat het meer voor het oog is.
Vind n piemel sowieso niet echt sexy.. een stijve die door een broek/onderbroek heen zichtbaar is wel. Maar echt de piemel zelf? Naahquote:Op donderdag 18 december 2025 07:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even offtopic, maar een volledig kale piemel is zo niet sexy. Vind ik. Ik vind het echt een vreselijk gezicht
Eens ja. In slappe staat is het niet echt iets opwindends nee.quote:Op donderdag 18 december 2025 08:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vind n piemel sowieso niet echt sexy.. een stijve die door een broek/onderbroek heen zichtbaar is wel. Maar echt de piemel zelf? Naah
Een kut moet het ook niet hebben van haar uiterlijk.quote:Op donderdag 18 december 2025 08:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vind n piemel sowieso niet echt sexy.. een stijve die door een broek/onderbroek heen zichtbaar is wel. Maar echt de piemel zelf? Naah
Voel je je direct beledigd?quote:Op donderdag 18 december 2025 10:19 schreef DerekB het volgende:
[..]
Een kut moet het ook niet hebben van haar uiterlijk.
Spreek voor jezelf, ik vind het juist enorm mooi stukje, los van het opwindende.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:19 schreef DerekB het volgende:
[..]
Ja, dit heb ik dus ook. Hoe kun je als vrouw altijd glad geschoren zijn zonder jeuk vraag ik me af.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:22 schreef Sakura het volgende:
In het verleden wel geschoren, maar na enkele dagen helemaal rood en bijna ontstoken ziet het er niet erg aantrekkelijk uit 😜 En dit nog los van de constante jeuk.
Blijft dus voortaan bij wat bijknippen als we naar een parenclub gaan of trio/partnerruil thuis.
En dit heb ik ook. Vind een kale piemel ook niet sexy.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even offtopic, maar een volledig kale piemel is zo niet sexy. Vind ik. Ik vind het echt een vreselijk gezicht
Dit iddquote:Op woensdag 17 december 2025 22:28 schreef Lenny77 het volgende:
Whut? 1 rechte lijn??
![]()
En dit, gewoon beetje trimmenquote:Op donderdag 18 december 2025 07:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klopt ook.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:19 schreef DerekB het volgende:
[..]
Is het ook. Het staat heel kinderlijk.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat ja. Een kale torso vind ik ook niet geweldig, al kan ik dat beter hebben dan een kaal geslachtsdeel. Mannen moeten mannelijk zijn. Niet jongensachtig.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is het ook. Het staat heel kinderlijk.
Zo is dat.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat ja. Een kale torso vind ik ook niet geweldig, al kan ik dat beter hebben dan een kaal geslachtsdeel. Mannen moeten mannelijk zijn. Niet jongensachtig.
quote:Op donderdag 18 december 2025 13:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is het ook. Het staat heel kinderlijk.
Dat heb ik dus met een kale foef ook.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat ja. Een kale torso vind ik ook niet geweldig, al kan ik dat beter hebben dan een kaal geslachtsdeel. Mannen moeten mannelijk zijn. Niet jongensachtig.
Het likt wel lekker.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik dus met een kale foef ook.
Ik wil een vrouw. Geen meisje.
Geen kans op luizen in je snor.quote:
Zo is dat.quote:
Vrouwen ook vrouwelijk. Maar dat zit voor mij in andere dingen dan schaamhaar. Een net streepje kan ik nog wel waarderen, maar soms zie je figuren met totale wildgroei, alsof er nog nooit iets is gefatsoeneerd. Zo onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Precies. Ik heb geen idee waarom sommige mannen dat moeilijk vinden. En scheerGEL is inderdaad veel fijner dan scheerSCHUIM. Ook voor je gezicht wat mij betreft. Ik doe het wel altijd onder de douche. Het nadeel daarvan is dat 5 minuten douchen te kort is.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Kom op hoor, je intieme delen scheren is echt niet moeilijk
Oneens.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:19 schreef DerekB het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij trimmen.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Kom op hoor, je intieme delen scheren is echt niet moeilijkIk scheer mezelf regelmatig en heb ook meerdere dames mooi glad mogen scheren zonder afgesneden lippen
Pro tips:
1. Uiteraard goede en scherpe mesjes gebruiken. Geen wegwerp meuk van de Action. Gewoon een goede Gillette Mach 5 of iets dergelijks. En ook dan niet 3 jaar met hetzelfde mesje door blijven scheren. Na een paar scheerbeurten gewoon wegmieteren.
2. Gebruik scheerGEL, geen scheerSCHUIM, en wees niet te zuinig. Scheert een stuk fijner vind ik
3. Wat je ook doet, scheer NIET tegen de haarrichting in. Het resultaat is onder de douche misschien gladder, maar het veroorzaakt ook talloze ingroeiende haren, met alle gevolgen van dien. Accepteer dat scheren nooit 100% glad wordt, maar glad genoeg. Wil je het echt 100% glad, dan moet je waxen. Succes daarmee![]()
4. Trek je zak strakJe kan overal prima bij komen.
5. Neem de tijd. Je zou denken dat dat voor zich spreekt als je met vlijmscherpe mesjes bij je zak bezig bent, maar blijkbaar moet het gezegd worden. Maak rustige banen, niet te hard duwen, niet te hard trekken, gewoon het mesje over de huid laten glijden. Dit waarom een kwalitatief mesje belangrijk is.
Snuffel je dan ook even aan je eigen zak?quote:Op zondag 21 december 2025 13:44 schreef Urquhart het volgende:
Ja helemaal glad. Met Nivea aftershave balsem nooit last van jeuk
Tuurlijk... en daarna weer terughangen op de plek waar die hoort.quote:Op zondag 21 december 2025 16:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Snuffel je dan ook even aan je eigen zak?
Daarom gewoon lekker harig.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Grote schaamlippen, kleine schaamlippen, flardjes en groefjes, clitje, clitkapje, geen normale huid aan de binnenkant maar slijmvliezen,...
Ja hoor, zoveel makkelijker als normale huid rondom je piet en je zak even strak trekken.
![]()
Waar laat je dat allemaal dan joh, wat een baggagequote:Op woensdag 17 december 2025 22:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Grote schaamlippen, kleine schaamlippen, flardjes en groefjes, clitje, clitkapje, geen normale huid aan de binnenkant maar slijmvliezen,...
Ja hoor, zoveel makkelijker als normale huid rondom je piet en je zak even strak trekken.
![]()
Wat is IPL?quote:Op maandag 29 december 2025 07:54 schreef Vanyel het volgende:
Wmb zo kaal mogelijk voor beide partijen.
DaaromIPL
Intense Pulsed Light.quote:
Klinkt wel sexy als je het zo zegtquote:Op maandag 29 december 2025 08:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Intense Pulsed Light.
Ontharen met lichtflitsen. Dat kun je laten doen bij een dure hut of zelf thuis aanpakken met bijvoorbeeld een Philips Lumea. Werkt niet op blond, rood of grijs haar, moeite met donkere huid. Maar als je dat allemaal niet hebt, kun je er redelijk tot compleet haarloos mee worden.
Wat bizar dat zo iets werkt afhankelijk van haarkleur? je zou zeggen dat het de haarzakjes kapot maakt.quote:Op maandag 29 december 2025 08:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Intense Pulsed Light.
Ontharen met lichtflitsen. Dat kun je laten doen bij een dure hut of zelf thuis aanpakken met bijvoorbeeld een Philips Lumea. Werkt niet op blond, rood of grijs haar, moeite met donkere huid. Maar als je dat allemaal niet hebt, kun je er redelijk tot compleet haarloos mee worden.
https://forum.fok.nl/topic/2680563quote:Op maandag 29 december 2025 09:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder pics
Send your Dick pics!
Wat is dit voor iets? Een topic waar je uitsluitend piemels ziet?quote:Op maandag 29 december 2025 18:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/topic/2680563
Heel veel naakte mannelijke FOK!kers.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat is dit voor iets? Een topic waar je uitsluitend piemels ziet?
Ben jij daar ook te zien? Want dan ga ik wel even kijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heel veel naakte mannelijke FOK!kers.
Stelt niet meer zoveel voor hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heel veel naakte mannelijke FOK!kers.
Haha bedpartnerquote:Op woensdag 17 december 2025 22:13 schreef joe.joe het volgende:
Ja, ik scheer daar (net als oksel). Vind ik verzorgder ogen en lijkt me voor bedpartner fijner. Andersom vind ik het ook fijn als ze daar verzorgd zijn. Het oog wil ook wat.
Neequote:Op dinsdag 30 december 2025 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ben jij daar ook te zien? Want dan ga ik wel even kijken natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |