TS denkt dat schaamlippen een mythe is ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:28 schreef Lenny77 het volgende:
Whut? 1 rechte lijn??
![]()
Mannen intiem scheren is 10 keer makkelijker dan vrouwen.
En ze bloeden alletwee even hard en bij haar is het ook gevoelig..
Grote schaamlippen, kleine schaamlippen, flardjes en groefjes, clitje, clitkapje, geen normale huid aan de binnenkant maar slijmvliezen,...quote:Op woensdag 17 december 2025 22:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
TS denkt dat schaamlippen een mythe is ofzo.
quote:Op woensdag 17 december 2025 22:49 schreef Lenny77 het volgende:
Grote schaamlippen, kleine schaamlippen, flardjes en groefjes, clitje, clitkapje
Haha. Precies wat ik ook dacht. Niet voor niets dat vrouwen zo vaak scheerwondjes hebben daaronder. Ook weer een extra reden waarom ik blij ben man te zijn. Ik heb ook het idee dat een vrouw vaker ‘moet’ scheren, bij haar wordt het al snel schuurpapier terwijl dat bij hem niet uit maakt omdat het meer voor het oog is.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:28 schreef Lenny77 het volgende:
Whut? 1 rechte lijn??
![]()
Is gewoon ragebaitquote:Op woensdag 17 december 2025 22:28 schreef Lenny77 het volgende:
Whut? 1 rechte lijn??
![]()
Klopt inderdaad. Het echte mooie gladde is er maar voor iets van 12u ofzoquote:Op donderdag 18 december 2025 00:30 schreef embedguy het volgende:
[..]
Haha. Precies wat ik ook dacht. Niet voor niets dat vrouwen zo vaak scheerwondjes hebben daaronder. Ook weer een extra reden waarom ik blij ben man te zijn. Ik heb ook het idee dat een vrouw vaker ‘moet’ scheren, bij haar wordt het al snel schuurpapier terwijl dat bij hem niet uit maakt omdat het meer voor het oog is.
Vind n piemel sowieso niet echt sexy.. een stijve die door een broek/onderbroek heen zichtbaar is wel. Maar echt de piemel zelf? Naahquote:Op donderdag 18 december 2025 07:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even offtopic, maar een volledig kale piemel is zo niet sexy. Vind ik. Ik vind het echt een vreselijk gezicht
Eens ja. In slappe staat is het niet echt iets opwindends nee.quote:Op donderdag 18 december 2025 08:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vind n piemel sowieso niet echt sexy.. een stijve die door een broek/onderbroek heen zichtbaar is wel. Maar echt de piemel zelf? Naah
Een kut moet het ook niet hebben van haar uiterlijk.quote:Op donderdag 18 december 2025 08:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vind n piemel sowieso niet echt sexy.. een stijve die door een broek/onderbroek heen zichtbaar is wel. Maar echt de piemel zelf? Naah
Voel je je direct beledigd?quote:Op donderdag 18 december 2025 10:19 schreef DerekB het volgende:
[..]
Een kut moet het ook niet hebben van haar uiterlijk.
Spreek voor jezelf, ik vind het juist enorm mooi stukje, los van het opwindende.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:19 schreef DerekB het volgende:
[..]
Een kut moet het ook niet hebben van haar uiterlijk.
Ja, dit heb ik dus ook. Hoe kun je als vrouw altijd glad geschoren zijn zonder jeuk vraag ik me af.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:22 schreef Sakura het volgende:
In het verleden wel geschoren, maar na enkele dagen helemaal rood en bijna ontstoken ziet het er niet erg aantrekkelijk uit 😜 En dit nog los van de constante jeuk.
Blijft dus voortaan bij wat bijknippen als we naar een parenclub gaan of trio/partnerruil thuis.
En dit heb ik ook. Vind een kale piemel ook niet sexy.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even offtopic, maar een volledig kale piemel is zo niet sexy. Vind ik. Ik vind het echt een vreselijk gezicht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |