Intense Pulsed Light.quote:
Klinkt wel sexy als je het zo zegtquote:Op maandag 29 december 2025 08:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Intense Pulsed Light.
Ontharen met lichtflitsen. Dat kun je laten doen bij een dure hut of zelf thuis aanpakken met bijvoorbeeld een Philips Lumea. Werkt niet op blond, rood of grijs haar, moeite met donkere huid. Maar als je dat allemaal niet hebt, kun je er redelijk tot compleet haarloos mee worden.
Wat bizar dat zo iets werkt afhankelijk van haarkleur? je zou zeggen dat het de haarzakjes kapot maakt.quote:Op maandag 29 december 2025 08:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Intense Pulsed Light.
Ontharen met lichtflitsen. Dat kun je laten doen bij een dure hut of zelf thuis aanpakken met bijvoorbeeld een Philips Lumea. Werkt niet op blond, rood of grijs haar, moeite met donkere huid. Maar als je dat allemaal niet hebt, kun je er redelijk tot compleet haarloos mee worden.
https://forum.fok.nl/topic/2680563quote:Op maandag 29 december 2025 09:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder pics
Send your Dick pics!
Wat is dit voor iets? Een topic waar je uitsluitend piemels ziet?quote:Op maandag 29 december 2025 18:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/topic/2680563
Heel veel naakte mannelijke FOK!kers.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat is dit voor iets? Een topic waar je uitsluitend piemels ziet?
Ben jij daar ook te zien? Want dan ga ik wel even kijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heel veel naakte mannelijke FOK!kers.
Stelt niet meer zoveel voor hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heel veel naakte mannelijke FOK!kers.
Haha bedpartnerquote:Op woensdag 17 december 2025 22:13 schreef joe.joe het volgende:
Ja, ik scheer daar (net als oksel). Vind ik verzorgder ogen en lijkt me voor bedpartner fijner. Andersom vind ik het ook fijn als ze daar verzorgd zijn. Het oog wil ook wat.
Neequote:Op dinsdag 30 december 2025 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ben jij daar ook te zien? Want dan ga ik wel even kijken natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |