Nee.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:40 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Ja, gewoon ontkenning en frustratie.
Ja, vanuit india.quote:
Een plaatje dat overduidelijk de Verenigde Staten als doelgroep heeft (en zelfs daar maar een klein deel van) is serieus? Het is vooral onzin.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:46 schreef Since2003 het volgende:
[..]
De Twitter post is serieus. Dit ligt aan de grondslag waarom Europa en de NAVO maar niet van de grond lijkt te komen. Zowel aan het Oekraïense front als het thuisfront.
De manier hoe mensen daar op reageren doen ze zelf.
Dit is onzinquote:Op donderdag 18 december 2025 14:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een plaatje dat overduidelijk de Verenigde Staten als doelgroep heeft
Jawel, alles wat daar staat speelt zich vooral af in (digitale) bubbels in de vs.quote:
Rusland en vrede.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kremlinwoordvoerder Dmitry Peskov zei dat Rusland "streeft naar vrede, niet naar een staakt-het-vuren".
![]()
https://www.nu.nl/spannin(...)rt-aanvallen-op.html
Chronische woedende jaloezie op de westerse verworvenheden en dus ons maar aanvallen. Zo komisch. Als het niet zo tragisch was gezien alle mensenlevens wat het verwoest.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:48 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Rusland en vrede.Die hersendode zuiplappen willen alleen maar trammelant, altijd al.
Mijn hemel wat een gaar argument.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jawel, alles wat daar staat speelt zich vooral af in (digitale) bubbels in de vs.
Geef eens antwoord in plaats van de boel te ontkennen en ontwijken zonder onderbouwing.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:01 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een gaar argument.
Stel jij nou eens een inhoudelijke vraag relevant aan de tweet die ik neerzette dan. Die lees ik namelijk nergensquote:Op donderdag 18 december 2025 16:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geef eens antwoord in plaats van de boel te ontkennen en ontwijken zonder onderbouwing.
Je tweet is niet inhoudelijk, daar wijs ik je op.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:14 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Stel jij nou eens een inhoudelijke vraag relevant aan de tweet die ik neerzette dan. Die lees ik namelijk nergens
Dat is wel te begrijpen toch?quote:Op donderdag 18 december 2025 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kremlinwoordvoerder Dmitry Peskov zei dat Rusland "streeft naar vrede, niet naar een staakt-het-vuren".
![]()
https://www.nu.nl/spannin(...)rt-aanvallen-op.html
Wat is dan volgens jou vrede?quote:Op donderdag 18 december 2025 17:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is wel te begrijpen toch?
Anders krijg je een Minsk 3 situatie.
Rusland wil alleen maar stoppen met de oorlog als ze op alle vlakken 100% hun zin krijgen anders dwingen ze het militair af, zeggen ze.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is wel te begrijpen toch?
Anders krijg je een Minsk 3 situatie.
Duidelijke afspraken waar iedereen zich aan houdt en waar iedereen tevreden mee is.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou vrede?
Lol, zegt degene die met een "Europese regeringen vinden geen soldaten" même aan komt zetten, terwijl zowat ieder land een toename in aanmelding ziet.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:24 schreef Since2003 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Haha wat jullie nu ervaren heet de eerste fase van rouw. Je weet wel, ontkenning, frustratie enzo.
Jaloers? Waarop?quote:Op donderdag 18 december 2025 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Chronische woedende jaloezie op de westerse verworvenheden en dus ons maar aanvallen. Zo komisch. Als het niet zo tragisch was gezien alle mensenlevens wat het verwoest.
Dat is natuurlijk ook retoriek. Maar blijkbaar schatten ze in dat er nu wel meer te halen valt.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland wil alleen maar stoppen met de oorlog als ze op alle vlakken 100% hun zin krijgen anders dwingen ze het militair af, zeggen ze.
Dan wil je dus geen vrede. Een ander afpersen en je eisen door zijn strot duwen, heeft ook niet zo veel met onderhandelen te maken.
Op een ontwikkeld land.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |