Een niet-Christen heeft de kennis in pacht? Denk het niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Naar de kerk gaan of een kruisje dragen maakt je nog geen christen.
Het maakt weinig uit als het alternatief de volledige vernietiging van je woonomgeving is. Dat is veel grotere impact dan het leven in land x of y.quote:
Denk dat overleven bij mensen hogere prio heeft.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het maakt weinig uit als het alternatief de volledige vernietiging van je woonomgeving is. Dat is veel grotere impact dan het leven in land x of y.
De Oekraïners willen geen Russische bezetting. Daarom vechten ze ook door.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het maakt weinig uit als het alternatief de volledige vernietiging van je woonomgeving is. Dat is veel grotere impact dan het leven in land x of y.
Die bereidheid heeft te maken met de mate waarin een land onder druk staat.quote:
De Oekraïners willen niet onder Russische bezetting leven, net als Nederlanders niet onder Duitse bezetting.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk dat overleven bij mensen hogere prio heeft.
Hoho, ze zijn in india zeer begaan met anti-wokeheid.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahja altijd grappig die memes van accounts uit india.
Not.
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 12:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Not.
quote:Op donderdag 18 december 2025 12:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Not.
Haha wat jullie nu ervaren heet de eerste fase van rouw. Je weet wel, ontkenning, frustratie enzo.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die bereidheid heeft te maken met de mate waarin een land onder druk staat.
Niet met je stupide culturewar.
Neuh, want itt jou lul ik niet uit me nek.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:24 schreef Since2003 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Haha wat jullie nu ervaren heet de eerste fase van rouw. Je weet wel, ontkenning, frustratie enzo.
Dat wil ik ook wel lezen.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:35 schreef Haags het volgende:
Ik lees dat er gister weer wat groene mannetjes zijn opgedoken in Estland.
Ja, gewoon ontkenning en frustratie.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neuh, want itt jou lul ik niet uit me nek.
Maar ga nog ff verder met gulzig propaganda consumeren.
https://x.com/MFAestonia/status/2001391153246277634quote:Op donderdag 18 december 2025 12:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Zag het op X. Wilde het hier quoten maar lukte me niet goed.
Dit topic kan prima zonder je getrol.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:24 schreef Since2003 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Haha wat jullie nu ervaren heet de eerste fase van rouw. Je weet wel, ontkenning, frustratie enzo.
De Twitter post is serieus. Dit ligt aan de grondslag waarom Europa en de NAVO maar niet van de grond lijkt te komen. Zowel aan het Oekraïense front als het thuisfront.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit topic kan prima zonder je getrol.
Een Duitse bevrijding zou wel schelen qua benzineprijzen.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:06 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
De Oekraïners willen niet onder Russische bezetting leven, net als Nederlanders niet onder Duitse bezetting.
Dat soort vrouwenboekjes gelul spaar je maar voor het VIVA-forum.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:24 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Je moet de soep gewoon niet heter serveren dan je hem opkan. En anders brand je je lippen maar.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:09 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Dat soort vrouwenboekjes gelul spaar je maar voor het VIVA-forum.
Elke vorm van mobiliteit is bespottelijk duur in dit land.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een Duitse bevrijding zou wel schelen qua benzineprijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |