nee de is nu 4 dage boos op mequote:Op woensdag 17 december 2025 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je even aan @:Chocofan vragen.
NPO start heb ik al. Ga even rondneuzen daar. Netflix en Prime heb ik opgezegd.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg je geen spijt van en is best betaalbaar.
Netflix begint best wel prijzig te worden en Prime heeft nu reclames tussendoor wat vrij irritant is.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
NPO start heb ik al. Ga even rondneuzen daar. Netflix en Prime heb ik opgezegd.
Pizzaquote:Op woensdag 17 december 2025 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga maar even naar de winkel. jullie nog iets ?
Ja, doe maar een pak koffie.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ja, dat is wel een ding ja. Ik wil de nieuwe Fallout nog wel zien.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netflix begint best wel prijzig te worden en Prime heeft nu reclames tussendoor wat vrij irritant is.
Ja en alles wat een beetje de moeite waard is staat wel op spotnet.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netflix begint best wel prijzig te worden en Prime heeft nu reclames tussendoor wat vrij irritant is.
Ik heb er nog 1, maar kom morgen niet langs een winkel. Ik heb ook vrijdag echt een banaan nodig.quote:
Heb wel een fors lijstje ja.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
Laat ik maar niet meer over mandarijnen beginnen.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1, maar kom morgen niet langs een winkel. Ik heb ook vrijdag echt een banaan nodig.
Ik heb wel een mandarijntje
Och heb je het zwaar?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb wel een fors lijstje ja.
Bezorg je ook?
6 euro per rit.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bezorg je ook?
Ik zie Fresh nu door het land gaan met boodschappen.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bezorg je ook?
Nee lukt echt niet, maar na zo'n lief bezorg aanbod zit ik nu wel op pizza te wachten.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laat ik maar niet meer over mandarijnen beginnen.
En misschien komt Fresh dadelijk bij jou wel echt bananen brengen, zover wonen jullie niet van elkaar.Zou wat zijn.
![]()
En misschien lukt het toch om langs een winkel te gaan nog of krijg je van iemand anders iets. Je weet maar nooit.
Ach het is slechts 5 uur rijdenquote:
Ik blijf erin als het echt gebeurt.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee lukt echt niet, maar na zo'n lief bezorg aanbod zit ik nu wel op pizza te wachten.
Altijd doen dus.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou een koopje zijn voor marc als fresh het bezorgd.
Hij weet mijn adres, en ik wist ooit die van zijn vriendin.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik blijf erin als het echt gebeurt.
Misschien laat hij er wel 1 via thuisbezorgd komen, als hij je adres heeft.
Moet kunnen.quote:
Naar hier? Is goedkoop zeg maar, gaat ie goed verlies op makenquote:
Hele zuinige auto is dat wel.quote:
Bistro rauskostquote:Op woensdag 17 december 2025 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij weet mijn adres, en ik wist ooit die van zijn vriendin.
We hebben hier nog wel wat opgedroogd bloed in de winkel liggen, lijkt dat er een beetje op?quote:
Maar dan komt hij erachter dat ik toch niet thuis benquote:
Ohw, dat is niet handig dan.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dan komt hij erachter dat ik toch niet thuis ben
Winst is niet belangrijk.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar hier? Is goedkoop zeg maar, gaat ie goed verlies op maken
En na het werk zometeen moet ik ook nog sporten, misschien daarna dan maar.quote:
Druk druk druk.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:57 schreef drakin het volgende:
[..]
En na het werk zometeen moet ik ook nog sporten, misschien daarna dan maar.
Tegen die tijd is warme pizza ook heel erg welkom.
Geb @mario390 ein Schlagerquote:Op woensdag 17 december 2025 15:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil hem slaan nu.![]()
Zeg het hem.
Je moest eens wetenquote:
Sowiesoquote:Op woensdag 17 december 2025 16:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lief zijn voor badeendjes.
Hoe laat denk je hier te zijn?quote:Op woensdag 17 december 2025 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
Stond ik net bij @:drakin aan de deur met pizza en bananen is er niemand thuis .![]()
Op naar de volgende dan maar.
Dan maar zelf op etenquote:Op woensdag 17 december 2025 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
Stond ik net bij @:drakin aan de deur met pizza en bananen is er niemand thuis .![]()
Als het een beetje meezit over een anderhalf uur. Je bent wel thuis toch ?quote:Op woensdag 17 december 2025 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe laat denk je hier te zijn?
Dan ben je op de helft ongeveerquote:Op woensdag 17 december 2025 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit over een anderhalf uur. Je bent wel thuis toch ?
Ik ga binnendoor. Is sneller.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je op de helft ongeveer
quote:Op woensdag 17 december 2025 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
Theemutsmanquote:
Ik ging vanmiddag even de kerstboodschappen bestellen, maar Jumbootje had nog maar 1 bezorgoptie: maandagmorgen tussen 7 en 8 in de morgenquote:Op woensdag 17 december 2025 16:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De picnic doet het gratis.Bezorgen.
Jimmy Euro is ook wel grappig.quote:
Ja, iedere dag kun je 1 keer spelen, oudere die je nog niet gedaan heb kun je ook nog doen.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeg erlijk hoezo werkt dat spel nur 1 keer per dag?
Zo behulpzaam.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, iedere dag kun je 1 keer spelen, oudere die je nog niet gedaan heb kun je ook nog doen.
Je moet er nu wel op tijd bij zijn ja. Ik had al een mailtje gehad dat ik op tijd moest bestellen voor de kerst.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag even de kerstboodschappen bestellen, maar Jumbootje had nog maar 1 bezorgoptie: maandagmorgen tussen 7 en 8 in de morgen
Dat mailtje stuurde Jumbo gisteren ook, maar ik had gisteren geen tijd om in te vullen. Ach, dan ben ik maandag lekker bijtijds op en heb ik iets aan mijn vrije dagquote:Op woensdag 17 december 2025 17:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je moet er nu wel op tijd bij zijn ja. Ik had al een mailtje gehad dat ik op tijd moest bestellen voor de kerst.
Oh dat is best laat dan, ik kreeg dat mailtje vorige week, van de picnic dan.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mailtje stuurde Jumbo gisteren ook, maar ik had gisteren geen tijd om in te vullen. Ach, dan ben ik maandag lekker bijtijds op en heb ik iets aan mijn vrije dag
Ik had er zelf ook aan moeten denken, maar ik loop een maand achter, heb ik het gevoelquote:Op woensdag 17 december 2025 17:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is best laat dan, ik kreeg dat mailtje vorige week, van de picnic dan.
En inderdaad, vroeg is soms niet erg, kun je nog van alles doen daarna.
Wat is normaal? Normaal zit ik tussen 7 en 8 al op mijn werk, maar normaal worden ook mijn boodschappen in de avond bezorgd.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
Tussen 7 en 8 is toch best een normale tijd ?
En anders zelf langs een winkel gaan, die mogelijkheid is er ook altijd nog.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er zelf ook aan moeten denken, maar ik loop een maand achter, heb ik het gevoel
Nu heb ik mezelf maandag een dagje sauna beloofd
Ik vind weer van nietquote:Op woensdag 17 december 2025 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jimmy Euro is ook wel grappig.
Zelf naar de winkel gaan is nu al een crime eigenlijk. Mensen zijn helemaal op de kerst gericht al aan het inslaan.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En anders zelf langs een winkel gaan, die mogelijkheid is er ook altijd nog.
En dagje sauna is wel lekker dan daarna.
quote:
Zijn dat de dorpsgekken?quote:Op woensdag 17 december 2025 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jimmy Euro is ook wel grappig.
Vlak voor sluitingstijd gaan. Tenzij je echt kerstdingen nodig hebt.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelf naar de winkel gaan is nu al een crime eigenlijk. Mensen zijn helemaal op de kerst gericht al aan het inslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |