nee de is nu 4 dage boos op mequote:Op woensdag 17 december 2025 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je even aan @:Chocofan vragen.
NPO start heb ik al. Ga even rondneuzen daar. Netflix en Prime heb ik opgezegd.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg je geen spijt van en is best betaalbaar.
Netflix begint best wel prijzig te worden en Prime heeft nu reclames tussendoor wat vrij irritant is.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
NPO start heb ik al. Ga even rondneuzen daar. Netflix en Prime heb ik opgezegd.
Pizzaquote:Op woensdag 17 december 2025 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga maar even naar de winkel. jullie nog iets ?
Ja, doe maar een pak koffie.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ja, dat is wel een ding ja. Ik wil de nieuwe Fallout nog wel zien.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netflix begint best wel prijzig te worden en Prime heeft nu reclames tussendoor wat vrij irritant is.
Ja en alles wat een beetje de moeite waard is staat wel op spotnet.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netflix begint best wel prijzig te worden en Prime heeft nu reclames tussendoor wat vrij irritant is.
Ik heb er nog 1, maar kom morgen niet langs een winkel. Ik heb ook vrijdag echt een banaan nodig.quote:
Heb wel een fors lijstje ja.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
Laat ik maar niet meer over mandarijnen beginnen.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1, maar kom morgen niet langs een winkel. Ik heb ook vrijdag echt een banaan nodig.
Ik heb wel een mandarijntje
Och heb je het zwaar?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb wel een fors lijstje ja.
Bezorg je ook?
6 euro per rit.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bezorg je ook?
Ik zie Fresh nu door het land gaan met boodschappen.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bezorg je ook?
Nee lukt echt niet, maar na zo'n lief bezorg aanbod zit ik nu wel op pizza te wachten.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laat ik maar niet meer over mandarijnen beginnen.
En misschien komt Fresh dadelijk bij jou wel echt bananen brengen, zover wonen jullie niet van elkaar.Zou wat zijn.
![]()
En misschien lukt het toch om langs een winkel te gaan nog of krijg je van iemand anders iets. Je weet maar nooit.
Ach het is slechts 5 uur rijdenquote:
Ik blijf erin als het echt gebeurt.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee lukt echt niet, maar na zo'n lief bezorg aanbod zit ik nu wel op pizza te wachten.
Altijd doen dus.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou een koopje zijn voor marc als fresh het bezorgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |