Er komt wel een leuke nieuwe zag ik.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik las het. En toch lukt het me redelijk om niet gespoilerd te worden.
Ik hoop niet een oude en ik hoop ook meer dan 1 nieuwe.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er komt wel een leuke nieuwe zag ik.
Ram ?quote:Op woensdag 17 december 2025 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
Heb geduld, dat heb ik juist niet zo veel en ik ben ook tering nieuwsgierig dus niet gespoilerd worden is ook erg lastig voor mij.![]()
Oh en geduld met sommige dingen dan weer wel heeeel veel, ligt er aan wat het is.
Ik heb die op videoquote:
Vanavond. Laatste deel alweer. maaaaarrr MADNESSquote:
Vergeet je niet de rollade te draaien.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb die op video![]()
Maar geen videorecorder meer
klopt post 58?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vergeet je niet de rollade te draaien.
Volgens mij niet. Als de anderen scores plaatsen zie ik iets anders.quote:
Net gezien. Ik kon er 2 niet kijken online, de rest wel dus dat ben ik nu aan het doen, al eventjes.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Vanavond. Laatste deel alweer. maaaaarrr MADNESS![]()
NPO 3 ·
Vanavond ·
23:00 - 23:40
In de allerlaatste aflevering van Top 2000: The Untold Stories gaat Madness-zanger Suggs op pad in zijn thuisstad Londen, waar de beroemde ska- en popband in de jaren 70 doorbrak. Hij wandelt langs de plekken waar verschillende liedjes zijn ontstaan.
Daar kan je een zalfje tegen kopenquote:Op woensdag 17 december 2025 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
En verder jeuken mijn handen weer. Maar ik hou me in.
425 had ik ,gaat dat nur en keer op dag spelen?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Als de anderen scores plaatsen zie ik iets anders.
Lief zijn voor badeendjes.quote:
Oh ja joh, vertel.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan je een zalfje tegen kopen
Mooi programma, kon nog wat een aantal jaren downloaden. Niet alles, programma is al vanaf 2018. Denk dat ik een proef abonnementje NPO plus neem. Is een maand gratis.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Net gezien. Ik kon er 2 niet kijken online, de rest wel dus dat ben ik nu aan het doen, al eventjes.
Krijg je geen spijt van en is best betaalbaar.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi programma, kon nog wat een aantal jaren downloaden. Niet alles, programma is al vanaf 2018. Denk dat ik een proef abonnementje NPO plus neem.
Stond bij mij bij dat je een maand gratis kon krijgen, proefabonnement inderdaad. Dus gewoon doen dan.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi programma, kon nog wat een aantal jaren downloaden. Niet alles, programma is al vanaf 2018. Denk dat ik een proef abonnementje NPO plus neem.
kann man dat nur 1 keer op dag spelen?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg je geen spijt van en is best betaalbaar.
Moet je even aan @ChocoFan vragen.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann man dat nur 1 keer op dag spelen?
het werkt niet meer
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je even aan @:Chocofan vragen.
Net gedaanquote:Op woensdag 17 december 2025 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vergeet je niet de rollade te draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |