Hij weet mijn adres, en ik wist ooit die van zijn vriendin.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik blijf erin als het echt gebeurt.
Misschien laat hij er wel 1 via thuisbezorgd komen, als hij je adres heeft.
Moet kunnen.quote:
Naar hier? Is goedkoop zeg maar, gaat ie goed verlies op makenquote:
Hele zuinige auto is dat wel.quote:
Bistro rauskostquote:Op woensdag 17 december 2025 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga maar even naar de winkel. jullie nog iets ?
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij weet mijn adres, en ik wist ooit die van zijn vriendin.
We hebben hier nog wel wat opgedroogd bloed in de winkel liggen, lijkt dat er een beetje op?quote:
Maar dan komt hij erachter dat ik toch niet thuis benquote:
Ohw, dat is niet handig dan.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dan komt hij erachter dat ik toch niet thuis ben
Winst is niet belangrijk.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar hier? Is goedkoop zeg maar, gaat ie goed verlies op maken
En na het werk zometeen moet ik ook nog sporten, misschien daarna dan maar.quote:
Druk druk druk.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:57 schreef drakin het volgende:
[..]
En na het werk zometeen moet ik ook nog sporten, misschien daarna dan maar.
Tegen die tijd is warme pizza ook heel erg welkom.
Geb @mario390 ein Schlagerquote:Op woensdag 17 december 2025 15:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil hem slaan nu.![]()
Zeg het hem.
Je moest eens wetenquote:
Sowiesoquote:Op woensdag 17 december 2025 16:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lief zijn voor badeendjes.
Hoe laat denk je hier te zijn?quote:Op woensdag 17 december 2025 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
Stond ik net bij @:drakin aan de deur met pizza en bananen is er niemand thuis .![]()
Op naar de volgende dan maar.
Dan maar zelf op etenquote:Op woensdag 17 december 2025 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
Stond ik net bij @:drakin aan de deur met pizza en bananen is er niemand thuis .![]()
Op naar de volgende dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |