Leonardo, Donatello, Raphael en Michaelangelo.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:16 schreef Marsenal het volgende:
Ben je een man geboren tussen 1980 en 1995? Dan verwacht ik van je dat je weet:
Hoe de Turtles heten
Welke kleur masker welke turtle draagt.
Welke wapens zij hebben
Hoe hun sensei heet.
Hoe de slechterik en zijn twee vaste handlangers heten.
Wat Michealangelo het liefst voor vis op z'n pizza heeft.
Hoe de journaliste in het gele pak heet
Als je dit niet weet, ben je niet cool.
Wees cool. Educate yourself.
Ook zoiets wat ik nooit keek. Kwamen al die dingen niet op Cartoon Network? Die konden wij volgens mij niet ontvangen.quote:
Gelukkig niet. Dat zijn geen kerels.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:16 schreef Marsenal het volgende:
Ben je een man geboren tussen 1980 en 1995
Nee dat was ook zonder dit topic wel duidelijk.quote:
Mooi, heb ik toch nog een indruk achtergelaten.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee dat was ook zonder dit topic wel duidelijk.
ik neuk jou in je oorgatquote:Op woensdag 17 december 2025 19:50 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dat zijn geen kerels.
Ehhhhh...o...ke? Jij kreeg een dikke d'r van ja?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:30 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ben altijd homo geweest, maar kreeg al een stijfje als ik April haar naam hoorde.
Ja, ze had vast niets aan onder dat geile skipak van d'r.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ehhhhh...o...ke? Jij kreeg een dikke d'r van ja?
Hm...zo heb ik er nog niet over nageda....oh oh..quote:Op woensdag 17 december 2025 22:52 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ja, ze had vast niets aan onder dat geile skipak van d'r.
Dit is dus geen homo!quote:Op woensdag 17 december 2025 13:23 schreef laforest het volgende:
En Macron 1 natuurlijk
[ afbeelding ]
Ik deel 1, met de ondoenbare getimede onderwaterlevel. Als ik er al aan denk wil ik iemand voor de bek slaan.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:53 schreef Cockwhale het volgende:
Had vroeger veel van action figures uit eind jaren 80, begin 90. Heb ze nog steeds trouwens op zolder
TMNT 2 op de NES helemaal kapot gespeeld ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |