Ik ook niet, stom eentonig gedoe.quote:
Hitradio Ö3?quote:Op woensdag 17 december 2025 00:08 schreef mario390 het volgende:
dat met glashuis hadde laatse jaar ook ö3
quote:Das Ö3-Weihnachtswunder ist eine Spendenaktion, die seit 2014 jährlich zugunsten des Licht-ins-Dunkel-Soforthilfefonds von Ö3 veranstaltet wird.
En de Popfoto.quote:
Muziek expressquote:
Ik de Candy.quote:
En de Bravo.quote:
Leerzaam blad welquote:
Er was ook een verdeling in welk blad je las. Volgens mij was Popfoto meer de kant van soul en disco en Hitkrant wat rauwer met Rock.quote:
Ik las ze alledrie wel..quote:Op woensdag 17 december 2025 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was ook een verdeling in welk blad je las. Volgens mij was Popfoto meer de kant van soul en disco en Hitkrant wat rauwer met Rock.
ID&T had ook een blad.quote:
Thunder magazinequote:
Ik was meer van de popfoto.quote:
Tijdje lid van geweest.quote:
De hitkrant was eerst echt een krantje weet ik nog wel.quote:
Ja zo'n breed blad ala kranten papier. Niet glossy soort tabloidquote:Op woensdag 17 december 2025 00:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De hitkrant was eerst echt een krantje weet ik nog wel.
En later werd het een gewoon tijdschrift idd.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo'n breed blad ala kranten papier. Niet glossy soort tabloid
Dat is echt zonde, kende dit helemaal niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:36 schreef Soury het volgende:
Ik had een abonnement op de Juiner courant. Alles bewaard en mijn moeder heeft alles weggefikkerd.
Ik had nog stapels VI's. Maar met een verhuizing weggedaan.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:36 schreef Soury het volgende:
Ik had een abonnement op de Juiner courant. Alles bewaard en mijn moeder heeft alles weggefikkerd.
Ja lid geworden van de VPRO en dan kreeg je die krant. Fucking zonde, maar goed mijn dagboeken gingen ook met het grofvuil wegquote:Op woensdag 17 december 2025 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is echt zonde, kende dit helemaal niet.
Eet smakelijk dan maar.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:41 schreef mario390 het volgende:
me will hier niemand
ik werd wat eten
Waarom zou je, alles is online te vinden. Toch had het wel zijn charme als je wist dat de Tina of wat dan ook door de brievenbus kwam.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:45 schreef FreshFruit het volgende:
Koop trouwens al jaren geen tijdschriften meer.
Wij hadden vroeger wel de leesmap.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je, alles is online te vinden. Toch had het wel zijn charme als je wist dat de Tina of wat dan ook door de brievenbus kwam.
Mijn opa en oma hadden die ook en als we kwamen ontbraken er een aantal. De panorama en nog wat blaadjesquote:Op woensdag 17 december 2025 00:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger wel de leesmap.
De Aktueel.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden die ook en als we kwamen ontbraken er een aantal. De panorama en nog wat blaadjes
De Aktueel ook.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden die ook en als we kwamen ontbraken er een aantal. De panorama en nog wat blaadjes
Jaquote:
En Hummie van der Tonnekreek dan ?quote:Op woensdag 17 december 2025 00:59 schreef Soury het volgende:
Volgens mij is Privé nog één van de volhouders, en ik heb nog wel Henk van de Meijden zien rondlopen maar daar had ik niks mee te doen, die deed het op typemachines. Wilma Nanninga wel, onwijs tof lief wijf maar ja haar functie was ook wat twijfelachtig verkregen. Santegoeds is na mijn tijd.
Die werkte er niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Hummie van der Tonnekreek dan ?
Dat zal dan voor mijn tijd geweest zijn, iig was ze geen hoofd redacteur bij privéquote:Op woensdag 17 december 2025 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
Van der Tonnekreek behaalde in 1995 het doctoraalexamen (meester in de rechten).
Ze begon als redacteur bij Margriet, maar maakte vrij snel carrière als verslaggever bij het roddelblad Story. Daarna werkte ze korte tijd bij Privé en was ten slotte hoofdredacteur bij Weekend en AvantGarde.
Ken haar ook voornamelijk van de eerste BB hoor.quote:Op woensdag 17 december 2025 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zal dan voor mijn tijd geweest zijn, iig was ze geen hoofd redacteur bij privé
Nou die had ik wel willen ontmoeten, en die had ook wel schijt aan alles met haar kijk op tv programma's. Dat was wel grappig, helaas kan dat niet meer.quote:Op woensdag 17 december 2025 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken haar ook voornamelijk van de eerste BB hoor.
Snap ik wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die had ik wel willen ontmoeten, en die had ook wel schijt aan alles met haar kijk op tv programma's. Dat was wel grappig, helaas kan dat niet meer.
Nee hoor, ik ging niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ja klopt wel, eend kan echt heel lekker zijn, heb wel een paar keer heel verschillend klaargemaakte eend gegeten die wel tot de betere vleesgerechten horen dan die er zijnquote:Op woensdag 17 december 2025 06:20 schreef drakin het volgende:
Ik ad gisteravond eend als avondeten
Ik dacht dat ik kip had liggen in de vriezer, bleek het dus eend te zijn.
Lekker zeg
En dit was nog uit een mega goedkope aanbieding.quote:Op woensdag 17 december 2025 06:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja klopt wel, eend kan echt heel lekker zijn, heb wel een paar keer heel verschillend klaargemaakte eend gegeten die wel tot de betere vleesgerechten horen dan die er zijn
Een boze eendquote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lid geworden van de VPRO en dan kreeg je die krant. Fucking zonde, maar goed mijn dagboeken gingen ook met het grofvuil weg
Die heeft gehoord dat drakin eend eetquote:
Daar dacht ik ook al aan. SBE moet zich maar even verstoppen voor de feestdagenquote:Op woensdag 17 december 2025 08:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die heeft gehoord dat drakin eend eet
quote:In de meetweek piekte niet alleen het gebruik van speed, maar ook dat van ketamine (pijnstillers). Hiermee draait de havenstad mee in de top 4 van bemonsterde steden. Harlingers gebruikten gemiddeld meer ketamine dan Leeuwarders, Groningers, Utrechters en Zwollenaren.
Met cocaïne weten Harlingers ook raad. Hier draait de stad eveneens mee in de top vier, samen met Amsterdam, Leeuwarden en Rotterdam. Cocaïne is naast cannabis en ecstasy de meest gebruikte illegale drug in Nederland.
Wordt jij niet boos als je om 06:18 wakker gemaakt wordt.quote:
Nee, want dan ben ik altijd al wakkerquote:Op woensdag 17 december 2025 10:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt jij niet boos als je om 06:18 wakker gemaakt wordt.
Buck Rogersquote:Op woensdag 17 december 2025 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
Weer een jeugdheld overleden…
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is het met je SBE?quote:
Hey Marcquote:
Dotquote:
quote:
Wel okeig, en met jou?quote:
Fijn zo, geen last meer gehad?quote:
Nee, het is zelf heel rustig voor mijn doen.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, geen last meer gehad?
Ja hier ook vrij redelijk gelukkig
Dan te hopen dat het rustig blijft, en als je zelf snapt waarom is dat mooi tochquote:Op woensdag 17 december 2025 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het is zelf heel rustig voor mijn doen.
Begin te snappen waarom
Mooi zo
Al klaar voor de kerst?
ZO, dat zijn er heel watquote:
Ja, alleen is dat dan weer minder simpel als het klinktquote:Op woensdag 17 december 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan te hopen dat het rustig blijft, en als je zelf snapt waarom is dat mooi toch
Kerst ach, ik heb er niet meer zoveel mee.
Ik ga eerste Kerst brunchen bij mijn dochter
En tweede kerst heb ik een BBQ bij mijn dochter in Enschede, gezien de temperaturen ben ik daar niet heel blij mee.
En jij?
Ja soms is het zeggen of typen heel simpel, alleen de uitvoering is vaak andersquote:Op woensdag 17 december 2025 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, alleen is dat dan weer minder simpel als het klinkt
BBQ met kerst? Goede keuze wel![]()
Of gaan ze het gewoon binnen doen? Gaat vast goed
Ik doe echt helemaal niets
O leuk, wordt gedaan door leerlingen en de opbrengst iis ook nog voor een goed doel kInderen in noodquote:Op woensdag 17 december 2025 12:30 schreef mario390 het volgende:
https://www.kleinezeitung(...)en-weltrekordversuch
Dan pak je gewoon een stoel van binnen? Waar je wel goed op zit?quote:Op woensdag 17 december 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja soms is het zeggen of typen heel simpel, alleen de uitvoering is vaak anders![]()
Nee echt buiten, ze hebben een grote overkapping met groteschuifpuien, buiten wat vuurplaatsen en een partytent
Maar die loungebank daar zit voor mijn lijf voor geen meter. Er zijn wel heaters in die overkapping
Maar goed we gaan het wel zien.
Ze hebben geen eethoek, maar een bar met krukken en een bankstelquote:Op woensdag 17 december 2025 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan pak je gewoon een stoel van binnen? Waar je wel goed op zit?
Wat is een lebkuchen?quote:Op woensdag 17 december 2025 12:36 schreef mario390 het volgende:
In Kühnsdorf findet Mitte Dezember ein ganz besonderes Weihnachtsprojekt statt. Gemeinsam mit Schulen, Betrieben und engagierten Helfern aus dem Bezirk Völkermarkt möchte die Mittelschule Kühnsdorf 300 Lebkuchenhäuser gleichzeitig bauen und verzieren. Geplant ist ein Weltrekordversuch zugunsten von Licht ins Dunkel.
Die Mittelschule Kühnsdorf, unter der Leitung von Direktorin OSR Erika Knellwolf, lädt am 17. Dezember 2025 um 11 Uhr zu einer besonderen Benefizaktion ein. Im Mehrzwecksaal der Schule findet der große Weltrekordversuch „Süßes Weihnachtswunder“ zugunsten von Licht ins Dunkel statt.
Gemeinsam mit Volks- und Mittelschulen aus dem Bezirk Völkermarkt, regionalen Unternehmen und prominenten Unterstützern sollen dabei 300 Lebkuchenhäuser gleichzeitig gebaut und dekoriert werden.
Als dat het voor jou makkelijker maakt prima oplossing tochquote:Op woensdag 17 december 2025 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben geen eethoek, maar een bar met krukken en een bankstel
Op die krukken ga ik niet zitten en de bank naar buiten zeulen is ook niets
Maar ik neem denk ik wel een eigen tuinstoel mee bedenk ik hier ter plekken
ontbijtkoekquote:
Ja, helemaal prima.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als dat het voor jou makkelijker maakt prima oplossing toch
Jij nog leuke plannen voor de Kerst?quote:
Nou, eigenlijk is het een soort van kruidkoek, lekker zoet en kaneel-, anijs- en kardemomachtig. ik vind het heerlijkquote:
1 x familie en 1 keer rustig aan, ga meteen na kerst op padquote:Op woensdag 17 december 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij nog leuke plannen voor de Kerst?
Toch een mooie scorequote:Op woensdag 17 december 2025 12:56 schreef pullup het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #339 (17.12.2025)
I scored 791/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍1.5 km - 🗓️6 yrs - 🥇193/200
2️⃣📍1.9 km - 🗓️6 yrs - 🥇193/200
3️⃣📍6.7K km - 🗓️0 yrs - 🥉113/200
4️⃣📍8.7 km - 🗓️6 yrs - 🥇193/200
5️⃣📍9.1K km - 🗓️5 yrs - 🥉99/200
https://movies.whentaken.com
2 x fout gegokt
Dekentje plus heater moet een hoop doenquote:Op woensdag 17 december 2025 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, helemaal prima.
Ben benieuwd wat het gaat worden bbrrrrrrrrr het wordt 4 graden
Op vakantie?quote:Op woensdag 17 december 2025 12:57 schreef pullup het volgende:
[..]
1 x familie en 1 keer rustig aan, ga meteen na kerst op pad
Wat een lelijk beestquote:Op woensdag 17 december 2025 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
Als je op vakantie bent natuurlijk gewoon spelen met de inheemse dieren,
wat zou er nou fout kunnen gaan
https://www.ad.nl/buitenl(...)ter-wereld~a807634c/
Het smaakt ook niet geweldig.quote:
bij de pelisi wel weer natuurlijkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger gebeurde er nooit wat in Leeuwarden. Zo leek het tenminste.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/mag(...)YXsefri3jbi1J0exTcpg
Dezelfde Spar?quote:
Scherp opgemerkt.quote:
Snelkookpan, snelkookpan vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:06 schreef maily het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een snelkookpan![]()
Moet jij haar straks op gaan halenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:08 schreef mario390 het volgende:
lekker gegeten mutti is op en
kerstfeier ,weer betje zuipen
Oh gelukkig, ben ik niet meer de enige die moet bbqen met kerst. Dit jaar ik ook weer bij mijn dochter, doen we nu al een paar jaar. Ik neem een kleedje mee, de rest is prima daar. De eerste keer had ik zoiets van WTF bbq met kerst.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan te hopen dat het rustig blijft, en als je zelf snapt waarom is dat mooi toch
Kerst ach, ik heb er niet meer zoveel mee.
Ik ga eerste Kerst brunchen bij mijn dochter
En tweede kerst heb ik een BBQ bij mijn dochter in Enschede, gezien de temperaturen ben ik daar niet heel blij mee.
En jij?
Gaat ze dan dronken rijden ?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:17 schreef mario390 het volgende:
ik kann zij nur met de fietsje halen,zij is met auto
O, jij ook alquote:Op woensdag 17 december 2025 14:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ben ik niet meer de enige die moet bbqen met kerst. Dit jaar ik ook weer bij mijn dochter, doen we nu al een paar jaar. Ik neem een kleedje mee, de rest is prima daar. De eerste keer had ik zoiets van WTF bbq met kerst.Maar goed, ik hoef niets te doen en wordt bediend dus ik vind het prima en het eten is altijd lekker.
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:08 schreef mario390 het volgende:
lekker gegeten mutti is op en
kerstfeier ,weer betje zuipen
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:17 schreef mario390 het volgende:
Succesquote:Op woensdag 17 december 2025 14:17 schreef mario390 het volgende:
Ik las dat Harlingen ook al een drugs paradijs wasquote:
Dat had @RedShoe zelf gepost.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik las dat Harlingen ook al een drugs paradijs was
Had het kunnen wetenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had @:RedShoe zelf gepost.
Die staat...quote:Op woensdag 17 december 2025 14:24 schreef mario390 het volgende:
is gelukt 336 lebkuchenhuizer
[ afbeelding ]
Is wel een verklaring voor denk ik. Harlingen had een chapter van de Hells angels.quote:
Een chapter?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel een verklaring voor denk ik. Harlingen had een chapter van de Hells angels.
nee in japan hadden ze erder de rekordquote:Op woensdag 17 december 2025 14:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Die staat...
Dat zie ik ze in Nigeria niet snel nadoen
Wonderbaarlijkquote:Op woensdag 17 december 2025 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee in japan hadden ze erder de rekord
Zo noemen ze dat, een afdeling.quote:
Weer wat geleerd, gaat goed vandaagquote:Op woensdag 17 december 2025 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo noemen ze dat, een afdeling.
De Hells Angels Motorcycle Club (HAMC) is wereldwijd georganiseerd in chapters .
Het Japanse woord voor "Lebkuchen" is レープクーヘン (uitgesproken als rēpukūhen).quote:
Rare jongens die Japannersquote:Op woensdag 17 december 2025 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het Japanse woord voor "Lebkuchen" is レープクーヘン (uitgesproken als rēpukūhen).
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit klinkt best racistisch Mario.quote:
Oh dat heb ik ook wel eens, met haar schoonfamilie erbij, met haar schoonmoeder kan ik het prima vinden maar haar schoonvader en schoonzus zijn altijd heel stil. Met kerst zijn ze er niet bij. Dan gaat mijn dochter daarheen zover ik weet.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, jij ook al![]()
Het is ook nog eens met haar schoonfamilie er bij en daar heb ik dus helemaal niets mee
Hun zelf komen er ook zelden tot nooit en mijn dochter heeft er ook niets mee. Dus waarom ze uitgenodigd zijn is mij een raadsel
Nee, die kennen ze wel. ‘Karate’ is ook Japans.quote:
Nette score Choco.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
I scored 833/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍8.5 km - 🗓️14 yrs - 🥈173/200
2️⃣📍5.6 km - 🗓️6 yrs - 🥇193/200
3️⃣📍41.0 km - 🗓️3 yrs - 🥇195/200
4️⃣📍3.0 km - 🗓️2 yrs - 🥇198/200
5️⃣📍9.1K km - 🗓️15 yrs - 🙈74/200
Ons talenwonderquote:Op woensdag 17 december 2025 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zit hoger dan @pullup in ieder geval.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je maar er zullen er vast weer zijn die hoger scoren, dacht er al 1 gezien te hebben.
Chufi en wie nog meer?quote:
Dat wel en die scoort meestal goed, hij heeft het wat moeilijk afgelopen dagen geloof ik, met het spel he.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zit hoger dan @:pullup in ieder geval.
Scheelt 10 puntjes.quote:
ZIjn gewoon hele rare mensen, gelukkig vind schoonzoonlief dat ook maar hij wil ze wel uitnodiggen met de Kerst. Verder komt hij zelden bij zijn moeder. Alleen als hij bepaald soort eten wil dan belt hij haarquote:Op woensdag 17 december 2025 14:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens, met haar schoonfamilie erbij, met haar schoonmoeder kan ik het prima vinden maar haar schoonvader en schoonzus zijn altijd heel stil. Met kerst zijn ze er niet bij. Dan gaat mijn dochter daarheen zover ik weet.
quote:
Wat vinden we van deze zin als goed in het NL gelezen?quote:lekker gegeten mutti is op en
Ohw dat is helemaal niet leuk dan. En die verplichtingen weer, ik heb afgesproken met mijn kinderen dat ze niets verplicht zijn en ik het wel zie wanneer en of we kerst vieren. Ik geloof dat het nu ook de zaterdag na kerst wordt want dan is mijn zoon thuis, die houd ook erg van bbq en bediend worden.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn gewoon hele rare mensen, gelukkig vind schoonzoonlief dat ook maar hij wil ze wel uitnodiggen met de Kerst. Verder komt hij zelden bij zijn moeder. Alleen als hij bepaald soort eten wil dan belt hij haar
Hij heeft zijn moeder opgevreten.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Wat vinden we van deze zin als goed in het NL gelezen?
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]Leeuwarden is altijd al een criminele stad geweest. In de jaren 80 ging het altijd mis tijdens de jaarwisseling. Den Haag was er niks bij. Ik kan me nog een oud en nieuw herinneren waar de glaszetter rijk van is gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger gebeurde er nooit wat in Leeuwarden. Zo leek het tenminste.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Ik geef het een 9+quote:Op woensdag 17 december 2025 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft lekker gegeten en zijn moeder is opgestaanquote:Op woensdag 17 december 2025 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Ja hier net zo. Beter toch dan al dat verplichtequote:Op woensdag 17 december 2025 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw dat is helemaal niet leuk dan. En die verplichtingen weer, ik heb afgesproken met mijn kinderen dat ze niets verplicht zijn en ik het wel zie wanneer en of we kerst vieren. Ik geloof dat het nu ook de zaterdag na kerst wordt want dan is mijn zoon thuis, die houd ook erg van bbq en bediend worden.![]()
Vorig jaar hebben we het niet gevierd want mijn zoon was er niet en mijn gebit was net een maandje ervoor eruit, dus eten ging nog niet goed toen.
Hij is een beetje verpest in dat lala land, was eerst beter hoorquote:
Juist en jij doet het dus net als ik. Ik vraag ook niets, ik hoor het wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier net zo. Beter toch dan al dat verplichte
Niets is verplicht iedereen mag en moet doen wat hij of zei wil
Ik vraag ook nooit wat ze gaan doen met die dagen. Ze komen zelf altijd met voorstellen.
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is een beetje verpest in dat lala land, was eerst beter hoor
50 pop of een envelop.quote:
Ja, ze hebben allemaal hun eigen gezin en hun eigen leven. Allemaal schoonh=ouders en ouders, zo kunnen ze nooit wat leuks doen met het eigengezin of vrienden.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist en jij doet het dus net als ik. Ik vraag ook niets, ik hoor het wel.
Van de TROS.quote:
Juist.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze hebben allemaal hun eigen gezin en hun eigen leven. Allemaal schoonh=ouders en ouders, zo kunnen ze nooit wat leuks doen met het eigengezin of vrienden.
Maar als ze het zelf willen is het prima
Oh oh, dat is best een slechte score voor jou.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
Damn
I scored 551/1000🎟️🍿
1️⃣📍10.3 m - 🗓️23 yrs - 🥈143/200
2️⃣📍3.9 km - 🗓️11 yrs - 🥇182/200
3️⃣📍5.8K km - 🗓️31 yrs - 🙈28/200
4️⃣📍4.1K km - 🗓️13 yrs - 🥉105/200
5️⃣📍9.1K km - 🗓️8 yrs - 🥉93/200
lala land`?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is een beetje verpest in dat lala land, was eerst beter hoor
Tom Mulder.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Van de TROS.
Ik luisterde dat altijd...
Leeft die nog?quote:
Ik niet..quote:Op woensdag 17 december 2025 14:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor de meeste wel, ik ben bloedserieus ermee.![]()
Overleden: 2 januari 2020quote:
Gelukkig maarquote:
Zo'n idee had ik al.quote:
Partyhardquote:
Jij, als de spelleider van deze game, kan echt beterquote:Op woensdag 17 december 2025 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
Damn
I scored 551/1000🎟️🍿
1️⃣📍10.3 m - 🗓️23 yrs - 🥈143/200
2️⃣📍3.9 km - 🗓️11 yrs - 🥇182/200
3️⃣📍5.8K km - 🗓️31 yrs - 🙈28/200
4️⃣📍4.1K km - 🗓️13 yrs - 🥉105/200
5️⃣📍9.1K km - 🗓️8 yrs - 🥉93/200
Das al 8 van de 17 keer zo geweestquote:
Ik lijdt nietsquote:Op woensdag 17 december 2025 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij, als de spelleider van deze game, kan echt beter
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij, als de spelleider van deze game, kan echt beter
Je kunt hetquote:Op woensdag 17 december 2025 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik lijdt niets
Doe alleen mee en verzamel punten,
maar u heeft gelijk, het moet beter
Dat bedoel ik, niet zo vaak dus.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al 8 van de 17 keer zo geweest
Zeg maar de helft jaquote:Op woensdag 17 december 2025 15:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, niet zo vaak dus.
Damn...quote:
Dank uquote:Op woensdag 17 december 2025 15:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms vind ik dat wel lekker en soms niet.
Eet smakelijk alvast.
waarom zijn de filme hier niet angegeven?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor de meeste wel, ik ben bloedserieus ermee.![]()
Omdat we alleen de score posten. Anders kunnen mensen valsspelen.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom zijn de filme hier niet angegeven?
Ga je ook een keertje meedoen?quote:Op woensdag 17 december 2025 15:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom zijn de filme hier niet angegeven?
Dat zal het wel zijn jaquote:Op woensdag 17 december 2025 15:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij durft niet want wij zijn fantastisch.
Je bent al meerdere keren gevraagd.quote:
Succes mario...quote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou gvd tijd worden, we zien je score zo wel.
Wat begrijp je niet?quote:
Kijk, als het nou niet lukt dan weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet?
Klik play
zie een foto,
klik op onderstaande landkaart waar je denkt dat de film zich afspeelt,
zet de meter op het jaar waarin de film zich afspeelt,
ga naar de volgende foto,
na 5 foto's ben je klaar
Klicke auf Play
sieh dir ein Foto an,
klicke auf die untenstehende Landkarte, wo du denkst, dass der Film spielt,
stelle den Zeiger auf das Jahr, in dem der Film spielt,
gehe zum nächsten Foto,
Oh, ik weet de volgende vraag alquote:Op woensdag 17 december 2025 15:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk, als het nou niet lukt dan weet ik het ook niet meer hoor.
Ik ga er zelfs van vloeken.
gvd is geen vloek las ik ergens andersquote:Op woensdag 17 december 2025 15:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe hij de score moet posten zeker.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik weet de volgende vraag al
Prima, mij boeit het verder niet alleen gelovige mensen doen raar als ik het er heel soms uitfloep, daarom scheld ik meer met de tyfus en de pleuris, alhoewel iemand pas zei, ik heb net een verkoudheidje achter de rug dus doe maar niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
gvd is geen vloek las ik ergens anders
die mag ook de pleuris genietenquote:Op woensdag 17 december 2025 15:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een waarheid als een koe...
Bekijk deze YouTube-video
Dat grapje elke ochtend ben ik helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
gvd is geen vloek las ik ergens anders
Ik ookquote:Op woensdag 17 december 2025 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat grapje elke ochtend ben ik helemaal klaar mee.![]()
Bedoel ik jou niet mee hoor.
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat grapje elke ochtend ben ik helemaal klaar mee.![]()
Bedoel ik jou niet mee hoor.
WHZquote:
Lastig ja.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze hebben het over het hier verboden woord/gedeelte van Fok.
Ok lama dan jaquote:Op woensdag 17 december 2025 15:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze hebben het over het hier verboden woord/gedeelte van Fok.
500 is een goed beginquote:
Verdorie die heb ik nog nooit gehadquote:
En een niet te hoge temperatuur.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:23 schreef RedShoe het volgende:
Rollade moet er 70 minuten in...
In de oven.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 17 december 2025 15:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Lastig ja.
Maar we gaan weer verder met zwijgen
180 graden staat erop..quote:Op woensdag 17 december 2025 15:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En een niet te hoge temperatuur.
Jij had toch de 666, die was wel erg mooi.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Verdorie die heb ik nog nooit gehad
175 staat erop, maar die stand heb ik nietquote:Op woensdag 17 december 2025 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmmm, dat kan, wel af en toe even kijken en een keertje draaien halverwege.
Als je een draaiknop heb, zet je hem net iets voor de 180. Zo doe ik het ook.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
175 staat erop, maar die stand heb ik niet![]()
Dus dan maar 180.
Dat was dan de eerste van de 5 opdrachtenquote:
Vast een oude film.quote:
Hij gaat bij mij per 20. Daar tussen zit niks.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je een draaiknop heb, zet je hem net iets voor de 180. Zo doe ik het ook.
Raarrrrrrrrquote:Op woensdag 17 december 2025 15:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij gaat bij mij per 20. Daar tussen zit niks.
Komt wel goedquote:Op woensdag 17 december 2025 15:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Raarrrrrrrr
Iig draaien dan halverwege.
Nee joh, toen was het rolletje kapot en alle kleur eruit gewassenquote:
Bonnie Tyler..quote:
Al je pr*n straks wegquote:Op woensdag 17 december 2025 15:31 schreef RedShoe het volgende:
Die laptop van mij is steeds sneller leeg.
De schaal draaien lijkt me niet handigquote:Op woensdag 17 december 2025 15:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb nog een edit gedaan en zal vast. Succes en nogmaals eet smakelijk alvast.
Kom je buiten spelen ?quote:
Klopt maar ik dacht ik zal het er toch maar bij zetten.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De schaal draaien lijkt me niet handig
Dat zou pas k*t wezenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:32 schreef Lovely het volgende:
I scored 486/1000🎟️
1️⃣📍7.6K km - 🗓️0 yrs - 🥉110/200
2️⃣📍9.0K km - 🗓️17 yrs - 🙈68/200
3️⃣📍2.0K km - 🗓️21 yrs - 🥉101/200
4️⃣📍9.5K km - 🗓️9 yrs - 🥉89/200
5️⃣📍5.1K km - 🗓️1 yrs - 🥉118/200
https://movies.whentaken.com/
Mario had 500.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:32 schreef Lovely het volgende:
I scored 486/1000🎟️
1️⃣📍7.6K km - 🗓️0 yrs - 🥉110/200
2️⃣📍9.0K km - 🗓️17 yrs - 🙈68/200
3️⃣📍2.0K km - 🗓️21 yrs - 🥉101/200
4️⃣📍9.5K km - 🗓️9 yrs - 🥉89/200
5️⃣📍5.1K km - 🗓️1 yrs - 🥉118/200
https://movies.whentaken.com/
Geeft niets en gokken doen de meeste hier.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo goed in. Was ook meer gokken
Denk dat het mss niks voor jou is Mario.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:33 schreef mario390 het volgende:
kutinternet wat ik hebverbindung weg
laatste keer heb ik modem gehaut
Dat denk ik inmiddels ook, de tyfus.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk dat het mss niks voor jou is Mario.
Nja ik ben gewoon geen film kennerquote:Op woensdag 17 december 2025 15:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geeft niets en gokken doen de meeste hier.
Ik ook niet, ik raad aan de hand van kleding en auto's en eventuele woorden die te zien zijn.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja ik ben gewoon geen film kenner
De meeste hier doen het op basis van wat ze zien he,quote:Op woensdag 17 december 2025 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja ik ben gewoon geen film kenner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |