Die werkte er niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Hummie van der Tonnekreek dan ?
Dat zal dan voor mijn tijd geweest zijn, iig was ze geen hoofd redacteur bij privéquote:Op woensdag 17 december 2025 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
Van der Tonnekreek behaalde in 1995 het doctoraalexamen (meester in de rechten).
Ze begon als redacteur bij Margriet, maar maakte vrij snel carrière als verslaggever bij het roddelblad Story. Daarna werkte ze korte tijd bij Privé en was ten slotte hoofdredacteur bij Weekend en AvantGarde.
Ken haar ook voornamelijk van de eerste BB hoor.quote:Op woensdag 17 december 2025 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zal dan voor mijn tijd geweest zijn, iig was ze geen hoofd redacteur bij privé
Nou die had ik wel willen ontmoeten, en die had ook wel schijt aan alles met haar kijk op tv programma's. Dat was wel grappig, helaas kan dat niet meer.quote:Op woensdag 17 december 2025 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken haar ook voornamelijk van de eerste BB hoor.
Snap ik wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die had ik wel willen ontmoeten, en die had ook wel schijt aan alles met haar kijk op tv programma's. Dat was wel grappig, helaas kan dat niet meer.
Nee hoor, ik ging niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ja klopt wel, eend kan echt heel lekker zijn, heb wel een paar keer heel verschillend klaargemaakte eend gegeten die wel tot de betere vleesgerechten horen dan die er zijnquote:Op woensdag 17 december 2025 06:20 schreef drakin het volgende:
Ik ad gisteravond eend als avondeten
Ik dacht dat ik kip had liggen in de vriezer, bleek het dus eend te zijn.
Lekker zeg
En dit was nog uit een mega goedkope aanbieding.quote:Op woensdag 17 december 2025 06:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja klopt wel, eend kan echt heel lekker zijn, heb wel een paar keer heel verschillend klaargemaakte eend gegeten die wel tot de betere vleesgerechten horen dan die er zijn
Een boze eendquote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lid geworden van de VPRO en dan kreeg je die krant. Fucking zonde, maar goed mijn dagboeken gingen ook met het grofvuil weg
Die heeft gehoord dat drakin eend eetquote:
Daar dacht ik ook al aan. SBE moet zich maar even verstoppen voor de feestdagenquote:Op woensdag 17 december 2025 08:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die heeft gehoord dat drakin eend eet
quote:In de meetweek piekte niet alleen het gebruik van speed, maar ook dat van ketamine (pijnstillers). Hiermee draait de havenstad mee in de top 4 van bemonsterde steden. Harlingers gebruikten gemiddeld meer ketamine dan Leeuwarders, Groningers, Utrechters en Zwollenaren.
Met cocaïne weten Harlingers ook raad. Hier draait de stad eveneens mee in de top vier, samen met Amsterdam, Leeuwarden en Rotterdam. Cocaïne is naast cannabis en ecstasy de meest gebruikte illegale drug in Nederland.
Wordt jij niet boos als je om 06:18 wakker gemaakt wordt.quote:
Nee, want dan ben ik altijd al wakkerquote:Op woensdag 17 december 2025 10:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt jij niet boos als je om 06:18 wakker gemaakt wordt.
Buck Rogersquote:Op woensdag 17 december 2025 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
Weer een jeugdheld overleden…
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is het met je SBE?quote:
Hey Marcquote:
Dotquote:
quote:
Wel okeig, en met jou?quote:
Fijn zo, geen last meer gehad?quote:
Nee, het is zelf heel rustig voor mijn doen.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, geen last meer gehad?
Ja hier ook vrij redelijk gelukkig
Dan te hopen dat het rustig blijft, en als je zelf snapt waarom is dat mooi tochquote:Op woensdag 17 december 2025 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het is zelf heel rustig voor mijn doen.
Begin te snappen waarom
Mooi zo
Al klaar voor de kerst?
ZO, dat zijn er heel watquote:
Ja, alleen is dat dan weer minder simpel als het klinktquote:Op woensdag 17 december 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan te hopen dat het rustig blijft, en als je zelf snapt waarom is dat mooi toch
Kerst ach, ik heb er niet meer zoveel mee.
Ik ga eerste Kerst brunchen bij mijn dochter
En tweede kerst heb ik een BBQ bij mijn dochter in Enschede, gezien de temperaturen ben ik daar niet heel blij mee.
En jij?
Ja soms is het zeggen of typen heel simpel, alleen de uitvoering is vaak andersquote:Op woensdag 17 december 2025 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, alleen is dat dan weer minder simpel als het klinkt
BBQ met kerst? Goede keuze wel![]()
Of gaan ze het gewoon binnen doen? Gaat vast goed
Ik doe echt helemaal niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |