Ik was meer van de popfoto.quote:
Tijdje lid van geweest.quote:
De hitkrant was eerst echt een krantje weet ik nog wel.quote:
Ja zo'n breed blad ala kranten papier. Niet glossy soort tabloidquote:Op woensdag 17 december 2025 00:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De hitkrant was eerst echt een krantje weet ik nog wel.
En later werd het een gewoon tijdschrift idd.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo'n breed blad ala kranten papier. Niet glossy soort tabloid
Dat is echt zonde, kende dit helemaal niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:36 schreef Soury het volgende:
Ik had een abonnement op de Juiner courant. Alles bewaard en mijn moeder heeft alles weggefikkerd.
Ik had nog stapels VI's. Maar met een verhuizing weggedaan.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:36 schreef Soury het volgende:
Ik had een abonnement op de Juiner courant. Alles bewaard en mijn moeder heeft alles weggefikkerd.
Ja lid geworden van de VPRO en dan kreeg je die krant. Fucking zonde, maar goed mijn dagboeken gingen ook met het grofvuil wegquote:Op woensdag 17 december 2025 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is echt zonde, kende dit helemaal niet.
Eet smakelijk dan maar.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:41 schreef mario390 het volgende:
me will hier niemand
ik werd wat eten
Waarom zou je, alles is online te vinden. Toch had het wel zijn charme als je wist dat de Tina of wat dan ook door de brievenbus kwam.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:45 schreef FreshFruit het volgende:
Koop trouwens al jaren geen tijdschriften meer.
Wij hadden vroeger wel de leesmap.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je, alles is online te vinden. Toch had het wel zijn charme als je wist dat de Tina of wat dan ook door de brievenbus kwam.
Mijn opa en oma hadden die ook en als we kwamen ontbraken er een aantal. De panorama en nog wat blaadjesquote:Op woensdag 17 december 2025 00:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger wel de leesmap.
De Aktueel.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden die ook en als we kwamen ontbraken er een aantal. De panorama en nog wat blaadjes
De Aktueel ook.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden die ook en als we kwamen ontbraken er een aantal. De panorama en nog wat blaadjes
Jaquote:
En Hummie van der Tonnekreek dan ?quote:Op woensdag 17 december 2025 00:59 schreef Soury het volgende:
Volgens mij is Privé nog één van de volhouders, en ik heb nog wel Henk van de Meijden zien rondlopen maar daar had ik niks mee te doen, die deed het op typemachines. Wilma Nanninga wel, onwijs tof lief wijf maar ja haar functie was ook wat twijfelachtig verkregen. Santegoeds is na mijn tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |