Die werkte er niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Hummie van der Tonnekreek dan ?
Dat zal dan voor mijn tijd geweest zijn, iig was ze geen hoofd redacteur bij privéquote:Op woensdag 17 december 2025 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
Van der Tonnekreek behaalde in 1995 het doctoraalexamen (meester in de rechten).
Ze begon als redacteur bij Margriet, maar maakte vrij snel carrière als verslaggever bij het roddelblad Story. Daarna werkte ze korte tijd bij Privé en was ten slotte hoofdredacteur bij Weekend en AvantGarde.
Ken haar ook voornamelijk van de eerste BB hoor.quote:Op woensdag 17 december 2025 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zal dan voor mijn tijd geweest zijn, iig was ze geen hoofd redacteur bij privé
Nou die had ik wel willen ontmoeten, en die had ook wel schijt aan alles met haar kijk op tv programma's. Dat was wel grappig, helaas kan dat niet meer.quote:Op woensdag 17 december 2025 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken haar ook voornamelijk van de eerste BB hoor.
Snap ik wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die had ik wel willen ontmoeten, en die had ook wel schijt aan alles met haar kijk op tv programma's. Dat was wel grappig, helaas kan dat niet meer.
Nee hoor, ik ging niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ja klopt wel, eend kan echt heel lekker zijn, heb wel een paar keer heel verschillend klaargemaakte eend gegeten die wel tot de betere vleesgerechten horen dan die er zijnquote:Op woensdag 17 december 2025 06:20 schreef drakin het volgende:
Ik ad gisteravond eend als avondeten
Ik dacht dat ik kip had liggen in de vriezer, bleek het dus eend te zijn.
Lekker zeg
En dit was nog uit een mega goedkope aanbieding.quote:Op woensdag 17 december 2025 06:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja klopt wel, eend kan echt heel lekker zijn, heb wel een paar keer heel verschillend klaargemaakte eend gegeten die wel tot de betere vleesgerechten horen dan die er zijn
Een boze eendquote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lid geworden van de VPRO en dan kreeg je die krant. Fucking zonde, maar goed mijn dagboeken gingen ook met het grofvuil weg
Die heeft gehoord dat drakin eend eetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |