Die is ook wel heerlijk nostalgisch. Ik weet nog dat ik die voor het eerst bij mijn Oma zag met kerst. Was toen al oud (zowel Oma als de film)quote:Op woensdag 24 december 2025 11:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
White Christmas zonder enige concurrentie.
Nee, nú voor het eerst. Maar ik/we zijn al wel langer actief voor de gemeenschap van vluchtelingen.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:10 schreef alopio het volgende:
[..]
O dat is wel bijzonder zeg, doen jullie dat vaker?
Mooi is dat. Mijn ouders deden dat ook toen ik jonger was. Een azc wordt dan geen abstract begrip, maar krijgt namen, gezichten en verhalen. Het heeft mijn blik op de wereld echt verruimd.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:22 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Nee, nú voor het eerst. Maar ik/we zijn al wel langer actief voor de gemeenschap van vluchtelingen.
Dat is precies mijn verhaal.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:19 schreef camilero het volgende:
[..]
Die is ook wel heerlijk nostalgisch. Ik weet nog dat ik die voor het eerst bij mijn Oma zag met kerst. Was toen al oud (zowel Oma als de film)
Wat goed zeg, bijzonder ookquote:Op woensdag 24 december 2025 11:22 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Nee, nú voor het eerst. Maar ik/we zijn al wel langer actief voor de gemeenschap van vluchtelingen.
Ik wist niet dat Dagoduck een zoon had!quote:Op woensdag 24 december 2025 12:14 schreef Gunner het volgende:
Vanavond beetje kerstavond vieren met wat cadeaux en morgen naar mijn ouders in Den Helder ( @:Dagoduck )
Niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op woensdag 24 december 2025 12:20 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Dagoduck een zoon had!
Kroamschudd'n in Mariaparochiequote:Op woensdag 24 december 2025 11:07 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is jullie favoriete kerstfilm?
Ook prachtig!quote:Op woensdag 24 december 2025 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kroamschudd'n in Mariaparochie
Ik heb aan die google ai gevraagd om hier een scherpe grap op te bedenken. Komt ie:quote:Op woensdag 24 december 2025 12:22 schreef camilero het volgende:
[..]
De wet van cafca: Als je iets fout kunt interpreteren, doe dat!
Als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 24 december 2025 11:07 schreef PippenScottie het volgende:
Gemini is wel goed in post-grunge grappenquote:Op woensdag 24 december 2025 12:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb aan die google ai gevraagd om hier een scherpe grap op te bedenken. Komt ie:
Oké, hier is een grap gebaseerd op jouw principe: "Als je iets fout kunt interpreteren, doe dat."
"Mijn vriend zei: 'Ik heb een nieuwe hobby: ik ben begonnen met 'iets fout interpreteren.' Ik antwoordde: 'Oh ja? Hoe gaat het?' Hij zei: 'Heel goed, ik snap er niks van, precies zoals de bedoeling is!'".
Uitleg: De grap speelt met het idee dat de "hobby" zelf het verkeerd begrijpen is, wat resulteert in perfect succes als het fout geïnterpreteerd wordt. Hij doet precies wat hij "leert", namelijk verkeerd interpreteren, wat leidt tot een logische (maar absurde) conclusie.
Vooralsnog maak ik me geen zorgen over AI overlords. En vind ik dat we vele miljarden aan AI aan het verkwisten zijn die we ook kunnen gebruiken om armoede aan te pakken, onderwijs te verbeteren, huizen te bouwen.. tjaa
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:51 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben recentelijk van ChatGPT naar Gemini overgestapt. Dus ook even een post-grunge grappen thread aangemaakt. Dus ik vroeg net om een paar grappen, zegt dat ding:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
quote:Op woensdag 24 december 2025 12:14 schreef Gunner het volgende:
Vanavond beetje kerstavond vieren met wat cadeaux en morgen naar mijn ouders in Den Helder
( Ook hometown van @:Dagoduck )
Dat wordt geen nummer 1 positie dit jaar Dagoquote:Op woensdag 24 december 2025 13:08 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen trouwens kerstdiner bij mijn oom en tante, vrijdag een niet al te uitgebreid kerstdiner thuis en dan 's avond nog even biertje doen met in de kroeg met een maat. Zaterdag nog een concertje 's avonds en dinsdag nog een verjaardag van mijn oudoom. Voor de rest ben ik er wel bij zo ongeveer.
Ik heb er dit jaar al 8 gezien in 4 dagen tijd. Ze zijn allemaal even slecht en volgen precies hetzelfde patroon. Maar ook heerlijk laagdrempeligquote:Op woensdag 24 december 2025 11:07 schreef PippenScottie het volgende:
Nu onderschat je hem.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat wordt geen nummer 1 positie dit jaar Dago
@FritsFlitsquote:Op woensdag 24 december 2025 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is niet nodig, hij is heel goed in staat om een dagje in te halen..quote:
Kun je nu niet gaan zuipen vanavond dan?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Wij zijn veel thuis dit jaar. Vind het eerlijk gezegd geen kut aan zo, maar goed, het schijnt beter te zijn met een pasgeboren baby.
Gelukkig morgen wel nog een paar uurtjes langs mijn ouwelui voor het Kerstdiner. En ik kan me vanavond zowaar eens melden in dit topic om middernacht, dat is normaal ook niet het geval, meestal ben ik dan aan het zuipen met een oom en de buurman van mijn moeder ofzo.
Dat kan, maar we kunnen nu niet bij familie pitten. Dus dan wordt het een soort lockdownborrel.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kun je nu niet gaan zuipen vanavond dan?
zuipen bij het van inkelenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat kan, maar we kunnen nu niet bij familie pitten. Dus dan wordt het een soort lockdownborrel.
Gefeliciteerd! Hoe oud is hij/zij nu?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Wij zijn veel thuis dit jaar. Vind het eerlijk gezegd geen kut aan zo, maar goed, het schijnt beter te zijn met een pasgeboren baby.
Gelukkig morgen wel nog een paar uurtjes langs mijn ouwelui voor het Kerstdiner. En ik kan me vanavond zowaar eens melden in dit topic om middernacht, dat is normaal ook niet het geval, meestal ben ik dan aan het zuipen met een oom en de buurman van mijn moeder ofzo.
3 wekenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe oud is hij/zij nu?
Laten we het hopen. Denk wel wat meer slaap pakken dit jaar, ik word ook een dagje ouder.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw dochter nu? Nog niet zo oud toch?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echte vaders maken dochters
@:Szura
Over een maand al weer twee jaar, gaat hard.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw dochter nu? Nog niet zo oud toch?
A Christmas Carol uit 1984. Net een tikje enger met een geweldige Frank Finlay als Jacob Marley. Ook George C Scott is op dreef als Scrooge, juist omdat ie een Yank is brengt hij het rücksichtslose van het karakter veel beter over. En hij is ook iets minder karikaturaal dan andere vertolkers.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:07 schreef PippenScottie het volgende:
Twee zelfsquote:Op woensdag 24 december 2025 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echte vaders maken dochters
@:Szura
Oh jullie verwachten een tweede, spannendquote:Op woensdag 24 december 2025 14:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan over twee weken zeggen of dat ook voor ons geldt.
Een beetje zoals de radio aan hebben op 31 december, dit jaar.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voordat we naar de top 2000 gaan kunt u vanavond nog genieten van 4 uur aan gremlins
Ik al wel een paar uur, maar ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:14 schreef PippenScottie het volgende:
24 december Albert Heijn om 14.00 uur.
Ik kan het jullie niet aanraden. Maar de boodscappen zijn binnen, de biertjes liggen buiten. Ik ben er wel zo’n beetje klaar voor.
Tip: leg de biertjes niet buiten. Die vriezen kapotquote:Op woensdag 24 december 2025 16:14 schreef PippenScottie het volgende:
24 december Albert Heijn om 14.00 uur.
Ik kan het jullie niet aanraden. Maar de boodscappen zijn binnen, de biertjes liggen buiten. Ik ben er wel zo’n beetje klaar voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |