Ik vind van die drie alleen die van De Dijk goed te pruimen. Boudewijn heeft veel betere dan het uitgekouwde avond. En Suzan & Freek…tja..dat is Suzan & Freekquote:Op maandag 22 december 2025 15:55 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Dit klopt.
Door het verlaten van Late In The Evening staan er nog maar drie avonden in de lijst der lijsten. Allen in de Nederlandse taal:
8 Boudewijn de Groot - Avond
229 Suzan & Freek - Als het avond is
1557 De Dijk - Laat Het Vanavond Gebeuren
Die zijn we wel vergeten ja volgend jaar tijdens de stemweek.quote:Op maandag 22 december 2025 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slechte timing voor Chris Rea.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
quote:Op maandag 22 december 2025 16:29 schreef Tussle266 het volgende:
Als dan, welke had gemogen? Minus de bekende weg.Persoonlijke keuze, of meeste kans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Fool , 2. Josephine
quote:Op maandag 22 december 2025 16:29 schreef Tussle266 het volgende:
Als dan, welke had gemogen? Minus de bekende weg.Josephine. En dan eigenlijk The Road to hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Die komt elk jaar weer een aantal weken royalties harken (alleen heeft 'ie er nu niks meer aan).quote:Op maandag 22 december 2025 16:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Die zijn we wel vergeten ja volgend jaar tijdens de stemweek.
Nicequote:Op maandag 22 december 2025 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fok!pop quiz! heeft de eer van t forum hooggehouden in een top 2000 quiz vanavond. Eerste vd 32
Helaas slechts 112 van de 120 punten. Het werd nog bijna spannendquote:Op maandag 22 december 2025 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fok!pop quiz! heeft de eer van t forum hooggehouden in een top 2000 quiz vanavond. Eerste vd 32
Kijk goed bezigquote:Op maandag 22 december 2025 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is wel echt een punt van zorg. Tenzij de vragen over De Sjonnies of Leen gingen.quote:Op maandag 22 december 2025 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Helaas slechts 112 van de 120 punten. Het werd nog bijna spannend
Een punt van zorg is dat Rob de Nijs niet eens bij "de 10 Nederlandse hofleveranciers" hoort dit jaar of dat er albumhoezen werden gevraagd van albums waarvan niets ooit in de Top2000 heeft gestaan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is wel echt een punt van zorg. Tenzij de vragen over De Sjonnies of Leen gingen.
Ik ben zo blij dat Bart een jaartje overslaatquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:38 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik zag reclame voor de openingsshow.
Ik wil gewoon Bart op zn keyboard terug
Ik kan dat nummer De Speeltuin gewoon nooit meer horen zonder te denken aan ranzige dingenquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:54 schreef Koen66 het volgende:
Ondanks vrijspraak luister je toch anders naar die kerel
Net was 'dochters' er op...quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:58 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik kan dat nummer De Speeltuin gewoon nooit meer horen zonder te denken aan ranzige dingen
Oja! Die was ik al vergeten. Die is eigenlijk wel het allerergstquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Net was 'dochters' er op...
Wat ben je moooiiii
Kwart over zeven op zondagmorgenquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:00 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Oja! Die was ik al vergeten. Die is eigenlijk wel het allerergst
Mijn cappuccino komt omhoog zettenquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Kwart over zeven op zondagmorgen
Hoor ik een stem die heel zachtjes aan me vraagt
"Ben je al wakker, Marco?
Kom je gezellig mee naar boven?
Ik lig hier huilend naakt in bed?
En kruip je dan lekker bij mij?"
Oh, wat gaat de tijd toch snel
Gisteren nog zag ik haar voor het eerst, lag ze hier in m'n armen
Wat is ze mooi en wat staat de tijd haar goed
Ik knipper m'n ogen en zie hoe ze steeds weer een beetje veranderd is
Maar hoe groot ze ook mag zijn
In mijn ogen blijft ze altijd klein
Kwart over zeven op zondagmorgen
Hoor ik de behangtafel heel zachtjes opengaan
En trek ik mijn kleren uit
Ik was veel liever naakt gaan verven
Maar ze had me gevraagd of ik toch niet wilde behangen
Ze vindt nu inmiddels haar weg in de mores van dit huis
Ik ken een hoop albumhoezen waarvan niets ooit in de top2000 heeft gestaan, dus wat dat betreft had ik wel iets kunnen bijdragenquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:33 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Een punt van zorg is dat Rob de Nijs niet eens bij "de 10 Nederlandse hofleveranciers" hoort dit jaar of dat er albumhoezen werden gevraagd van albums waarvan niets ooit in de Top2000 heeft gestaan.
31 december maar een playlistje opzetten dan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:00 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Oja! Die was ik al vergeten. Die is eigenlijk wel het allerergst
Met invloed van Tchaikovsky's kanonslagen van vuurwerktokkiesquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:29 schreef camilero het volgende:
Het wordt weer vaak naar John Cage luisteren op 30 en 31 december. Ik hoop dat Marco geen nummers heeft die langer duren dan 4 minuten en 33 seconden.
quote:Op maandag 22 december 2025 15:55 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Dit klopt.
Door het verlaten van Late In The Evening staan er nog maar drie avonden in de lijst der lijsten. Allen in de Nederlandse taal:
Elke keer bij Marco de 31e zelf Tchaikovsky's 1812 Overture opzettenquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:30 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Met invloed van Tchaikovsky's kanonslagen van vuurwerktokkies
The Eve Of The War?quote:Op maandag 22 december 2025 15:55 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Dit klopt.
Of Strange Man van Bram Tchaikovskyquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Elke keer bij Marco de 31e zelf Tchaikovsky's 1812 Overture opzetten
Gisteravond weer begonnen in "De avonden". Komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 22 december 2025 15:55 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Dit klopt.
Het is gezien. Het is niet onopgemerkt geblevenquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:14 schreef camilero het volgende:
[..]
Gisteravond weer begonnen in "De avonden". Komt wel dichtbij zo
Marco is wel wisselen tussen 'mwah dit kan ik wel aan maar staat wel erg hoog op de 31e' en absolute oorteringquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:29 schreef camilero het volgende:
Het wordt weer vaak naar John Cage luisteren op 30 en 31 december. Ik hoop dat Marco geen nummers heeft die langer duren dan 4 minuten en 33 seconden.
T/m Binnen vaak het eerste, post-Binnen vaak het tweede.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marco is wel wisselen tussen 'mwah dit kan ik wel aan maar staat wel erg hoog op de 31e' en absolute oortering
Nee, dit is een fout van mijn kant. Mijn oprechte excuses.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
The Eve Of The War?
Of is de vooravond geen echte avond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |