Grote kans dat ik 'm in februari nog heb.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
Stellen jullie je kerst-UI alvast weer in?
Goed genoeg.quote:
Die staat altijd aan volgens mijquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
Stellen jullie je kerst-UI alvast weer in?
Ik ook nietquote:
Mooi hoe we altijd fan zijn van elkaars werkquote:
Ja ik vind Gruppo Sportivo echt ontzettende oorteringquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wait wut?? Gruppo Sportivo 14 plekken onder de Sjonnies?
Nog voor ik hem opende wist ik al wat de onderste ging worden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mooi hoe we altijd fan zijn van elkaars werk
Hier is-ie!
https://aleimonscanon.wor(...)e-top-2000-van-2025/
Altijd fijn, die factchecks van jequote:Op vrijdag 19 december 2025 21:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Subway was door de Lesbische likkoekjes-actie, niet de My little pony club
6 uur 's ochtends carpoolplaats.quote:maar ik heb niet echt het gevoel dat het nummer ergens heen gaat.
Je weet dat dat nummer van Acda en de Munnik niet origineel van hun is, dus niet "knap gedaan", maar slecht "leuk vertaald"?quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier is-ie!
Ah ja, het origineel van Jacques Brel natuurlijk, die was me even ontschoten. Heb even een verwijzing daarnaar toegevoegd en ook de tekst bij Pink Pony Club iets aangepast.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:19 schreef camilero het volgende:
[..]
Je weet dat dat nummer van Acda en de Munnik niet origineel van hun is, dus niet "knap gedaan", maar slecht "leuk vertaald"?
Gelukkig hebben we niet allemaal exact dezelfde smaak hèquote:Verder geen verrassing dat de onze smaak enigszins van elkaar verschilt
Toegegeven... ik ken ze niet allemaal, maar ik kan mij niet voorstellen dat Messy bij mij uit de top 3 zou vallen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier is-ie!
Als dit het is, is dit het.quote:
Wij zitten wel redelijk ver uit elkaar vrees ik hieroquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier is-ie!
Aan de onderkant zijn we het nog wel redelijk eens, maar wat jij goed vindt vind ik veelal middelmatig en andersom.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zitten wel redelijk ver uit elkaar vrees ik hiero
Voorpretgenot.quote:Op maandag 22 december 2025 08:25 schreef PippenScottie het volgende:
Iets later dan normaal, maar daarom niet minder episch. De FOK 2000 vn 20205.
PippenScottie in MUZ / FOK! 2000 - samengesteld door Peaceman
Nog drie avonden.quote:Op maandag 22 december 2025 10:07 schreef Tussle266 het volgende:
Van mij mag de ellende wel beginnen nu.
Dit klopt.quote:
Ik vind van die drie alleen die van De Dijk goed te pruimen. Boudewijn heeft veel betere dan het uitgekouwde avond. En Suzan & Freek…tja..dat is Suzan & Freekquote:Op maandag 22 december 2025 15:55 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Dit klopt.
Door het verlaten van Late In The Evening staan er nog maar drie avonden in de lijst der lijsten. Allen in de Nederlandse taal:
8 Boudewijn de Groot - Avond
229 Suzan & Freek - Als het avond is
1557 De Dijk - Laat Het Vanavond Gebeuren
Die zijn we wel vergeten ja volgend jaar tijdens de stemweek.quote:Op maandag 22 december 2025 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slechte timing voor Chris Rea.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
quote:Op maandag 22 december 2025 16:29 schreef Tussle266 het volgende:
Als dan, welke had gemogen? Minus de bekende weg.Persoonlijke keuze, of meeste kans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Fool , 2. Josephine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |