Dat sowieso. Toch heb ik hem hoger staan dan Trump.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We mogen Maria op onze blote knietjes danken dat Musk niet is geboren in de VS en nooit president kan worden.
Weet ik veel. Vraag het hem?quote:Op woensdag 17 december 2025 15:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat heeft Trump aan snel cashen op zijn 79-ste?
Vance is al helemaal een clown.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu krijgen we JD Vance. Dan is het over met zwalkend en halfslachtig beleid.
Trump is een randdebiel die een beetje loopt te golfen en twitteren. Vance is een engnek die daadwerkelijk de hele dag bezig is om zijn agenda uit te rollen.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vance is al helemaal een clown.
Trump is onvoorspelbaar maar nog wel in toom te houden. Met Vance gaat het dadelijk goed los. Die zie ik nog wel de oorlog verklaren aan de UK oid.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Trump is een randdebiel die een beetje loopt te golfen en twitteren. Vance is een engnek die daadwerkelijk de hele dag bezig is om zijn agenda uit te rollen.
0 Charme, geen humor. Die wordt het echt niet. Denk dat Rubio eerder kans maakt. Maar goed, hoop vooral dat de democraten macht grijpen tijdens de midterms, en een goed iemand vooruit schuiven in 2028.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Trump is een randdebiel die een beetje loopt te golfen en twitteren. Vance is een engnek die daadwerkelijk de hele dag bezig is om zijn agenda uit te rollen.
Gaat wel heel ver. Maar wel sanctioneren van de eu.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Trump is onvoorspelbaar maar nog wel in toom te houden. Met Vance gaat het dadelijk goed los. Die zie ik nog wel de oorlog verklaren aan de UK oid.
Gast... overdrijf niet zo. Asjeblieft zeg.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Trump is onvoorspelbaar maar nog wel in toom te houden. Met Vance gaat het dadelijk goed los. Die zie ik nog wel de oorlog verklaren aan de UK oid.
In vergelijking met Vance is Trump gewoon een gematigd centrum-rechts politicus.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gast... overdrijf niet zo. Asjeblieft zeg.
Hij moet zich met zijn eigen zaken bemoeien.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat wel heel ver. Maar wel sanctioneren van de eu.
Hij vindt dat de eu weer op het juiste christelijke spoor gezet moet worden.
Voor de grap eens verdiepen in de tattoos van Hegseth.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat wel heel ver. Maar wel sanctioneren van de eu.
Hij vindt dat de eu weer op het juiste christelijke spoor gezet moet worden.
Nee. Het is gewoon niet te vergelijken. Bovendien ga je al uit van een volledig uit de lucht gegrepen toekomstscenario. Voorlopig ziet het erna uit dat de midterms naar de democraten gaan.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
In vergelijking met Vance is Trump gewoon een gematigd centrum-rechts politicus.
Hegseth gaat weer aan de alcohol als we daar vanaf zijn.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:05 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Voor de grap eens verdiepen in de tattoos van Hegseth.
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hegseth gaat weer aan de alcohol als we daar vanaf zijn.
Wat een kneus.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zijn deus vult.
De doorsnee hardcore atheist is al veel christelijker dan Hegsethquote:Op woensdag 17 december 2025 16:05 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Voor de grap eens verdiepen in de tattoos van Hegseth.
Dat doe ik niet. Die IS strijders die ze uitschakelen mogen dat allemaal zijn, die piloten weten dondersgoed dat die kinderen die collateral zijn dat niet zijn. Daar heeft een drone-pilot uit Oekraine geen last van. D'r lopen geen moeders met kinderen rond hun targets.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar dacht je dat de US piloten niet de nodige info kregen dat de mensen die zij uitschakelden terroristen waren, verantwoordelijk voor de dood van vele Amerikanen en anderen, half mens, half beest, geitenneukers en ook nog eens heel gemeen tegen schoolmeisjes?
Nu leg jij het narrative van de drone-slachtoffers in Pakistan tegenover dat van de drone operators in Oekraine.
Ik las "de neus vult".quote:Op woensdag 17 december 2025 16:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zijn deus vult.
Het zijn allemaal space kikkers, die Kennedy zit ook ergens aan.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik las "de neus vult".
Ik sluit overigens niet uit dat Hegseth daar ook verstand van heeft.
Die is echt helemaal gestoord, totaal losgezongen van de werkelijkheid en heeft 0 empathie.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat sowieso. Toch heb ik hem hoger staan dan Trump.
RFK is een heroïnejunk.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zijn allemaal space kikkers, die Kennedy zit ook ergens aan.
En dan nog liever Musk dan Thiel.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die is echt helemaal gestoord, totaal losgezongen van de werkelijkheid en heeft 0 empathie.
Als iemand gevaarlijk is, is het musk wel. Hoop dat die nooit een machtige positie in de politiek krijgt.
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan nog liever Musk dan Thiel.
Normaliter zou je zeggen van niet, want politiek kan iemand nog afgerekend worden, maar dat word in de VS ook steeds lastiger.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die is echt helemaal gestoord, totaal losgezongen van de werkelijkheid en heeft 0 empathie.
Als iemand gevaarlijk is, is het musk wel. Hoop dat die nooit een machtige positie in de politiek krijgt.
Ok, als je het zo bedoelt snap ik het. Je verpakte het wat sentimenteel..quote:Op woensdag 17 december 2025 16:18 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Die IS strijders die ze uitschakelen mogen dat allemaal zijn, die piloten weten dondersgoed dat die kinderen die collateral zijn dat niet zijn. Daar heeft een drone-pilot uit Oekraine geen last van. D'r lopen geen moeders met kinderen rond hun targets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |