Sssssukkel.quote:Op maandag 15 december 2025 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, iemand is een S in de TT vergeten
Ik heb 0 vogels gezien toen ik in Berlijn wasquote:
Too latequote:Op maandag 15 december 2025 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
Zet het in de OP voor als er taalnazi's komen.
The Hoffquote:Op maandag 15 december 2025 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toen ik 16 was, was net na de val van de muur. Erg heftig vond ik dat.
Dat heb ik niet onthouden hoor, zit al genoeg in mijn geheugen. Zullen vast vogels zijn geweest.quote:Op maandag 15 december 2025 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 0 vogels gezien toen ik in Berlijn was
quote:
Goh, jij hierquote:
Ik kan hem alleen nog zien in mijn hoofd dat hij dronken een hamburger at.quote:Op maandag 15 december 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
The Hoff![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 15 december 2025 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ping pong is geen sport. Tijdverdrijf voor mensen in detentie.
The Hoffquote:Op maandag 15 december 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
The Hoff![]()
En die bedoelde ik dus.quote:Op maandag 15 december 2025 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
The Hoff
Het is geen sportquote:Op maandag 15 december 2025 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en geen tennis he, tafeltennis.En wie zegt dat dat geen sport is, kom maar op. Ik mep je de hele tafel rond dan.
quote:Op maandag 15 december 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
The Hoff![]()
Living legend is hetquote:Op maandag 15 december 2025 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
The Hoff
Ik reed er ook enkel door, ben alleen even op het hoofdstation geweest om over te stappen.quote:Op maandag 15 december 2025 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik niet onthouden hoor, zit al genoeg in mijn geheugen. Zullen vast vogels zijn geweest.
En als jij dat dan wel weet vind ik dat weer knap. Dat je juist dat onthoud.
Er woont anders wel een wereldtopsporter tafeltennis in Leeuwarden hoor.quote:Op maandag 15 december 2025 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ping pong is geen sport. Tijdverdrijf voor mensen in detentie.
post 22 om 22:22:22 uurquote:Op maandag 15 december 2025 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik reed er ook enkel door, ben alleen even op het hoofdstation geweest om over te stappen.
Berlijn gezien vanuit het raam
T is ook nooit goed ook he,quote:
quote:
Eeuwige roem.quote:
Ook een manier om dingen te zien.quote:Op maandag 15 december 2025 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik reed er ook enkel door, ben alleen even op het hoofdstation geweest om over te stappen.
Berlijn gezien vanuit het raam
Het is maar hoe je het wil lezen. Flauwerik.quote:Op maandag 15 december 2025 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is ook nooit goed ook he,
je vraagt of ik je dat zeg,
zeg ik het,
is het weer niet goed
Ik zet hem op een plankjequote:
Het was mijn bestemming niet, maar als je er dan toch doorheen rijd moet je wel even naar buiten kijken.quote:Op maandag 15 december 2025 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook een manier om dingen te zien.
Dan zie je niet zo veel en zeker geen vogels.quote:Op maandag 15 december 2025 22:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was mijn bestemming niet, maar als je er dan toch doorheen rijd moet je wel even naar buiten kijken.
Jammer dat het heen erg donker was
Ik ging terug wel overdag, en ook weer over Berlijn.quote:Op maandag 15 december 2025 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zie je niet zo veel en zeker geen vogels.
Zeker weten. Zolang je geen blaren krijgt ervan.quote:Op maandag 15 december 2025 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
Toch zijn nieuwe schoenen altijd lekker
Wat een eindbaas is het ook.quote:
En eindeloos respect.quote:
Nog nooit gehad met dit merkquote:Op maandag 15 december 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker weten. Zolang je geen blaren krijgt ervan.
Ja ook. Beide meiden hebben nog steeds dat utopia vriendje er aan overgehouden Fay nog steeds met Chippiequote:Op maandag 15 december 2025 22:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
verasst me dat demi bijna 10 jaren met de is?
is zij ook 30?
Hoi hi!quote:Op maandag 15 december 2025 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ook. Beide meiden hebben nog steeds dat utopia vriendje er aan overgehouden Fay nog steeds met Chippie
Ik zat het net nog wat bij te werkenquote:Op maandag 15 december 2025 23:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi hi!
Ah, grappig las dat ze zwangert is. Fay toch? Ga ff naar je topic als het nog existeert dan..
en wat bedoelde naomi op 22.september?quote:Op maandag 15 december 2025 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ook. Beide meiden hebben nog steeds dat utopia vriendje er aan overgehouden Fay nog steeds met Chippie
Haha, nu net?quote:Op maandag 15 december 2025 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat het net nog wat bij te werken
Yes en heb er een foto van de zwangere net aan toegevoegd hahaquote:Op maandag 15 december 2025 23:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, nu net?
Gewoon in RLS, right?
Dat weet ik echt niet meer hoorquote:Op maandag 15 december 2025 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wat bedoelde naomi op 22.september?
Niet?quote:
Niet echt gevolgd, maar ken ze wel die je nu noemt. die Chipquote:Op maandag 15 december 2025 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was toch een technische verhandeling over de voordelen van de flats ten opzichte van de normale slag? En daarna het voordeel van de backhand ten opzichte van de forehandquote:
Om 22:22 uur? Zit die Oostenrijker nu voort te borduren op die actie net v drakin of is dit toevallig? Of zou hij ook een dildeautje willen?quote:
Ga nu kijken!quote:Op maandag 15 december 2025 23:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes en heb er een foto van de zwangere net aan toegevoegd haha
giorgi is nog altijd en zausel bij de harenquote:Op maandag 15 december 2025 23:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes en heb er een foto van de zwangere net aan toegevoegd haha
Die is geen steek veranderdquote:Op maandag 15 december 2025 23:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
giorgi is nog altijd en zausel bij de haren
Trusten! Ik ga nog ff dat vorige topic in RLS chacken en misschien daarna nog wel eentje. Wel geinig. Helemaal vergeten ook dat het er was/nog is. Trusten!quote:
Ik ga zo ook maar eens.quote:
"De satsuma is zelfs helemaal Parthenocarp (voortplanting geheel zonder bevruchting) en heeft zelfs helemaal geen pitten"quote:
Zat net voor je te copy/pastuh! En zag je naam in den Like Alert!@quote:
Morguh Pullup, wat een leukerdquote:
Morguh Chanelquote:
Mogguhh Fruitquote:
Insgelijksquote:Op dinsdag 16 december 2025 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer RedShoe.![]()
Fijne dinsdag.
[ afbeelding ]
quote:
Top 2000 a go go begint binnenkort weerquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Top 2000 a go go begint binnenkort weer
Oh dat is toch met live stream, al een paar jaar niet meer gekeken, kan nu weer wel, ga ik denk ik doen.quote:
Dat hoor ik vaker de laatste tijd. Deze dus niet. Deze Volvo haat mij.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:54 schreef RedShoe het volgende:
Volvo is meestal wel een betrouwbare auto.
Zekerquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is toch met live stream, al een paar jaar niet meer gekeken, kan nu weer wel, ga ik denk ik doen.
Dat is niet goed...quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker de laatste tijd. Deze dus niet. Deze Volvo haat mij.
Daar was toch een film van vroeger, een bezeten auto. OMG hardop aan het lachen nu. Oh iets met christine geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar was toch een film van vroeger, een bezeten auto. OMG hardop aan het lachen nu. Oh iets met christine geloof ik.Ik weet ook niet waarom die Volvo iedere keer wat mankeert, ik word er best verdrietig van maar tegelijk is het hilarisch dat dit nu steeds gebeurt de laatste maanden. Ik ben gewoon vervloekt.
![]()
Maar dat was een Cadillac...quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar was toch een film van vroeger, een bezeten auto. OMG hardop aan het lachen nu. Oh iets met christine geloof ik.Ik weet ook niet waarom die Volvo iedere keer wat mankeert, ik word er best verdrietig van maar tegelijk is het hilarisch dat dit nu steeds gebeurt de laatste maanden. Ik ben gewoon vervloekt.
![]()
Een van de weinige boeken die ik nog niet heb gelezen.quote:
Best een heftige serie.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een van de weinige boeken die ik nog niet heb gelezen.
Wel een start gemaakt met de serie.
Ik heb het eerste deel gezien. Dat de auto die rij wachtende in rijdtquote:
Ja, daarom, ik ben vervloekt want andere Volvo deed ook vervelend toen ik er mee reed de laatste keer en die staat nu alweer een maand stil omdat die afgevoerd moet worden naar een garage.quote:
Ja, erg heftig, moet hem nog verder gaan kijken maar dan moet ik wel in een goede state of mind zijn. 2 afleveringen gezien.quote:
Niks minder dan een auto die vervelend doet...quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, daarom, ik ben vervloekt want andere Volvo deed ook vervelend toen ik er mee reed de laatste keer en die staat nu alweer een maand stil omdat die afgevoerd moet worden naar een garage.
Gaat nog gekker worden. Wel een aanrader.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb het eerste deel gezien. Dat de auto die rij wachtende in rijdt![]()
Was wel heftig ja..
Ja ja, zeg dat maar tegen mijn brein....quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niks minder dan een auto die vervelend doet...
Ik kijk vanavond de Sandman uit en daarna verder met deze..quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat nog gekker worden. Wel een aanrader.
Bij welk nummer zijn ze?quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:10 schreef ChocoFan het volgende:
Gelukkig heeft de top 4000 wel leuke liedjes momenteel.
Welke ?quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:10 schreef ChocoFan het volgende:
Gelukkig heeft de top 4000 wel leuke liedjes momenteel.
en daarna madonna en nu begint een andere, ff kijken waar ik die playlist kan vinden.quote:
Hoi Mario, dit is de Top 4000 op radio 10.quote:
Leuk nummer.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
1190 was net, was toontje lager. Met, zoveel te doen.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Leuk nummer.
Zo'n nummer die je niet kwijtraakt
Ik moet de zon in Japan onder zien gaanquote:Op dinsdag 16 december 2025 11:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En zit inderdaad in mijn hoofd nu tussen de andere liedjes door.
![]()
Zoveel te doen, ik heb nog zoveel te doen.....
oke geen veeld?quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi Mario, dit is de Top 4000 op radio 10.
Nee, geen beeld zover ik weet.quote:
Een Volendammer.quote:
Ken ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is zijn moeder.
Hoe op met me.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ken ik ook niet.
Waar zien jullie dat allemaal?
Nee dat is de linker, ik bedoel die andere.quote:
Van lucky letters?quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee dat is de linker, ik bedoel die andere.
Die naast die man met hoed staat toch?quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee dat is de linker, ik bedoel die andere.
Nee, die andere links op de foto.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die naast die man met hoed staat toch?![]()
Oh die ja.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, die andere links op de foto.
Noem je SBE nu een dame ?quote:
dat is toch samengekutetquote:Op dinsdag 16 december 2025 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is zijn moeder.
Het hele fragment duurt 2 uur.quote:
Neecemberquote:
zeker hoor,ook kärntner gewezen zo ikquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:04 schreef maily het volgende:
[..]
ken je deze?
is van jullie land
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker hoor,ook kärntner gewezen zo ik
quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het hele fragment duurt 2 uur.
* FreshFruit gaat even zoekenquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:06 schreef maily het volgende:
[..]
Is er ook nog een filmpje van zijn moeder?
Lijkt me een mooie eeuwquote:
boooeeeeequote:Op dinsdag 16 december 2025 12:09 schreef mario390 het volgende:
ik heb vanacht de uto-topic august tot
dez.gekijkt dat de koe van ruud overleden is
Bender.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:09 schreef mario390 het volgende:
Precies op tijd voor het kerstdinerquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:09 schreef mario390 het volgende:
En om even te laten bestervenquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Precies op tijd voor het kerstdiner
hoe op ,niet doenquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Precies op tijd voor het kerstdiner
Dry aged is wel lekker.quote:
Beetje afwisselen. Ik verf ook mijn haar elke maand in een andere kleur.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke erg, en hoezo had naomi in august nog en weiße
hond en in september en andere ?
@:pullup
Boehoequote:
Echt niet. Hij bracht dat beest naar een opvang en betaalde niet. En maakte ruzie dus was niet meer welkom.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:16 schreef mario390 het volgende:
nee niet gedoe, hij had hem over 10 jaren
deze was toch 2015 in stal in utopia zijn 10 jarenquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt niet. Hij bracht dat beest naar een opvang en betaalde niet. En maakte ruzie dus was niet meer welkom.
Beter inlezen Mario.
Denk jij dat die stal er nog staat ?quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze was toch 2015 in stal in utopia zijn 10 jaren
Is she really going out with him wel toch ?quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:26 schreef RedShoe het volgende:
Dit nummer heeft het gewoon niet gehaald in de top2000
Koeienrusthuis...zo komen de meeste niet aan hun einde.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
Bender (de Utopia-stier): Na afloop van Utopia redde Ruud de stier Bender van de slacht. Sinds maart 2017 verblijft Bender in het Koeienrusthuis (Stichting de Leemweg) in Oldeberkoop, waar hij in 2025 nog steeds leeft als onderdeel van een hechte kudde.
Steppin outquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is she really going out with him wel toch ?
geloof niet , daar staan zeker huizenquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk jij dat die stal er nog staat ?
maar deze jaar toch overleden ?quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
Bender (de Utopia-stier): Na afloop van Utopia redde Ruud de stier Bender van de slacht. Sinds maart 2017 verblijft Bender in het Koeienrusthuis (Stichting de Leemweg) in Oldeberkoop, waar hij in 2025 nog steeds leeft als onderdeel van een hechte kudde.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Koeienrusthuis...zo komen de meeste niet aan hun einde.
Ansambel Miro Klinc.quote:
Nu wel iets minder. Mooie lucht ook.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
Het leek hier vanochtend wel lente buiten
T is hier nu zwaar grijs,quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu wel iets minder. Mooie lucht ook.
Het lijkt kouder te gaan worden richting het einde van het jaarquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
Het leek hier vanochtend wel lente buiten
Hier ook.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier nu zwaar grijs,
dan koelt het ook hard af.
Lekker ite mario.quote:
Fix Youquote:
Groningen....dat spoort sowieso niet helemaal.quote:
Die laatste is helemaal van haarquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke erg, en hoezo had naomi in august nog en weiße
hond en in september en andere ?
@:pullup
Ede Staal.quote:
Net als een haarbalquote:
Mario heeft heel je topic doorgespit.quote:
goedemiddag Domni.quote:
Dag FreshFruitquote:
Echt wel jaquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario heeft heel je topic doorgespit.
Net even Bureau Utrecht gekeken. Respect voor de politie daar.quote:
Die hebben geen makkelijke taak inderdaad.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net even Bureau Utrecht gekeken. Respect voor de politie daar.
En toch gaan ze er positief in. Ik vind dat heel knap.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die hebben geen makkelijke taak inderdaad.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:22 schreef pullup het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #338 (16.12.2025)
I scored 666/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍1.1K km - 🗓️0 yrs - 🥈167/200
2️⃣📍10.0K km - 🗓️5 yrs - 🥉95/200
3️⃣📍1.1K km - 🗓️6 yrs - 🥈161/200
4️⃣📍3.6 km - 🗓️35 yrs - 🥉100/200
5️⃣📍2.1 km - 🗓️23 yrs - 🥈143/200
https://movies.whentaken.com
Had jij het beter of gaat het om de triple 6?quote:
Het laatste.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Had jij het beter of gaat het om de triple 6?
Auch du kannst zu weit gehen!!quote:
Net frieslan wil je zeggen?quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Groningen....dat spoort sowieso niet helemaal.
Nee hoorquote:
T is wat vroeg op de dag om zo dronken te zijnquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Friesland is de mooiste provincie van Nederland.
Sa is it mar krekt en net oars.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Friesland is de mooiste provincie van Nederland.
Ik drink niet meer, dus dat is onmogelijk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is wat vroeg op de dag om zo dronken te zijn
Maar je drinkt ook niet minder, dus het is mogelijk?quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik drink niet meer, dus dat is onmogelijk.
Nope.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je drinkt ook niet minder, dus het is mogelijk?
Tsss, alles kan jaquote:
Hier trilt het nooit.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
bedoel meer dit, voel je dat ook?
https://www.nu.nl/gaswinn(...)-dorp-woudbloem.html
Die kan je doorsturen naar Mario.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:27 schreef RedShoe het volgende:
Om gek van te worden al die berichten op telegram en whatsapp![]()
Ik blijf ze blokkeren, maar lijkt wel onuitputtelijk die accounts.
'Hey, how are you' en dan een foto van een mooie dame die een selfie maakt
Dat zal ik voortaan doenquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kan je doorsturen naar Mario.
Je kan whatsapp toch wat strakker in de privacy zetten? Is er niet een optie dat men je niet zomaar een bericht mag sturen?quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:27 schreef RedShoe het volgende:
Om gek van te worden al die berichten op telegram en whatsapp![]()
Ik blijf ze blokkeren, maar lijkt wel onuitputtelijk die accounts.
'Hey, how are you' en dan een foto van een mooie dame die een selfie maakt
Geen idee of dat kan.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan whatsapp toch wat strakker in de privacy zetten? Is er niet een optie dat men je niet zomaar een bericht mag sturen?
Jawel, je kan prima mensen uitnodigen dan. Alleen niet iedereen kan jou zonder toestemming een bericht sturen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee of dat kan.
Lijkt me niet logisch, want dan kan je nooit meer iemand uitnodigen.
Hoogste score tot nu toe vandaag.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #338 (16.12.2025)
I scored 871/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍3.6 km - 🗓️0 yrs - 🥇200/200
2️⃣📍748 km - 🗓️18 yrs - 🥈139/200
3️⃣📍7.1 km - 🗓️0 yrs - 🥇200/200
4️⃣📍1.5 km - 🗓️23 yrs - 🥈143/200
5️⃣📍349 km - 🗓️0 yrs - 🥇189/200
https://movies.whentaken.com
Wel meer dan @pullupquote:Op dinsdag 16 december 2025 17:16 schreef ChocoFan het volgende:
Ahw, niet gelukt om Marc in te halen.
Dat was ook niet zo moeilijk verdoriequote:
Moi Lovy.quote:
Jij, als de ontdekker van deze game, kan echt beterquote:Op dinsdag 16 december 2025 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo moeilijk verdorie
Zeg het hem marc.quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij, als de ontdekker van deze game, kan echt beter
Hij valt een beetje terug in de statistiekenquote:
Hij kon niet meer op zijn benen staanquote:
Inhoudsloos hequote:
Morgen weerquote:Op dinsdag 16 december 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij, als de ontdekker van deze game, kan echt beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |