quote:
Eeuwige roem.quote:
Ook een manier om dingen te zien.quote:Op maandag 15 december 2025 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik reed er ook enkel door, ben alleen even op het hoofdstation geweest om over te stappen.
Berlijn gezien vanuit het raam
Het is maar hoe je het wil lezen. Flauwerik.quote:Op maandag 15 december 2025 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is ook nooit goed ook he,
je vraagt of ik je dat zeg,
zeg ik het,
is het weer niet goed
Ik zet hem op een plankjequote:
Het was mijn bestemming niet, maar als je er dan toch doorheen rijd moet je wel even naar buiten kijken.quote:Op maandag 15 december 2025 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook een manier om dingen te zien.
Dan zie je niet zo veel en zeker geen vogels.quote:Op maandag 15 december 2025 22:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was mijn bestemming niet, maar als je er dan toch doorheen rijd moet je wel even naar buiten kijken.
Jammer dat het heen erg donker was
Ik ging terug wel overdag, en ook weer over Berlijn.quote:Op maandag 15 december 2025 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zie je niet zo veel en zeker geen vogels.
Zeker weten. Zolang je geen blaren krijgt ervan.quote:Op maandag 15 december 2025 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
Toch zijn nieuwe schoenen altijd lekker
Wat een eindbaas is het ook.quote:
En eindeloos respect.quote:
Nog nooit gehad met dit merkquote:Op maandag 15 december 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker weten. Zolang je geen blaren krijgt ervan.
Ja ook. Beide meiden hebben nog steeds dat utopia vriendje er aan overgehouden Fay nog steeds met Chippiequote:Op maandag 15 december 2025 22:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
verasst me dat demi bijna 10 jaren met de is?
is zij ook 30?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |