Morguh Pullup, wat een leukerdquote:
Morguh Chanelquote:
Mogguhh Fruitquote:
Insgelijksquote:Op dinsdag 16 december 2025 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer RedShoe.![]()
Fijne dinsdag.
[ afbeelding ]
quote:
Top 2000 a go go begint binnenkort weerquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Top 2000 a go go begint binnenkort weer
Oh dat is toch met live stream, al een paar jaar niet meer gekeken, kan nu weer wel, ga ik denk ik doen.quote:
Dat hoor ik vaker de laatste tijd. Deze dus niet. Deze Volvo haat mij.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:54 schreef RedShoe het volgende:
Volvo is meestal wel een betrouwbare auto.
Zekerquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is toch met live stream, al een paar jaar niet meer gekeken, kan nu weer wel, ga ik denk ik doen.
Dat is niet goed...quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker de laatste tijd. Deze dus niet. Deze Volvo haat mij.
Daar was toch een film van vroeger, een bezeten auto. OMG hardop aan het lachen nu. Oh iets met christine geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar was toch een film van vroeger, een bezeten auto. OMG hardop aan het lachen nu. Oh iets met christine geloof ik.Ik weet ook niet waarom die Volvo iedere keer wat mankeert, ik word er best verdrietig van maar tegelijk is het hilarisch dat dit nu steeds gebeurt de laatste maanden. Ik ben gewoon vervloekt.
![]()
Maar dat was een Cadillac...quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar was toch een film van vroeger, een bezeten auto. OMG hardop aan het lachen nu. Oh iets met christine geloof ik.Ik weet ook niet waarom die Volvo iedere keer wat mankeert, ik word er best verdrietig van maar tegelijk is het hilarisch dat dit nu steeds gebeurt de laatste maanden. Ik ben gewoon vervloekt.
![]()
Een van de weinige boeken die ik nog niet heb gelezen.quote:
Best een heftige serie.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een van de weinige boeken die ik nog niet heb gelezen.
Wel een start gemaakt met de serie.
Ik heb het eerste deel gezien. Dat de auto die rij wachtende in rijdtquote:
Ja, daarom, ik ben vervloekt want andere Volvo deed ook vervelend toen ik er mee reed de laatste keer en die staat nu alweer een maand stil omdat die afgevoerd moet worden naar een garage.quote:
Ja, erg heftig, moet hem nog verder gaan kijken maar dan moet ik wel in een goede state of mind zijn. 2 afleveringen gezien.quote:
Niks minder dan een auto die vervelend doet...quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, daarom, ik ben vervloekt want andere Volvo deed ook vervelend toen ik er mee reed de laatste keer en die staat nu alweer een maand stil omdat die afgevoerd moet worden naar een garage.
Gaat nog gekker worden. Wel een aanrader.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb het eerste deel gezien. Dat de auto die rij wachtende in rijdt![]()
Was wel heftig ja..
Ja ja, zeg dat maar tegen mijn brein....quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niks minder dan een auto die vervelend doet...
Ik kijk vanavond de Sandman uit en daarna verder met deze..quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat nog gekker worden. Wel een aanrader.
Bij welk nummer zijn ze?quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:10 schreef ChocoFan het volgende:
Gelukkig heeft de top 4000 wel leuke liedjes momenteel.
Welke ?quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:10 schreef ChocoFan het volgende:
Gelukkig heeft de top 4000 wel leuke liedjes momenteel.
en daarna madonna en nu begint een andere, ff kijken waar ik die playlist kan vinden.quote:
Hoi Mario, dit is de Top 4000 op radio 10.quote:
Leuk nummer.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
1190 was net, was toontje lager. Met, zoveel te doen.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Leuk nummer.
Zo'n nummer die je niet kwijtraakt
Ik moet de zon in Japan onder zien gaanquote:Op dinsdag 16 december 2025 11:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En zit inderdaad in mijn hoofd nu tussen de andere liedjes door.
![]()
Zoveel te doen, ik heb nog zoveel te doen.....
oke geen veeld?quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi Mario, dit is de Top 4000 op radio 10.
Nee, geen beeld zover ik weet.quote:
Een Volendammer.quote:
Ken ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is zijn moeder.
Bekijk deze YouTube-video
Hoe op met me.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ken ik ook niet.
Waar zien jullie dat allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |