Ik ben op mijn 39e nog een 4 jarige opleiding gaan doen en op mijn 43e summa cum laude afgestudeerd.quote:
dat is er met de riem ingeslagen?quote:Op maandag 15 december 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Je moet dus presteren, presteren, presteren?
je kan ook gewoon op totaal de verkeerde baan zittenquote:Op maandag 15 december 2025 19:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ik werk nu 50/50 met hbo'ers en ik vind het afschuwelijk. Hiervoor ook recruitement op hbo-niveau gedaan en dat triggerde een bore out
Qua werk ben ik wel van mening dat iedereen maar gewoon een shitload aan geld krijgt bij bepaalde banen, ongeacht of je hard werkt of de kantjes er vanaf loopt.quote:Op maandag 15 december 2025 19:37 schreef RM-rf het volgende:
Ik Ben er niet zo van overtuigd “dat ‘mindere’ mensen meer krijgen”…
In mijn ervaring krijgen mensen, zeker op de iets langere termijn altijd gewoon wat ze verdienen en zélf ook overzichzelf afroepen…
Juist ook de verhalen van TS versterken dat idee vooral, als dusdanig consequent het je _altijd_ tegenzit, terwijl je zelf stelt ongelooflijk getalenteerd, intelligent en hoogbegaafd te zijn… doe je het gewoon zelf fout omdat jezelf de meest consistente factor in je eigen ongeluk en ongenoegen bent.
het loslaten van je werk kunnen sommige niet of heel slecht, maar dit kan je imho wel 'trainen' door thuis andere dingen te doen te hebben, hobbys ed.quote:Op maandag 15 december 2025 19:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Qua werk ben ik wel van mening dat iedereen maar gewoon een shitload aan geld krijgt bij bepaalde banen, ongeacht of je hard werkt of de kantjes er vanaf loopt.
Tis iets dat mij ook heel erg irriteert.
Maar t scheelt wel dat ik bv geen kinderen heb en als ik thuis kwam nog tijd had om erover te malen.
Als je kinderen hebt is de kans groter dat je snel je werk achter je kan laten, want je moet dan vader/ moeder zijn.
Zal het topic niet kapen. Maar man, wat ben ik slecht in dingen loslaten en hobbys vinden (en heb er al wat gehad).quote:Op maandag 15 december 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
het loslaten van je werk kunnen sommige niet of heel slecht, maar dit kan je imho wel 'trainen' door thuis andere dingen te doen te hebben, hobbys ed.
En daarna heb ik het verwijderd want het gaf me alleen boosheidquote:Op maandag 15 december 2025 19:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gisteren toch nog niet?
Een match had toch hey gezegd??
Ik heb hobby's maar mijn werk zit 24,/7 in mijn hoofdquote:Op maandag 15 december 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
het loslaten van je werk kunnen sommige niet of heel slecht, maar dit kan je imho wel 'trainen' door thuis andere dingen te doen te hebben, hobbys ed.
Wellicht maar als ik wat anders zoek word ik het nooit, steeds iemand met meer ervaring...quote:Op maandag 15 december 2025 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook gewoon op totaal de verkeerde baan zitten
Je gaat er dus ten onrechte van uit dat de wereld 1) eerlijk is en 2) anderen onrecht ook zien.quote:Op maandag 15 december 2025 19:37 schreef RM-rf het volgende:
Ik Ben er niet zo van overtuigd “dat ‘mindere’ mensen meer krijgen”…
In mijn ervaring krijgen mensen, zeker op de iets langere termijn altijd gewoon wat ze verdienen en zélf ook overzichzelf afroepen…
Juist ook de verhalen van TS versterken dat idee vooral, als dusdanig consequent het je _altijd_ tegenzit, terwijl je zelf stelt ongelooflijk getalenteerd, intelligent en hoogbegaafd te zijn… doe je het gewoon zelf fout omdat jezelf de meest consistente factor in je eigen ongeluk en ongenoegen bent.
Een PHD verdient de helft van wat ik nu verdien. Ik wil wel nog een 3e master en probeer nu dat vakgebied binnen te komen.quote:Op maandag 15 december 2025 19:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 39e nog een 4 jarige opleiding gaan doen en op mijn 43e summa cum laude afgestudeerd.
Je bent NOOIT te oud
Daar zou ik dus mee stoppen: met relaties, werk en vriendschappen gewoon eerst de kat uit de boom kijken en niet heel dwangmatig het onderste uit de kan willen halen. Mensen die dat doen komen gewoon niet zo aardig en vriendelijk over (ook al zijn ze het wel en doen ze het uit een goed hart). Je merkt na een tijdje vanzelf of je goed binnen het team past en of de man wel een beetje geschikt is (of in ieder geval zijn agressie onder controle kan houden).quote:Op maandag 15 december 2025 17:19 schreef Ansa het volgende:
Ik snap het niet. Ik geefalles vanaf het begin.
Als ik niks geef word ik niet eens gezien.quote:Op maandag 15 december 2025 20:32 schreef jaha het volgende:
[..]
Daar zou ik dus mee stoppen: met relaties, werk en vriendschappen gewoon eerst de kat uit de boom kijken en niet heel dwangmatig het onderste uit de kan willen halen. Mensen die dat doen komen gewoon niet zo aardig en vriendelijk over (ook al zijn ze het wel en doen ze het uit een goed hart). Je merkt na een tijdje vanzelf of je goed binnen het team past en of de man wel een beetje geschikt is (of in ieder geval zijn agressie onder controle kan houden).
En verder zou ik ook niet zo verbitterd doen over de maatschappij. Die is nu eenmaal zo. Zijn andere mensen, is niet jouw verantwoordelijkheid. Lekker laten gaan
Dat is de ongeveer leeftijd waarop ik met het schrijven van mijn proefschrift begon. Dus het kan. Dat ik single ben, was daarbij eerder een voordeel dan een nadeel. Maar mijn punt is vooral: intellectuele uitdaging kun je ook zelf zoeken. Je hoeft het niet per se (alleen) in een baan of in een relatie te vinden.quote:
Voor een baan als promovendus moet je solliciteren. Maar als buitenpromovendus moet je vooral een goed idee hebben en een hoogleraar die jou bij jouw onderzoek wil begeleiden. Dat vraagt alleen wel veel doorzettingsvermogen. Iets waar het veel hoogbegaafden aan ontbreekt. En oh ja, een buitenpromovendus krijgt geen salaris. Dus je moet daarnaast blijven werken. Maar dat moet je ook als je aan een derde master gaat beginnen. Wat wil je gaan studeren en welke kant wil je daarmee op?quote:
Een aansluiting op wat ik nu doe. Ik ben eerder aangenomen maar toen de baan niet genomen.quote:Op maandag 15 december 2025 21:17 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Voor een baan als promovendus moet je solliciteren. Maar als buitenpromovendus moet je vooral een goed idee hebben en een hoogleraar die jou bij jouw onderzoek wil begeleiden. Dat vraagt alleen wel veel doorzettingsvermogen. Iets waar het veel hoogbegaafden aan ontbreekt. En oh ja, een buitenpromovendus krijgt geen salaris. Dus je moet daarnaast blijven werken. Maar dat moet je ook als je aan een derde master gaat beginnen. Wat wil je gaan studeren en welke kant wil je daarmee op?
Ik heb met cptss 2 masters gehaald maar ik red niet 40 uur werk en een phd. Te zwaar.quote:Op maandag 15 december 2025 21:17 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Voor een baan als promovendus moet je solliciteren. Maar als buitenpromovendus moet je vooral een goed idee hebben en een hoogleraar die jou bij jouw onderzoek wil begeleiden. Dat vraagt alleen wel veel doorzettingsvermogen. Iets waar het veel hoogbegaafden aan ontbreekt. En oh ja, een buitenpromovendus krijgt geen salaris. Dus je moet daarnaast blijven werken. Maar dat moet je ook als je aan een derde master gaat beginnen. Wat wil je gaan studeren en welke kant wil je daarmee op?
Ik moet eerst een nieuwe baan. Helaas heb ik een managerpribleem geen baanprobleem. Managers saboteren als ik dingen benoem die niet goed gaan in de organisatie, maar ik benoem ze ondat ik anders de schuld krijg.quote:Op maandag 15 december 2025 21:32 schreef Groepfunder het volgende:
Ik bedoel het goed @:Ansa, maar ik denk dat het heel moeilijk gaat worden om een baan te vinden die je intellectueel blijft uitdagen. Een partner idem. Vroeg of laat draai je op routine. Maar ik wens je alle succes met die derde master en hoop dat je daar vooral veel van zult genieten. Wees een beetje lief voor jezelf. De wereld kun jij niet veranderen. Je hebt wel invloed op hoe jij ermee omgaat.
Priblemen zijn er om op te lossen.quote:Op maandag 15 december 2025 21:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik moet eerst een nieuwe baan. Helaas heb ik een managerpribleem geen baanprobleem. Managers saboteren als ik dingen benoem die niet goed gaan in de organisatie, maar ik benoem ze ondat ik anders de schuld krijg.
Het is gewoon een act.quote:Op maandag 15 december 2025 21:41 schreef Lenny77 het volgende:
Je lijkt wel een zus van sirdanilot..
Bij alles komt er een ja maar, kan niet want, lukt niet want, anderen dit, anderen dat,...
Ik moet eerst een nieuwe baan. Helaas heb ik een managerpribleem geen baanprobleem. Managers saboteren als ik dingen benoem die niet goed gaan in de organisatie, maar ik benoem ze ondat ik anders de schuld krijg.quote:Op maandag 15 december 2025 21:32 schreef Groepfunder het volgende:
Ik bedoel het goed @:Ansa, maar ik denk dat het heel moeilijk gaat worden om een baan te vinden die je intellectueel blijft uitdagen. Een partner idem. Vroeg of laat draai je op routine. Maar ik wens je alle succes met die derde master en hoop dat je daar vooral veel van zult genieten. Wees een beetje lief voor jezelf. De wereld kun jij niet veranderen. Je hebt wel invloed op hoe jij ermee omgaat.
Ik ben bezig met oplossen, solliciteren, een psycholoog weer. Wat moet ik anders nog?quote:Op maandag 15 december 2025 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien is het tijd om wat knopen door te hakken en te stoppen met dat “ja maar” en “dat kan/lukt niet” en “ik ben van plan maar”. Doe het gewoon. Neem een risico. Of doe gewoon niks.
Maar je creëert nu gewoon steeds een nieuw probleem of in elk geval een beer op de weg. Als je zo doorgaat zit je over 10 jaar nog in dezelfde situatie. Is prima, maar accepteer dat dan ook.
Klopt, maar als ik 10 jaar hoor dat het aan mijn werk ligt en ik hoor nu pas dat dat een standaardsmoes is voor mensen die te mondig zijn, dan baal ik wel. Ik zit al 10 jaar te focussen op dr praktijk.quote:Op maandag 15 december 2025 21:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Priblemen zijn er om op te lossen.
Denk dat het sirmissdanilot isquote:Op maandag 15 december 2025 21:41 schreef Lenny77 het volgende:
Je lijkt wel een zus van sirdanilot..
Bij alles komt er een ja maar, kan niet want, lukt niet want, anderen dit, anderen dat,...
Hoogbegaafd, en er dan 10 jaar over doen...quote:Op maandag 15 december 2025 21:59 schreef Ansa het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik 10 jaar hoor dat het aan mijn werk ligt en ik hoor nu pas dat dat een standaardsmoes is voor mensen die te mondig zijn, dan baal ik wel. Ik zit al 10 jaar te focussen op dr praktijk.
En als je alles geeft,loop je blijkbaar gemakkelijk tegen de verkeerde mannen aan.quote:Op maandag 15 december 2025 21:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als ik niks geef word ik niet eens gezien.
Ik had o.a. CPTSS, was mantelzorger, en had een ex die mepte naast nog fysieke klachten. UWV was verbaasd toen dat ik uberhaupt was blijven werken. Nu voor het eerst de rust om te reflecteren.quote:Op maandag 15 december 2025 22:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoogbegaafd, en er dan 10 jaar over doen...
Ik moet nu sws gewoon niet daten.quote:Op maandag 15 december 2025 22:23 schreef dop het volgende:
[..]
En als je alles geeft,loop je blijkbaar gemakkelijk tegen de verkeerde mannen aan.
Liefde moet de kans krijgen om een beetje te stromen om elkaar af te tasten zonder gelijk gevangen te zijn of gevangen te worden.
Het is een spel waar bij er niet op voorhand een ultieme hoofdprijs te winnen is.
Als je het spel niet wil of kunt spelen kun je sowieso geen prijs winnen.
Het spel wordt gespeeld met je gevoel, niet met je verstand.
En in the end, zul je moeten afwegen of de ander je happy genoeg maakt, of je blij genoeg wordt van zijn pluspunten en kunt leven met zijn minpunten.
De kunst is het spel en jezelf er voldoende te laten zijn, te voelen wat jij voelt en ervaart.
Natuurlijk kun je vooraf bedenken wat je in een partner zoekt, maar je niet bedenken hoe dat voelt. Je kunt het antwoord dus ook niet met je hoofd oplossen.
Bedenk wat je van een partner wil is prima, maar je zult moeten voelen of iemand voldoende is, dat doe je niet door een strak opgesteld eisen lijstje af te gaan.
Moeten past ook helemaal niet bij de liefde, hopen prima, voelen het allerbelangrijkste, en ook plezier kunnen beleven aan jezelf en de ander ontdekken. En ontdekken dat je niet bij elkaar past is geen falen, het is een oefening binnen een zoektocht.quote:
Je begrijpt het gewoon niet …quote:Op maandag 15 december 2025 20:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je gaat er dus ten onrechte van uit dat de wereld 1) eerlijk is en 2) anderen onrecht ook zien.
Sommige van mijn vriendinnen zitten in financieel/emotioneel abusive relaties en zien het niet eens
Dan moet je wel bewust zijn van vormen van misbruik buiten " man slaat vrouw" of "vrouw kleineert man". Veel groeien op met toxische patronen die ze normaal vinden.quote:Op maandag 15 december 2025 23:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je begrijpt het gewoon niet …
Wat ik vooral aangeef is dat iedereen zijn leven zelf beter kan maken:
Die mensen die zo lopen te huilen hoe “oneerlijk” alles is of hoe ‘verschrikkelijk’ hun leven is en ze zo ‘zieilig’ zouden zijn omdat ze in die ‘abusieve relaties’ zouden zitten doen ook zelf niet het juiste om hun leven beter te maken….
Dat is dan ook hun keuze; verder prima als zij die keuze zo maken, maar ga dan niet lopen te huilen en zielig doen over ‘anderen’ die kennelijk effectief betere keuzes in hun leven gemaakt hebben.
Ja en nee, veel mensen hebben in hun hoofd dat het iets is wat je gewoon doet. Huisje boompje beestje. En mensen met kinderwens al helemaal.quote:Op maandag 15 december 2025 22:31 schreef dop het volgende:
[..]
Moeten past ook helemaal niet bij de liefde, hopen prima, voelen het allerbelangrijkste, en ook plezier kunnen beleven aan jezelf en de ander ontdekken. En ontdekken dat je niet bij elkaar past is geen falen, het is een oefening binnen een zoektocht.
Als dat even niet lukt dan inderdaad niet gaan daten om dat je zo nodig moet.
Natuurlijk zijn er mensen die het puur van uithun verstand benaderen, en de kans is ook niet onmogelijk dat je dan als nog geluk hebt, de kans is veel groter dat het dan niet werkt en je uiteindelijk in een relatie terecht komt waar beide niet gelukkig bent.quote:Op dinsdag 16 december 2025 01:48 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja en nee, veel mensen hebben in hun hoofd dat het iets is wat je gewoon doet. Huisje boompje beestje. En mensen met kinderwens al helemaal.
Te consistent en te veel details, ik vrees dat dit echt is.quote:
Ik vrees dat het binnen 10 jaar verkeerd kan aflopen, met al deze negatieve emoties de hele tijd.quote:Op maandag 15 december 2025 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien is het tijd om wat knopen door te hakken en te stoppen met dat “ja maar” en “dat kan/lukt niet” en “ik ben van plan maar”. Doe het gewoon. Neem een risico. Of doe gewoon niks.
Maar je creëert nu gewoon steeds een nieuw probleem of in elk geval een beer op de weg. Als je zo doorgaat zit je over 10 jaar nog in dezelfde situatie. Is prima, maar accepteer dat dan ook.
Je beseft dat het toxisch was en toch zoek je hetzelfde...quote:Op dinsdag 16 december 2025 01:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dan moet je wel bewust zijn van vormen van misbruik buiten " man slaat vrouw" of "vrouw kleineert man". Veel groeien op met toxische patronen die ze normaal vinden.
Nee hoor, ik ‘moet’ helemaal niet weten welke uitvluchten en excuses jijzelf verzint om de verantwoordelijkheid iets aan je eigen situatie te verbeteren, buiten jezelf te leggen…quote:Op dinsdag 16 december 2025 01:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dan moet je wel bewust zijn van vormen van misbruik buiten " man slaat vrouw" of "vrouw kleineert man". Veel groeien op met toxische patronen die ze normaal vinden.
Ik heb het hier over iets totaal wnders. Dat vriendinnen niet zien dat hun relatie toxisch is. Ik open dit topic om uit die loop met werk en relaties te komen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 07:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je beseft dat het toxisch was en toch zoek je hetzelfde...
Ik ken het patroon hè, het is niet makkelijk . Maar de kunst is dit dus los te laten en zeer bewust naar iets anders op zoek te gaan ipv het script in je hoofd te volgen wat er nooit had mogen zijn.
Dat wil jij er in lezen en je framet mij.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ‘moet’ helemaal niet weten welke uitvluchten en excuses jijzelf verzint om de verantwoordelijkheid iets aan je eigen situatie te verbeteren, buiten jezelf te leggen…
Ik weet reuze goed dat het jou enkel te doen is om te kunnen roepen dat alles enkel maar aan ‘de anderen’ ligt …
Dat jij zogenaamd ongekend slim en hoogbegaafd bent, maar dat alles wat misloopt ligt aan zaken die buiten jouzelf liggen en jij niks aan kunt veranderen…
Ik geloof daar echter helemaal niks van.
Nee hoor... als ik aangeef dat ik in je redenering domweg niet meega; 'frame' ik niemand.... ik geef enkel aan wat ik over jouw verhalen denk en ben daar hooguit erg direct en eerlijk in.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat wil jij er in lezen en je framet mij.
Misschien kan het eens helpen om te lezen wat ik zeg ipv mij woorden in de mond te leggen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee hoor... als ik aangeef dat ik in je redenering domweg niet meega; 'frame' ik niemand.... ik geef enkel aan wat ik over jouw verhalen denk en ben daar hooguit erg direct en eerlijk in.
Mischien kan het je meer verder helpen om eens te leren om te gaan met die direktheid en eerlijkheid van anderen in plaats van enkel naar bevestiging te willen hengelen.
Doe eens niet zo aangevallen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Misschien kan het eens helpen om te lezen wat ik zeg ipv mij woorden in de mond te leggen.
Het schiet alle kanten op vind ik.quote:Op dinsdag 16 december 2025 07:43 schreef ToT het volgende:
Ik ga de koters hier op bed slingeren, wat kan het leven toch kut zijn he!
[..]
Te consistent en te veel details, ik vrees dat dit echt is.
Waar leg ik jou woorden in de mond?quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Misschien kan het eens helpen om te lezen wat ik zeg ipv mij woorden in de mond te leggen.
En je negeert expres dat ik therapie heb gehad en er aan werk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waar leg ik jou woorden in de mond?
Ik lees jouw posts erg goed en reageer op wat jijzelf verteld en aangeeft;
Hooguit leg ik uit dat _ik_ jouw vertelsels vooral als iets negatiefs opvat (en niet als éxcuus' of uitvlucht), omdat het naar mijn idee vooral tekenend ervoor is dat jijzelf veel foute keuzes maakt en schijnbaar ook de foute keuzes die je maakt voortdurend blijft herhalen als je voortdurend ook met andere personen, nog steeds herhaaldelijk dezelfde ervaring maakt
Expres nog wel.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:02 schreef Ansa het volgende:
[..]
En je negeert expres dat ik therapie heb gehad en er aan werk.
Hij framet niet eens. Hij geeft een antwoord waar je niet tegen kan.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, expres om zijn frame kracht bij te zetten.
Joh.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:50 schreef ToT het volgende:
Volgens mij zijn we al weer door naar het volgende topic over dezelfde onderwerpen.
Maar nu de bedrijfspolitiekquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:50 schreef ToT het volgende:
Volgens mij zijn we al weer door naar het volgende topic over dezelfde onderwerpen.
Ja, mannen zijn nooit emotioneel, daarom zijn hooligans vooral vrouw.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:40 schreef ToT het volgende:
Je hoort zo vaak dat mannen problemen bespreken om tot oplossingen te komen en dat vrouwen dit doen om te ventileren en vooral juist niet naar oplossingen willen zoeken; alleen klagen om te kunnen klagen.
Onlangs zei iemand dat dat eigenlijk alleen bij onderontwikkelde vrouwen is, maar vrouwen die tenminste iets van intelligentie en onderwijs hebben zouden niet zo in elkaar zitten.
TS bewijst dat daar uitzonderingen op zijn.
Nou, ik ken genoeg intelligente vrouwen die helemaal geen oplossing willen en alleen maar gehoord willen worden op zo’n moment, dus laten we het er maar op houden dat die iemand uit zijn nek zat te zwetsen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:40 schreef ToT het volgende:
Je hoort zo vaak dat mannen problemen bespreken om tot oplossingen te komen en dat vrouwen dit doen om te ventileren en vooral juist niet naar oplossingen willen zoeken; alleen klagen om te kunnen klagen.
Onlangs zei iemand dat dat eigenlijk alleen bij onderontwikkelde vrouwen is, maar vrouwen die tenminste iets van intelligentie en onderwijs hebben zouden niet zo in elkaar zitten.
TS bewijst dat daar uitzonderingen op zijn.
Genoeg mannen die traumadumpen en geen oplossing zoeken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik ken genoeg intelligente vrouwen die helemaal geen oplossing willen en alleen maar gehoord willen worden op zo’n moment, dus laten we het er maar op houden dat die iemand uit zijn nek zat te zwetsen.
Ik heb nog nooit een relatie met een man gehad. Dus vast wel, maar geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Genoeg mannen die traumadumpen en geen oplossing zoeken.
Het lijkt erop dat je ondanks je hoogbegaafdheid, je 2 masters en je fijne achtergrond qua familie mannen zoekt in het verkeerde cirkeltje, en eigenlijk is het al vreemd dat je überhaupt in die foute cirkel zit.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Genoeg mannen die traumadumpen en geen oplossing zoeken.
En vervolgens klappen krijgt omdat ze te lage scores behaalt op school en stages...quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar nu de bedrijfspolitiek
Wat natuurlijk ook een probleem blijft zolang ze blijft doen alsof ze de enige hoogbegaafde in het bedrijf, het topic of het forum is.
Dat onderpresteren is wel typisch voor hoogbegaafden, alleen laten die zich er dan vervolgens niet op voorstaan dat ze hoogbegaafd zouden zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
En vervolgens klappen krijgt omdat ze te lage scores behaalt op school en stages...
Fijne familie?!quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je ondanks je hoogbegaafdheid, je 2 masters en je fijne achtergrond qua familie mannen zoekt in het verkeerde cirkeltje, en eigenlijk is het al vreemd dat je überhaupt in die foute cirkel zit.
Huh? Ik ben geslaagd op mijn 17e met als laagste een 7, verder 8en en 9ens. Ik haalde in de brugklas een 6 en werd geslagen omdat mijn moeder dacht dat een 8 voldoende was. Tijdens stages woonde ik niet thuis?!quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
En vervolgens klappen krijgt omdat ze te lage scores behaalt op school en stages...
Ik date gevoelige intellectuelen die narcistisch blijken. Niet Sjonnie de hooligan met gouden tand en strafblad.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je ondanks je hoogbegaafdheid, je 2 masters en je fijne achtergrond qua familie mannen zoekt in het verkeerde cirkeltje, en eigenlijk is het al vreemd dat je überhaupt in die foute cirkel zit.
Had jij geen topic aangemaakt over dat jankende kerels zeikwijven zijn?quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:01 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, mannen zijn nooit emotioneel, daarom zijn hooligans vooral vrouw.
Gelukkig geen 18 meter tape...quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Babe, I got you babe!quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind deze reeks meer weg hebben van groundhog day.
Jij zit met een loyaliteitsprobleem.quote:
Mijn familie is hoogopgeleid maar toxisch zoals die mannen. Die link heb ik wel gelegd. Dat heeft niks te maken net hun niveau maar dat ik me blindstaar op het plaatje ipv goed filteren.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij zit met een loyaliteitsprobleem.
Wat logisch is he? Maar je kan niet verder zolang je niet echt de brute waarheid echt in ziet en je leven helemaal omgooit.
Eerst hemel je ze op, de perfecte mannen, alles perfect, universitairen,...
Dan toxisch, nu weer deze reactie.
Denk dat je daar best maar eens gaat starten.
Oh trouwens, gevoelige intellectuelen zijn zelden hoe jij ze hier beschrijft.
Een echte gevoelige man doet dit soort dingen niet.
Het zullen wel eerder de haantjes zijn die doen alsof.
Janken =/= huilen omdat er iets hefigs speelt. Janken is huilen omdat je een grens krijgt, Tim Hofman etc.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Had jij geen topic aangemaakt over dat jankende kerels zeikwijven zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |