Gaat niet alleen om het inkomen; TS wil ook intellectueel geprikkeld worden door haar neukertje.quote:Op maandag 15 december 2025 19:18 schreef Nagelslak het volgende:
Je blijft klagen en wijst elke suggestie af. Ondertussen heeft mijn man, “slechts” een mbo’er, een eigen bedrijf opgebouwd en verdient daar heel veel mee. Dat zet de vraag wel scherp: wat is in dit geval daadwerkelijk slim?
Op mijn leeftijd? En dan verdien ik niet genoeg. Bovendien weet ik niet of dat kan toen ik mijn scriptie haalde met een 7.quote:Op maandag 15 december 2025 19:20 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik weet dat jij twee masters hebt, maar heb je ooit overwogen om een nog wat hogere opleiding te doen? En dan bedoel ik dus promoveren.
Kun jij een baan verzinnen waarbij jij die intellectuele uitdaging wél zou hebben?
Ja maar het beeld van de ideale man die zij wil en de daarbij passende eisen komen niet overeen met de vrijheid die thuis hoort in een LAT relatie.quote:Op maandag 15 december 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Een LAT-relatie is juist ideaal als je elkaar niet 100% volkomen ligt; is er gezeik, dan ga je beiden lekker naar je eigen huis toe tot de boel weer gekalmeerd is.
(Vaak is het ook goed voor mensen die het juist wel fijn samen hebben).
Absoluut niet. Hij was het wild. Hij ging schreeuwen omdat hij geen lunch wilde maar gelijk door bij een urenlange reis.quote:Op maandag 15 december 2025 19:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kan het zijn dat het nodig was om een bende losgeslagen wild veilig/ onder controle te houden?
Het overdragen aan de ander kan ook via een BSO verlopen.quote:Op maandag 15 december 2025 19:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Huh? Nee ik heb geen bindingsangst. Als er een kind is, en mijn man geeft me een kopdtoot, MOET ik verplicht 18 jaar in zijn buurt komen en mijn kind aan hem geven. Als er geen kind is en hij mishandelt me kan ik scheiden. Het liefst LAT ik ook, dan hoef ik niet maanden te vrezen voor zijn buien omdat ik nog niks heb.
Ik heb geen idee hoe oud jij bent. Ik deed het zelf naast een full time baan.quote:Op maandag 15 december 2025 19:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd? En dan verdien ik niet genoeg. Bovendien weet ik niet of dat kan toen ik mijn scriptie haalde met een 7.
Ik ook.quote:Op maandag 15 december 2025 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb ik op verkeerde scholen gezeten!
Na 3 agressieve exen heb ik 0 vertrouwen in " positief denken". Het kan iedereen zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Het overdragen aan de ander kan ook via een BSO verlopen.
Maar je bent wel echt een doemdenker; er van uit gaan dat je toekomstige echtgenoot je de tanden uit de bek kan gaan beuken en je in diepe ellende komt bij een scheiding.
Heb wat meer vertrouwen in mensen; niet iedereen is volkomen kut.
Krijt en bordveger ook hier, maar de rest absoluut niet!quote:Op maandag 15 december 2025 19:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ook.
Wij werden aan onze haren en oren uit de klas gesleurd, geslagen met de lange houten lat, krijt werd tegen onze kop gegooid en als je pech had de houten bordveger ook nog.
En je wil weer door naar een volgende?quote:Op maandag 15 december 2025 19:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Na 3 agressieve exen heb ik 0 vertrouwen in " positief denken". Het kan iedereen zijn.
Daar ben je nooit te oud voor.quote:Op maandag 15 december 2025 19:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd? En dan verdien ik niet genoeg. Bovendien weet ik niet of dat kan toen ik mijn scriptie haalde met een 7.
36.quote:Op maandag 15 december 2025 19:22 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud jij bent. Ik deed het zelf naast een full time baan.
Niet op dit moment, wellicht ooit nog.quote:Op maandag 15 december 2025 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En je wil weer door naar een volgende?
Hou het bij katten!
Ga dan tegen die tijd maar weer frusti lopen doen. Tot die tijd: #YOLOquote:Op maandag 15 december 2025 19:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
Niet op dit moment, wellicht ooit nog.
quote:Op maandag 15 december 2025 19:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
Absoluut niet. Hij was het wild. Hij ging schreeuwen omdat hij geen lunch wilde maar gelijk door bij een urenlange reis.
Ik had denk ik niet het gemiddelde ervoor. Ik haalde mijn 2e master in een tijd dat ik fysiek ziek was en slaagde met een 7 dacht ik.quote:
Nu ben je beter en sterker.quote:Op maandag 15 december 2025 19:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had denk ik niet het gemiddelde ervoor. Ik haalde mijn 2e master in een tijd dat ik fysiek ziek was en slaagde met een 7 dacht ik.
Misschien moet je dan van de apps af gaan?quote:Op maandag 15 december 2025 19:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
Niet op dit moment, wellicht ooit nog.
Later kwamen er klachten dat hij leerlingen sloeg én waren er klachten van vrouwelijke collegs's bij HR. Maar IK had hem uitgelokt blijkbaar door te eisen dar we gingen lunchen.quote:
Ben ik ookquote:Op maandag 15 december 2025 19:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan van de apps af gaan?
Ik weet niet of ik word toegelaten.quote:Op maandag 15 december 2025 19:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nu ben je beter en sterker.
Leuke uitdaging lijkt mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |